|sometimes i think about|
|lalisa & jisoo|
♡
lalivency
sana kelebek ve tavus kuşunun hikâyesini anlatmıştım fakat sonunu veya gerçekliğini hiç söylemedim.
kelebek ve tavus kuşu hayvan değildi. sadece iki insanın tasviriydi.
söylenene göre, tavus kuşu, kelebeğe - daha doğrusu o zarif ve asil adama - delicesine aşıktı.
fakat kelebeğin sevdiği biri vardı;; o bir papatyaya aşık olmuştu.
papatya, sarı saçlarıyla ve zümrüt yeşili gözleriyle çok büyüleyici bir kadındı.
ama sonra birgün, papatya soldu ve kelebek bunu kaldıramıyordu.
en sonunda, ipeksi kanatlarını keserek intihar etmeye karar verdi.
tavus kuşu, sevdiği adamın böyle kaybolup gitmesine ikna olmuyordu.
bu yüzden, ölümü seçmek pahasına kelebeğe yardım etmeye kararlıydı.
kelebek onun bu yardımlarına saygı duyuyor, ancak onu kanının son damlasına kadar seven bu kadına zerre sevgi göstermiyordu.
ki bir gece umutsuzluğun kollarına kendini bırakarak, tıpkı romeo ve juliet'tin zehri gibi, bir çok hap alarak yaşamına son verdi ve ruhu mutluydu;; çünkü papatyası cehennemde yalnız değildi artık.
o görkemli kanatları - vücudu -, hâlâ canlıydı fakat içlerinde bir kadını ölesiye seven bir ruh yoktu, bomboşlardı.
sonunda, tavus kuşu onun yokluğuna dayanamıyordu. kendini hüznü ve aşkıyla hasta ediyordu. içinde bulunan özlem ve pişmanlık kendini vücudunu zehirleyerek dışarı vurmaya başlıyordu yavaş yavaş. tıpkı;; felix de vandennsse ve henriette de mortsauf*'un aşkları gibi...
artık eskisi kadar genç olmayan vücudu bu darbeyle o kadar çok mücadele edememişti ve o da her ölümlü gibi tanrısının yanına dönmüştü.
senin kelebek, benimde tavus kuşu olduğumu var sayamadım, jisoo.
seni sevmenin, ölüme koşmak, cehennemin dokuz dairesiyle kucaklaşmak olduğunu akıl edemedim.
seni sevmenin, tonlarca yük altında ezilmek eş değer olduğunu bilemedim.
özür dilerim, jisoo.
her şeye rağmen, tavus kuşunun kelebeği çok sevdiği için özür dilerim.
[iletildi 18:18✓✓]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sometimes i all think about you | lisoo
Romancelalisa manoban için kim jisoo, herşeyden daha değerliydi. sevgilisi onun herşeyiydi ve onun mutluluğu için herşeyi yapardı. romance, Lalisa Manoban × Kim Jisoo ©Berlin, 2022