4.LOTTA LAMPAAN KOHTALO

51 2 0
                                    

Lotan nk  (nk-näkökulma)
Herään sairaalavuoteesta ja mietin että mitä aktuaalista vitun vittua miks oon täällä. Huomaan vatsassani ison arven jossa on tikit ja pöydällä kuvan joka karmii minua

Joku on jättänyt uhkaavan kuvan jossa on selvästi lampaan lihaa😱😱Painan nopeasti nappia joista sanottiin hoitajien saapuvan paikalle

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Joku on jättänyt uhkaavan kuvan jossa on selvästi lampaan lihaa😱😱
Painan nopeasti nappia joista sanottiin hoitajien saapuvan paikalle.
Pipsan nk
Pukeudun hoitajan asuun aikeinani tappaa lotta lammas koska hän leperteli Aatos Alligaattorille. Olin hyvin harmissani siitä ettei lotta kuollut ampumisessa.
Olen yrittänyt huijata lottaa jo pitkään, yritin syöttää hänelle myrkytettyä Jyri Possun lihaa jonka kaivoin jyrin suolistosta tapettuani hänet. Lotta ei kuitenkaan syönyt sitä vaan sanoi ettei hänellä ole nälkä. Nyt minulla piippasi päässä ja ammuin häntä luokan edessä. Mutta näköjään lotta on voittamaton. Nyt olen sairaalassa valko punainen hoitaja asu päälläni ja huomaan lotan painaneen hoitajan kutsunta nappia. Vaijennan hänen huoneensa äänet ja katkaisen linjat. Lähden valeasussa kohti lotan huonetta😈😈😈.
Lotan nk
Pian kuulen kun sairaalan ovi avautuu naristen. Sieltä astuu sisään tutun näköinen nais hoitaja. En tajua miksi hoitaja näyttää niin tutulta mutta jätän ajatuksen sikseen ja kysyn miksi olen joutunut sairaalaan. Hoitaja ei vastaa vaan sulkee huoneeni oven ja lukitsee sen. Sydämeni alkaa lyödä entistäkin kovempaa ja käteni alkavat täristä sairaala peittoni päällä. Hoitaja tulee lähemmäs ja laittaa ruiskun valmiiksi hänen ilmeellään on paha enteinen hymy. Tajuan edessäni olevan parhaan ystäväni pipsan.
Pipsan nk
Tungin ruiskuun lopetus ruskeen ja laitoin vyöni ympäri lotan käsivartta. Olen juuri työntämässä ruiskua lotan käsivarteen hitaasti mutta varmasti, kunnes paikalle pamahtaa poliisit sekä lottaa hoitava lääkäri😰...

*Pipsa Possun Paska Elämä*Donde viven las historias. Descúbrelo ahora