Hayatını işine adamış bir
adamın hayatı.
__________________________Hwang Hyunjin; Seoul'da bir şirkette çalışan dedektifti. İşini çok ciddiye alırdı çünkü yaptığı işler büyük işlerdi. İnsan kaçakçılığı, cinayet, taciz gibi işlerle yükümlüydü.
Bugün yine alarmın sesiyle uyandım. Hayatımda bu kadar sinir eden bir alarm duymadım diye düşündükten sonra kalkıp elimi yüzümü yıkadım. Mutfağa gidip kahvaltımı hazırladım. İşe gitmeye hazırım.
Arabamın anahtarlarını alıp yola koyuldum. Felix'i aradım.
Alo?
Naaberr
İyidir senden naber
Ben de iyiyim
Yanına gelip almamı ister misin canımOlurr
BekliyorummFelix'i almaya geldiğimde çoktan aşağıdaydı. Küçücük elleri soğuktan kıpkırmızı olmuştu. Hemen arabaya atlamasını işaret ettim. İçeri geldiğinde biraz sessizlik oldu. Felix sessizliği bozdu. Bugün bir işi olduğunu, iş yerinden erken çıkacağını söyledi.
İş yerine geldik. Yine patron boş boş bizi azarladı. Yok biz tehlikede değilmişiz gibi davranıyormuşuz, bu yüzden hayatlarımız tehlikede olabilirmiş. Sanki bilmiyoruz.
Gün devam ederken Felix ile yemek yemeye gittim. Kendisi kendine çok güzel bir yemek kutusu hazırlamışken ben; sadece yumurta haşlayıp koymuştum.
Sadece bunu mu getirdin HyunJin?
Evet bugün acele ettim
Bu soğukta beklemeni istemezdim, öyle değil mi? (:Evet evet
Neyse benden yiyebilirsin biliyorsun.
Sormana da gerek yok.Yaa sağol aşkım
Ama sana kalmaz ben girişirsem yemeyeSıkıntı yok canım browni de var.
Browni mii
İşte bunu demeyecektin :DYemeğimizi yiyip işimize geri döndük. Felix yapması gereken işini yapmaya giderken bana gülümsedi ve şunu söyledi:
- Yarın görüşürüz Hyunjin.Bunun onun son gülümsemesi olduğunu bilmiyordum.
_________________________________Selam, biraz kısa oldu ilk bölüm ama hikayeyi tamamlamayı düşünüyorum. Umarım beğenirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY DARLING // Hyunlix
FanfictionDedektif olan Hyunjin, öldüğü zannedilen sevgilisi Felix'i aramaya başlar. {Felix'in öldüğüne inanmıyorum.} (Kabullen artık, o artık yok.) ~Hyunlix~