Abim odamdan çıktı bende elime telefonu aldım ve avukat beye istediği bilgileri yazmaya başladım.
JUNGKOOK
Nanjin gay bar
*Konum*
Çalışma saatleri 03:00-23:59
O gün gay barda tektim
Yanımda kimse yoktu
O yüzden onlara verecek bir cevabım
yokAVUKAT
Tamam bay jeon
Ben şimdi dedektif arkadaşım
ile gidip birkaç şey öğrenmeye
çalışacağım
(görüldü)
Ah bide unutmuşum adamın
adı soyadı ve resimi varmı
JUNGKOOK
Adı park minhooBuda resimi
AVUKAT
Peki teşekkür ederim
Elimden geleni yapacağım
(görüldü)Taehyung'dan
Bay jeonun ofisinden çıkar çıkmaz arkadaşım jimini aradım "efendim tae" "işimiz var jiminshi hazırlan" "nereye gideceğiz" "gay bara" "ne" "yolda anlatırım on dakikaya evinin önündeyim çabuk hazırlan araştırma yapman gerekecek yanına alacağın eşyan varsa al" dedim ve kapattım sonra arabama binip jimin in evine gittim gittiğimde jimin aşağıda beni bekliyordu hemen arabama bindi "niye gidiyoruz gay bara" dedi "araştırma için biri ölmüş ve öldüğü gün gay barda kavga etmiş otopside taciz edildiği açığa çıkmış ve bunun için masum bir adamı suçluyorlar ve adamı dava etmişler" dedim "adamın masum olduğu ne alaka " dedi jimin "oldukça masum duruyor , hatta çok masum çünkü korkmuş kariyeri bitecek diye korkuyor hemde çok ve asla bir insanı taciz edecek insan tipi yok" dedim "bu adam da mı gay bara gitmiş" diye sordu jimin "hangi adam" dedim "masum diye tabir ettiğin adam " dedi "evet o da gitmiş niye sordun ki" dedim "gay bir adam ne kadar masum olabilir" dedi "boş yapma jimin sende gaysin" dedim. Jimin diyecek birşey bulamadı ve sustu.Çokta uzun sürmeyen bir araba yolculuğundan sonra gay barın önüne gelmiştik "waow nanjin bar ne alaka acaba adı " dedi jimin "bilmiyorum öğreniriz " dedim "sen niye geldin bu arada genelde gelmezsin böyle yerlere sadece benim sana verdiğim bilgileri raporların" dedi jimin "bilmiyorum o adamın daha doğrusu bay jeonun suçsuzluğunu bir an önce açığa çıkartmak istiyorum ondan geldim herşeyi en ince ayrıntıya kadar öğrenmeliyiz" dedim "ne bay jeon mu bu jeon , jungkook ve junghyun kardeşler mi" dedi jimin şaşkınlıkla "evet jeon jungkook iftiraya uğrayan" dedim "siktir koş koş o adamın suçsuzluğu açığa çıkarsa sen zengin olursun zaman kaybetmeyelim" dedi jimin ve beni kolumdan tutarak bara sürükledi "işin gücün para jimin" dedim ve jiminin peşinden bara girdim.
Bara girdiğim anda burnuma gelen yoğun içki kokusu ile yüzümü buruşturmadan edemedim. Ama jimin hiç rahatsız olmamış gibi duruyordu o alışıktı içkiye bende içerdim ama bu koku cidden çok yoğundu. Jimine döndüm"nerden başlıyorsun" dedim "ilk önce gidip barmenden bana barın sahibini çağırmasını isteyeceğim hadi gel" dedi ve beni bileğimden tutup tezgahın önüne getirdi ve oradaki barmene baktı "merhabalar ben dedektif park jimin yanımdaki arkadaşım avukat kim taehyung buranın sahibi ile konuşmam lazım " dedi jimin "peki efendim hemen ben telefon edeyim" dedi barmen ve bizden biraz uzaklaşıp telefonla konuştu yoğun çıkan sesten dolayı ne konuştuğunu duyamadım. Ardından yanımıza geldi "ben size patronların odasına kadar eşlik edeyim" dedi , ve jimin ile bende adamı takip ettik siyah bir kapının önünde durduk. Barmen kapıyı tıklattı ve içeriden gelen "gir" komutu ile siyah kapıyı yavaşça açtı "efendim dedektif bey ve avukat beyi getirdim" dedi "peki gelsinler" dedi içeride ses , ama bu ses gir komutunu veren kişiye ait değildi büyük ihtimalle içeride iki kişi vardı sonra barmen çekildi ve jimin ile ben içeri girdik.
Tahmin ettiğim gibi içeride iki adam vardı biri uzun , kaslı , ve kısa saçlıydı , diğeri ise uzun, geniş omuzlu ,dolgun dudaklı, diğer adama kıyasla daha uzun saçlıydı. "Buyrun sorun nedir " dedi kaslı adam "merhaba öncelikle ben dedektif park jimin arkadaşım avukat kim taehyung" dedi jimin "memnun olduk ben kim namjoon , sevgilim kim seokjin" dedi kaslı adam . Demek sevgilileri o yüzden gay bar açmışlardı güzel fikir aslında aklımda dursun bu kullanırım.
"Sorun nedir" diye sorusunu tekrarladı namjoon "birkaç gün önce bir müşteriniz buraya gelmiş ve buraya geldiği gün ölmüş , vücudunda tacize dair izler var ve başka bir müşteriniz de diğeri öldürmek ile suçlanıyor ama bunu inkar ediyor izniniz olursa kamera kayıtları, ve son günlerde hangi odada kim kiminle kalmış onu öğrenmem lazım " dedi jimin "üzgünüm ama bu bilgileri size veremeyiz" dedi seokjin "ama öldürmekle suçlanan kişi jeon jungkook" dedim , adamların jungkooku tanımasını ümit ediyordum çünkü Kore'deki çoğu kişi jungkookun gücünü biliyordu . Tahmin ettiğim gibi de oldu namjoon jungkookun adını duyunca boğazını temizledi "yardımcı olacağım seokjin sizi şimdi kamera kayıtlarını izleyeceğiniz yere götürsün bende odalarda kalan kişilerin listesinin çıktısını alayım" dedi namjoon "peki" dedik jimin ve ben ardından da seokjin ayağa kalktı ve bizde onu takip ederek odadaki çalışma masasında duran bilgisayara yöneldik "kaç gün öncenin kayıtları lazım size" diye sordu seokjin , namjoon ise o sırada odadan çıktı ve gitti büyük ihtimalle listeyi çıkartcaktı "iki gün öncenin" dedim . Seokjin bilgisayarda birşeyler yaptı ve kayıtı açtı. İzlemeye başladık "adamın fotoğrafı varsa bize gösterir misin " dedi jimin ve telefonumu çıkartıp jungkookun attığı fotoğrafı gösterdim "burda durdurun lütfen bak adam burda girmiş bara" dedi jimin yüksek çıkan sesi ile sesi heyecandan yüksek çıkmış olmalı.
Baktım evet adam girmişti ama jungkook hâlâ yoktu "devam ettirin lütfen" dedim ve seokjin kayıtı devam ettirdi . Park minhoo dan beş dakika sonra bara jungkook girdi ve girdiği anda önce tezgaha gidip bir kaç kadeh içti sonra minhoo gidip jungkooka asıldı ama ve jungkook buna tepki göstermek için adama vurdu adamda karşılık verince olay uzadı sonra başka bir adam gelip park minhoo yu çekerek bir yere götürdü jungkookta bardan çıktı "bu kayıtların kopyası lazım bize" dedi jimin "ek olarak da lütfen park minhooyu çeken adamın kim olduğunu öğrenebilirseniz sevinirim" dedim "peki kayıtı kopyalatırım ama adamın adını bulabilir miyim emin değilim elimden geleni yapacağım kayıt yarına çıkar siz bana adres bırakın size gönderirim namjoon da az sonra listeyi getirir" dedi seokjin sonra jimin seokjine kendi adresini verdi , daha sonra namjoon geldi "son üç günün oda tutma listeleri buyrun" dedi ve bir bana bir jimine kağıt uzattı "teşekkür ederiz bugünlük bu kadar işlerimiz zaten geç oldu siz kayıtları benim adresime gönderirsiniz" dedi jimin ve sonra önce siyah kapılı odadan ardında da gay bardan çıktık ve araba bindik jiminin evine sürdüm "gel istersen bir kahve yapıyım" dedi jimin "ah sağol jiminshi ama çok uykum eve gidip bir an önce yatmalıyım" dedim , jimin başı ile beni onayladı ve bende kendi evime sürdüm eve geldiğim anda direkt odama çıktım ve kendimi yatağa attım ve gözlerimi kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAWYER |TAEKOOK|
FanficBu benim ilk kitabım olacak bu yüzden çok fazla acemilik içeriyor. Genç ve zengin iş adamı olan jeon jungkook uğradığı bir iftira sonrası kariyerini ve mal varlığını kaybetmek üzereyken güney korede oldukça ünlü olan avukat kim taehyung'a özel avuk...