"Alo, Doktor Marco'la mı görüşüyorum?""Evet beyefendi buyurun sizi dinliyoruz" sunucu Doktor Marco yerine konuşup bilmiş tavırla yerinde doğruldu.
Kamera doktora çevirilince yüzünde hiç bozulmuş ifade yoktu sakince adamın dediklerini dinliyordu.
"Ah doktor başıma neler geldi bi' bilseniz" adam telefon arkasında yakınırken ellerini dizlerine vurduğu gelen seslerden belli oluyordu. Sunucu kameranın arkasına bakıp kaş göz işareti yaparak sahte gülümsemeyle konuştu.
"Zaten derdinizi anlatmak için aramadınız mı konuşsanıza artık beyefendi" sunucu sabrının son kırıntılarını harcarken Doktor Marco istifini bozmadan dinlemeye devam etti.
"Ben seninle mi konuşuyorum susak bir sus ta doktora derdimi anlatayım. Bu bunak karı kız peşinde koşarken iyice bunadı." sonlara doğru fısıldamıştı ama biz ne dediğini gayet iyi duymuştuk.
"Ahaha evet Doktor Marco sizi dinliyor ahaha seyircilerimiz de pek şakacı."
"Ne şaka yapacağım ben sana be twitterda 9 cm diye tagi açılan da benim zaten neyse, doktorum ne acılar çektim ne acılar."
"Sizi dinliyorum beyefendi"
"Anlatıyorum, her zamanki gibi saat dokuz buçukta favori mekanım olan gay bara gitmiştim. Ama mekan gay değil de genel ev her yerde karı kız kaynıyor hayır yani ben istemez miyim yakışıklı kaslı erkekler mini etekle servis yapsın? Ama yok koymuşlar ortaya 80 bendenlileri kıçlarını sallayarak servis yapıyorlar. Bide bu gayler ağızları açık bakmıyor mu yeminle ağızlarından tutup ortadan ikiye ayırasım geliyor."
Stüdyoda derin bir sessizlik olmuş herkes şaşkın gözlerle birbirine bakıyordu. Sunucu telaşla olaya atlayıp müdahale etti.
"Sanırım yanlış yere bağlandınız burası gayler vakfı değil. Ay ilahi Marco bey görüyor musunuz sizi de ne sanmıştır bu kim bilir?" eliyle doktorun koluna dokunup gülmeye başladı. Doktor Marco kaşlarını çatmış sunucuya bakarken telefondan kulakları tırmalıyan ses yükseldi.
"Bana bak işlevsiz 9 cm olduğun için karının seni boşadığını yüzüne vurmuyorum, beni sinirlendirme yemin ederim tüm kirli çamaşırlarını dökerim şuraya." tüm seyirciler hep bir ağızdan konuşunca sunucunun yüzü kıpkırmızı olmuştu.
"Bu arada ben Floch Forster tüm yakışıklı erkekler dm."
Ardından bağlantının kesildiğini gösteren sesle elimi telefona attım. Hızla numarayı tuşlarken bir yandan televizyona bakıyordum. Sunucu yerine başka birisinin geldiğini gördüm.
Telefonu kulağıma yaklaştırıp sol elimle tırnaklarımı yiyordum. Çok geçmeden telefon açıldı "Merhaba, Gününüz Aysın programına bağlandınız ben Felix nasıl yardımcı olabilirim?"
"M-merhaba ben Jean Kristein benim Doktor Marco'ya bir sorum vardı da..."
"Ah anladım canlı yayına bağlanmak istiyorsunuz. İki dakika içinde hazır olun birazdan bağlanacaksınız hatta kalın."
Arkadan şarkı sesi geliyordu hayır yani beklerken bu şarkıların bizi sıkmayacağını falan mı düşünüyorlar?
Programda bayağı bi kargaşa olmuştu şimdi ise önceki sunucunun yerine güzel bir bayanı getirmişlerdi. Doktor Marco'nun yüzünde benim burada ne işim var gibi ifade vardı. Ah be doktorum sen bu hallere düşecek adam mıydın?
"Jean Kirschtein şimdi sizi bağlıyoruz umarız bir önceki konuk gibi olay yaşamayız, iyi günler."
Heyecanla olduğum yerden kalkıp kumandayı alarak televizyonun sesini kıstım. Bayan sunucunun ince sesi kulağa gelirken odada bir o yana bir bu yana yürüyordum.
"Evet bir sonraki konuğumuz Jean Kirschtein. Öncelikle günaydın bize kendini tanıtır mısın Jean?"
"Ben Jean Kirschtein Doktor Marco'mun ay pardon Marco'nun çok büyük hayranıyım yirmi üç yaşındayım bekarım ve 9 cm değilim." kelimeler ağzımdan bir bir dökülürken gözlerimi Marco'dan bir saniye bile ayırmamıştım.
"Doktora bir sorun varmış, seni dinliyoruz."
"Aslında ben sexwu gazetesinde size bir soru sormuştum ve sizde eğer tatmin olmuyorsanız ilginizi kendi cinsiyetinize çekmelisiniz demiştiniz. Ama ben yine tatmin olmadım."
Yastığı ısırıp yerimde tepindim. Marco hatırlamak istercesine kaşlarını çatmış ellerini dudaklarına götürmüştü. Ardından dişlerini göstererek gülüp konuşmaya başladı.
"Hatırladım sen şu doymuyorumcusun." seyirciler hep bir ağızdan gülmeye başladılar. "Peki hala doymuyor musun? Sen harbi azıtmışsın seni ben bile düzeltemem."
Siz beni çok güzel düzeltirsiniz de neyse...
"Doktor sizden rica ediyorum lütfen bana bir çare bulun arkadaşlarım bile benimle dalga geçmeye başladı."
"Hmm Jean'dı değil mi? Bak şimdi Jean bu konu fazla uzun olacak gibi duruyor arkadaşlar sana benim numaramı versin orada konuşalım yoksa bu programın RTÜK'ten çekeceği var."
Bana numarasını veriyor bana numarası veriyor ban-
"Evet evet bence de öyle yapalım çok teşekkürler iyi günler."
Hat kesilip bir kaç saniye sonra Felix'in sesi geldi. "Doktor Marco'nun numarasını size mesaj olarak atacağız iyi günler."
Gözlerimi televizyondan çekmezken ileride çok güzel şeyler yaşayacağımı düşündüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sexwu | jeanmarco
Fanfictionjean kirschtein sex sıkıntısı yüzünden dr. marco'ya danışır. ×jean kirschtein & marco bodt ×modern au ×240122 © ashleiner