හත්වන කතාංගය
Weibo Night
අපි ඔක්කොම ගෙදරින් පිටත් උනා... ෆෙයි කොල්ල මම ශාන් සර් එක කාර් එකකින් පිටත් වෙද්දි ලෙලේ එක්ක යීබෝ සර් වෙනම පිටත් උනා... මෙයාලා ඇදුම් මාරු කරනවා වගේ ඉන්න එපාට්මන්ට් මාරු කරන නිසා වගේම ඒ කිසිම එපාට්මන්ට් එකක් එයාලගේ නමින් නොගන්න නිසා වගේම මේ සුදූ මූණවල් අවට ඉන්න මිනිස්සු නොදකින නිසා කිසි කෙනෙක් හරියට මෙයාලා ඉන්න තැන් ගැන දන්නෑ... එකම එක එපාට්මන්ට් එකක් දන්නවා මිනිස්සු...හැබැයි ඒ එපාට්මන්ට් එකට ජෝඩුව යන්නෙම නැති තරම්...
මන් ඉතින් හීන ලෝකේ ඉන්නැද්දි දෙයියනේ කියලා අපි ආවා පොට් එකට... බුද්දාම්මෝ සෙනග... පාර ෆෑන්ස්ලගෙන් පිරිලා අප්පා...
එලියේ උන්න ලස්සනට ඇදගත්ත හාදයෙක් ශාන් සර්ට දොර ඇරලා දෙද්දි මායී ෆෙයියයි බැහැගත්තා... ඊටපස්සෙ කාර් එකත් අර ලස්සන හාදයා කුදලන් ගියා...
දැන් ශාන් සර් ඉස්සරහා... ඊටපස්සෙ ෆෙයි... ඊටපස්සෙ තමයි මන්... මන් ඉතින් වැඩිය ඇලවෙන්න ගියේ නෑ...අන්තිමට අපි දෙන්නා යාලුයි කියයි...ඒම ගොන් හැත්තක්නෙ ඉන්නේ...
රතු පලස දිගේ එයා යද්දි... මයික් එක තියන් උන්න මේකප් නාපූ බටකොල ආච්චි කෙනෙක් සැදී පැහැදී ඉන්නවා සර් එක්ක කතා කරන්න...
වන්ග් යීබෝ කොහිද ඔයා..
ඔන්න ගෑනියෙක් ඇබරෙනෝ... මේකිට ගහන්නෝ...හිතින් උඩ පැන පැන හිටපු මම දැක්කේ ශාන් සර් ඒකී එක්ක කතා කරනවා...
" ඉතින් ශියාඕ ශාන්... කොහොමද මේ දවස් වල..."
🐰 මේ දවස් වල මන් ගොඩාක් හොදින් ඉන්නවා...
" අද weibo night එක ඔයාලා වෙනුවෙන්මයි කියලා ඔයා දන්නවද..."
🐰 ඇත්තටම ඔව්.. හොද සූදානමකින් ආවා ඒ නිසා...
" ම්ම්... ඒත් වෙයි වූෂියෑන් ගෙ ලාන් වංජි කොහිද..."
🐰 ඇත්තටම ඔහු පැමිණේවී..
" එසේත් ඔබලා දෙදෙනා දැන් විරසකයි නොවේද... එකට උන්න කාලයේ ඇති උන ප්රශ්න නිසා ඔබලා වෙන් වූ නිසා ඔහු නැවත ඔබ අසල සිට ගනිවිද..."
YOU ARE READING
༼ 𝐌𝐀𝐊𝐄𝐔𝐏 𝐀𝐑𝐓𝐈𝐒𝐓 ༽ ✓
Short Storyමේ ලෝකේ මන් දැක්ක ලස්සනම ආදරය... ඒ වගේම මගේ ජීවිතේ මට ඉන්න මගෙම සහෝදරයෝ දෙන්නා... මේ එයාලගේ ආදර කතාව කෙටියෙන්.... මම ෆැනි 🤓