පළමු වන කතාංගය...
🤓 ඔහ් ගෝඩ්... මන් පරක්කුයි... සැක් ඊයේ බියර් කෑන් එකට පින් සිද්ද වෙන්න මන් අද විනාඩි 20 ක් පරක්කුයී.. අද අහවරයි මන්...
අතට අහු උන ඇදුමකුත් අරන් මන් දඩි බිඩි ගාලා මැදගෙන මැදගෙන ගියා.. අයියෝ... ෆෝන් එකත් මේ වෙලාවෙම කෑ ගහනවනේ...
📲📲📲📲
🤓 බුදු සන්තෝ... මගේ සර් කාරයා...
මන් ඉතින් මෙයාට පොඩ්ඩක් වත් බය නම් නෑ.. මොකද එයා කාටවත් බනින්නෙ නම් නෑ... විශේෂයෙන්ම මට.. ඒත් පොඩි බයක් තියෙනවා.. සමහර වෙලාවට ඕකෙන් කෝල් ගන්නෙ එයා නෙවෙයි.. එයාගෙ අරයා... ආන් එතකොට නම් මගේ ඇග කිලිපොලා යනවා.. මොකද මගේ සර් කාරයා වගේ නෙවෙයි එයාගේ අරයා... කොයි වෙලෙත් ඉන්නේ යක්ෂ වර්ශන් එකේ...
ඒත් අද ශූටින් දවසනේ.. හී.. ඒ කියන්නේ අර යකා නෙවෙයි මේ ගන්නේ.. මගේ හිත හොද සර් කාරයා...
මගුලයි කට් උනානේ...📲📲📲📲📲📲
ආයේ ගන්නෝ.. අම්මෝ ආන්සර් කරමු.. නැත්තම් මෙයත් යකා වෙයි...
🤓 හෙලෝ... සර්....
මන් පොඩ්ඩක් අමාරුවෙන් වගේ කතා කරා... මොකෝ ඉතින් මාත් දැන් බේරෙන්න එපැයිනේ... බැනුම් අහන්න පුළුවන්ද මේ උදේ පාන්දර 10ට විතර.. හී....
🐰 හෙයි... කොහෙද ඉන්නේ.. මොකෝ නිකන් මෙව්වා වෙලා වගේ....
හරියටම හරි.. පොර කලබල වෙලා... අයියෝ මට හෙනයක් වත් නෑ.. මන් හොදින්.. ඒත්...
🤓 අනේ සර්.. සමාවෙන්න.. මට ටිකක් ඔලුවෙ කැක්කුම වගේ.. ඇහැරුනෙත් නෑ ඒ නිසා... මන් මේ එන්න හදන්නෙ සර්... පොඩි වෙලාවක් දෙන්නකෝ...
ඇත්තටම මට මගේ සර්ව වටේ යවන්නවත් කලබල කරන්නවත් ඕන නෑ.. මන් දන්නවා ලෙඩ වෙලා කිව්ව ගමන් එයා ගොඩාක් කලබල වෙනවා.. ඒ එයාගෙ හැටි.. එයා ලග වැඩ කරන ඕනම කෙනෙක්ට එයා හරිම ලෙංගතුයි.. හැබැයි ඉතින් එයා මට ටිකක් වැඩියෙන් ලෙංගතුයි.. හේතු තියෙනවා ඈ...
VOUS LISEZ
༼ 𝐌𝐀𝐊𝐄𝐔𝐏 𝐀𝐑𝐓𝐈𝐒𝐓 ༽ ✓
Nouvellesමේ ලෝකේ මන් දැක්ක ලස්සනම ආදරය... ඒ වගේම මගේ ජීවිතේ මට ඉන්න මගෙම සහෝදරයෝ දෙන්නා... මේ එයාලගේ ආදර කතාව කෙටියෙන්.... මම ෆැනි 🤓