MAKEUP ARTIST 💄

668 162 108
                                    

හතරවන කතාංගය


සෑහෙන්න වෙලාවක් මන් උන්නේ අන්ද මන්ද වෙලා.. ඇයි වදේ යූ බින් නම්බරේ දීලා ගියා කිව්වාම ඉතින් පිස්සු හැදෙනවනේ.. 

අම්මෝ මරු හැබැයි මන් ලයිව් TU බැලුවා වගේ තමයි... අපි කට්ටිය පොඩි පොඩි ගේම්ස් කරා... මන් කියන කෑලී එයාලා රගපාලා පෙන්නන්න ඕනා.. මරු...

මන් දුන්නේ යාඕට කඩුවෙන් අනිද්දි සිචෙන් දුකින් ඉන්නවා වගේම.. එතකොට චෙන් ලස්සන ඩාන්ස් එකක් සතුටින් දාන සීන් එකක් කරන්න..

අර මනුස්සයා කඩුව ඇනිලා දපනෙ වැටෙද්දි චෙනා සුපිරි වන්නම් ඩාන්ස් එකක් දුන්නා..
අම්මෝ හයිකුආන්ගෙ බැල්මට් එක නම් මට එච්චර ඇල්ලුවේ නෑ.. ඒ විතරක් නම් කමක් නෑ.. සීන් එක ඉවර වෙලා එයා අල්ලන් හිටියෙ චෙන්ගේ අතින් හොරෙන්...කාටවත් නොපෙනෙන්න...

ඒත් එයා දන්නෑ කැස්බෑ ඇස් වලට වැලි ගහන්න බෑ කියලා...
මන් හිතන්නේ දැන් මට නැව් ගත් කරන්න තව කපලක් ඉන්නවා...
වාව් ඒක මරු අනේ...

ඔන්න ඉතින් දැන් තියෙන්නේ අපේ wangxian  කපල් එකට තමයි.. හොදට හිතලා දෙන්න එපැයි ඇබරෙන්නම..
මොකෝ මෙතන ඉන්න අයට මේ ලව් එක රහසක් නෙවෙයි...
මේ ඉන්න සෙට් එක මේ ජෝඩුවට බොක්කෙන්ම සපෝට් එක දෙනවා.. 

මන් කල්පනා කරන අතරේ කෑමත් ආවා.. මන් යන්න ගියත් මගේ අයියලා දෙන්නා ඒක සතුටින් භාර අරන් කරා.. ෆෙයි කෑම ගෙට ගෙනාවට පස්සේ අර දෙන්නා මේසෙට යවනකල් මන් කරේ එයාලට දෙන සීන් එක මොකක්ද කියලා...

💎 ඔච්චර හිතන්න ඕනද ඉතින්...

🤓 හෑ...

මේ පිස්සා මාව පිස්සන්කොටුවේ යවනවා මන් දන්නවා.. අයියෝ මන් ගාව වාඩි වෙලත් එක්ක.. අනී සැජ්ජායී..

මිස් ලුලූ , මිස් යීයී දෙන්නම මන් දිහා බලන් හිනා වෙනවා.. අයියෝ ලැජ්ජාව...
එයාලා දෙන්නත් මාර හොදයි අප්පා...

💎 මොකක්ද කරන්න දෙන්නේ එයාලට...

🤓 ඒක රහසක්..

༼ 𝐌𝐀𝐊𝐄𝐔𝐏 𝐀𝐑𝐓𝐈𝐒𝐓 ༽                              ✓ Kde žijí příběhy. Začni objevovat