Jungkook'dan
Aksşam saat on civariydı evde abimle oturuyorduk ama bir anda kapı çaldı "birini mi bekliyordun" dedim "hayır" dedi abim ve ayaklanır kapıya doğru yürümeye başladı. Bende abimin peşinden gittim kapıyı açtığımızda karşımızda asistanımı görmeyi beklemiyordum. Hemen gittim ve karşısında durdum "birşey mi oldu neden bu saatte geldin" diye sordum "evet efendim bu zarf bugün size gelmiş ama size vermeyi unutmuşlar benimde yeni haberim oldu kusura bakmayın" dedi ve elindeki zarfı uzattı "teşekkür ederim, başka birşey var mı" dedim "hayır efendim , iyi geceler " dedi ve arkasını dönüp gitti.Asistanım gidince bende kapıyı kapattım ve içeri giren abimin peşinden salona girdim "o neymiş açsana" dedi abim "açıyorum bekle" dedim ve koltukta abimin yanına oturup zarfı açtım.
Gördüğümüz kağıtla nefesim kesildi mahkeme kağıdı gelmişti gözlerim dolmaya başlamıştı iki gün sonraydı mahkeme ve bizim elimizde daha adam akıllı bir kanıt bile yoktu "a-abi" dedim abim bana sarıldı "korka jungkook bişey olmayacak avukat seni haklı çıkartacak kanıtları bulacak korkma" dedi abim.
Doğruya avukat taehyung mahkeme kağıdı geldiği anda ona haber vermemi istemişti hemen odama çıktım ve telefonumu elime alıp taehyunga yazdım
JUNGKOOK
Bay kim mahkeme kağıdı geldi
Benim şimdi ne yapmam gerek
Mahkeme 2 gün sonra
Avukat bey lütfen cevap verin
Ne yapmam lazım
Kanıt bulamadık daha
Ya ben hapiste girersem
Avukat bey neden mesajlarıma
bakmıyorsunuzYaklaşık iki saat geçmişti saat gece yarısını geçmişti ama taehyung hâlâ bana mesaj atmamaştı bende korkuyla oda da bir o yana bir bu yana gidip duruyorum daha fazla dayanamadım ve telefonu elime alıp asistanımı aradım ikinci çalışta açtı "buyrun bay jeon" "kusura bakma geç saatte rahatsız ettim ama bana acil avukat kim taehyungun ev adresini bulup atar mısın" "tabiki efendim hemen atıyorum" "teşekkür ederim" dedim ve telefonu kapattım iki dakika sonra telefonuma bildirim geldi
ASİSTAN
*Konum*
Buyrun efendim
JUNGKOOK
Teşekkürler
ASİSTAN
Rica ederim efendim
(görüldü)Hemen arabama bindim ve atılan adrese gittim. Çok büyük bir evdi bembeyaz olan evin pencereleri siyahtı ve ev çok şık duruyordu kocaman bahçesi ağaçlarla doluydu ama daha fazla incelemedim ve hemen gidip zile basmaya başladım üç , beş belki de on defa zile bastım sonra kapı açıldı karşımda uzun dalgalı saçları dağılmış esmer tenin bir yanağında yastık iziyle ve üstünde gömlekle duran bir taehyung gördüm. Beni görünce şaşırmış olmalı gözlerini biraz daha açtı ve elini yumruk yapıp gözünü ovdu "birşey mi oldu bay jeon gece gece geldiniz" dedi bense dayanamadım ve karşımdaki yeni uyanmış bedene sarılıp ağladım ilk başta şok olmuş olmalı karşılık vermedi ama sonra taehyungta bana sarıldı "birşey mi oldu bay jeon iyi misiniz" dedi "içeri geçebilir miyim" dedim "tabiki" dedi ve bedenini benden ayırıp kapının önünden çekilse bana da eliyle gir işareti yaptı.
İçeri girdim ve taehyungu takip ettim salona gelmiştik koltuğa oturdu bende yanına oturdum "iki gün sonra" dedim "ne iki sonra" dedi anlamamıştı "mahkemem" dedim "nee ciddi misiniz siz" dedi "evet ciddiyim ama rica etsem siz bizi kaldırsak biraz gerici oluyor" dedim "tamam nasıl istersen" dedi "ya hapiste girersem" dedim korktuğumu anlamış olacak ki bana sarıldı "öyle birşey olmayacak senin haklı olduğunu açıklamak için elimden geleni yapacağım" dedi "korkuyorum" dedim "neyden korkuyorsun" dedi "ya olurda hapiste girersem oradaki suçlular bana birşey yaparsa" dedim.
Sonra yine aklım geldi babamda halise girmişti ama onunki adam yaralamadandı ve hapisanedeki diğer mahkumlardan biri babamı öldürmüştü o yüzden bundan korkuyordum.
"Saçmalama kimse sana birşey yapamaz hem sen hapise girmeyeceksin sen suçsuzsun" dedi taehyung "bana inanıyorsun değil mi" dedim "inanıyorum inanmasam senin için bu kadar uğraşmam" dedi "teşekkür ederim sana zahmet oldum" dedim "saçmalama jungkook eğer avukat olmasam bile senin haklı olduğunu göstermek için elimden geleni yapardım" dedim"neden ki" diye sordum "çünkü, çünkü ah bunu daha sonra konuşuruz şimdi jimin ile konuşmam lazım kanıt arayışını hızlandırmalıyız" dedi taehyung "jimin kim" diye sordum "dedektif arkadaşım yarın onunla beraber senin ofisine geliriz ve elimizde olan delilleri sana ve abine gösteririz" dedi "tamam ben gideyim o zaman" dedim ve ayağa kalktım taehyungda ayağa kalktı ve yanıma gelip bana sarıldı , kulağıma fısıldadı "sakın korkma güzelim seni koruyacağım" dedi bende daha duyduğum şeyin etkisi atlatamadan bir anda kendimi arabamda ve evime doğru giderken buldum. Eve geldiğimde üstüme pijamalarımı giyindim ve yatağa yattım ama uyuyamıyordum çünkü dediği şey aklımdan çıkmıyordu "güzelim" demişti bana bunu düşünüyorum ne kadar geçti bilmiyorum ama daha sonra gözlerimi kapatıp ruhumu uykuya teslim ettim.
Artık taekooku yakınlaştırmam gerekiyordu ilk adım atıldı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAWYER |TAEKOOK|
FanfictionBu benim ilk kitabım olacak bu yüzden çok fazla acemilik içeriyor. Genç ve zengin iş adamı olan jeon jungkook uğradığı bir iftira sonrası kariyerini ve mal varlığını kaybetmek üzereyken güney korede oldukça ünlü olan avukat kim taehyung'a özel avuk...