part eleven

1.1K 103 77
                                    

Bütün bir ders boyunca Dazai dudağını yalayıp, göz kırptı. Pislik sapık, aşık olacağım başka insan mı kalmadı diye düşünüyorum bazen gerçekten neden Dazai ve neden ben? Düşüncelerimi zil sesi böldü.

"Nakahara Chuuyaa-kunnn."

Duymamazlıktan gelirsem, belki gider..

"Duymamazlıktan gelme beni. Hadi gel."

"Ne, nereye?"

Kulağıma eğildi ve fısıldadı.

"Öpüşmeye gideceğiz Chuuya."

Bir anda tüm yüzümün kızardığını hissettim. Elimi tuttu ve beni peşinden sürükledi. Erkekler tuvaletine soktu ve kapıyı da kilitledi sonrasında bir kabine girdik.

"Ee, Dazai."

"Shh, konuşma."

Sonrasında yüzümü, ellerinin arasına aldı ve eğilip dudaklarıma yapıştı. Başta donuk kalsam da sonradan becereksizce karşılık vermeye çalıştım.

"Çok kötü öpüşüyorsun Chuuya."

"Hiç öpüşmedim ki ben daha önce, herkes sen mi Dazai?"

"Her an tersle zaten. Sanki şu an sırası ya."

"Tamam ya off."

Tekrardan dudaklarıma yapıştı. Çok fazla eğilmemesi için parmak uçlarıma çıktım ama pekte faydası olduğu söylenemez açıkçası. Dazai gerçekten de çok harika öpüşüyordu. Benim becereksizce olan karşı vermemi bile unutturuyordu. Kendimi çok değişik ve garip hissettim kendimi. İçim içime sığmıyor gibiydi..

Sanırsam öpüştüğümüz anda karnım yerinden çıkıcaktı. Sonrasında felçli gibi hissettim bütün gün kendimi. Dazai yine saçma salak hareketler yaptı derste. Bu çocuk geri zekalı.

soukoku - i hate you. [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin