<3:
Riki
Aramalarıma neden cevap vermiyorsun
Riki
Endişeleniyorum
Evinize geliyorum artık
Sabahtan beri ulaşamıyorum sana
[14.21]Riki taşındığınızı söylediler
Hat
Kullanılamıyormuş
Artık arayamıyorum da seni
Bunu seni yaptığına asla inanmıyorum
Ve inanmayacağımDolu gözlerim ile elimde ki telefonu yatağımın üstüne bıraktım yavaşça yatağımdan kalkıp mutfakta ki annemin yanına vardım. Minik televizyondan bi yandan da elinde ki dergiye göz gezdiriyordu gözlüğü de gözlerindeydi.
"Abimi gördün mü anne?"
"Hayır en son Heeseung ve Jake'in yanına gidiyorum demişti. Neden sordun?"
"Anne Rikiler taşınmış"
"Gitsene yanına işte üzülmüştür o senden uzaklaştı diye"
"Anne hat kullanılamıyor"dedim gözlerim dolmaya başlarken
"Ne?"
"Arıyorum bu numara kullanılmaktadır diyor operatör kadın ve mesajlarım iletilmiyor daha demin dışarı gittim ya onların evine gittim ev de bomboştu evin üzerinde kiralık yazıyordu"
"Sunoo şaka yapmıyorsundur umarım ama sen böyle şakaları sevmezsin ve gözlerin de dolu. Abimi arıyorum Heeseung ve Jake'den öğrensin" dedi eline direk telefonunu alırken
Yanında ki boş sandalyeye oturup kafamı annemin omzuna yasladım.
İlk defa hayatımda doya doya birini sevmek istemiştim.
İlk defa aşık olmuştum.
Ve şimdi ise gitmişti yoktu ellerim arasından kayıp gitmişti her şey tüm yaşadığımız o kadar şey. Annemin telefonda abimle konuştuğu şeyler uğultu şeklinde geliyordu. Ondan başka kimseyi dinlemek istemiyordum. En son dün gece konuşmuştuk. Gayet normal bir konuşma gibiydi. Ailesi Riki'nin homofobikti bana teyzesini anlatmıştı hatta bu yüzden genelde evden çıkıp bahaneler ile beni arardı belki de ailesi ona kötü bir ceza vermişti..."Abinle geliyorlar, Heeseung'un bildiği bir yer varmış oraya gidiceksiniz. Üzülme kuzum o seni terk etmez o pislik kendini ebeveyn sanan beyin yoksunları bir bok yemistir" dedi iyice bana dönüp yüzümü avuçları içine aldı annem ve gözümden akan gözyaşını parmağıyla öteleyip yanağıma öpücük kondurdu daha sonrasında.
"Kötü bir şey olmamıştır dimi?"
"Olsa da halledeceğiz üzülme kuşum" dedi yanaklarımı sıkarken daha sonra bende anneme sarılmıştım.
Biraz daha onun yanında oturup boş boş televizyonda açık olan gündüz kuşağı programını izledim.komedi programıydı ve annemle zamanım oldukça izlerdik,severdim de fakat şuan gülemiyordum bile.
Duvarı izlemeye dalmışken bir anda cebimde ki telefonumun çalmasıyla olduğum yerde sıçradım. Hemen cebimden çıkartıp telefonu aramayı yanıtladım.
"Sunoo aşağı in hızlıca süremiz kısıtlı" sunghoon hyung(abim) aramıştı
"Hemen geliyorum" dedim kapıya koşarken hızlıca ceketimi giydim ve ayakkabılarımı da giydikten sonra 12 katlı binanın 5. Katından koşarak aşağı indim o heyecanla
Şoför koltuğunda Heeseung hyung ön koltukta da Sunghoon vardı arkaya geçtim hızlıca yanıma döndüğümde yanımda min jeong ve Jake hyung vardı
"Şimdi Riki senin numaranı ezbere biliyor eminsin değil mi?"
"Evet Jake ben de onun gizli telefonununkini biliyorum havaalanında arayacağız eminim açacaktır" dedi gaza biraz daha basarken
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my kind of man | sunki
Fanfiction"I'm feelin' so tired Really fallin' apart" texting+düz yazı