{DRUGO POGLAVLJE}

439 3 1
                                    

Prvi dan druge godine je. A ja već samo mislim na Klaru. I kako da je učinim svojom. Znam kako, samo trebam skužit i kada. Dva tjedna poslije napokon je došao taj dan,dan kad ću je imati. Već dugo ja i ona raspravljamo da li da budemo u vezi ili smo za sad samo prijatelji s povlasticama što znači
mogu je imati no nitko neće znati da je samo moja. No uvijek s njom osjećam da trebam više,više nje. I zato imam savršen plan kako je oboriti s nogu. Ovaj tjedan smo online pa Klara dolazi prespavati kod mene od ove subote do srijede a onda ide kod bake i djeda do dok se ne vratimo u školu.

***
Stigle smo kod mene nakon škole i na svu sreću smo same zato jer su moji otišli kod bake i djeda.
Ušle smo u moju sobu i odma prvog časa hvatam je oko struka i strasno poljubim. Osjećam da je iznenađena ali i da joj ne smeta jer odmah nakon prvotnog šoka i ona meni uzvraća poljubac. Sljedeće što znam njene noge su oko mog struka,njene ruke oko mog vrata a moje ruke na njenoj stražnjici. Ne znam ni kako ni kad smo stigle ali već par minuta kasnije smo bile samo u donjem rublju. Označila sam svaki dio njene kože koji sma stigla ljubavnim ugrizima. Držim se iznad nje na laktovima i ljubim je, zatim vidim da njene ruke odlaze do mog grudnjaka i instinktno ju primim za ruku da je zaustavim u nakani. Moje usne mičem od njenih koje me i dalje dozivaju svojom zavodljivom punočom. Ona me zabrinuto pogleda i pita: "Što je bilo Majo? Jesam nešto krivo napravila?" "Ne nisi samo.....prvi put da me vidis bez odjeće nervozna sam..." "Misliš  da ja nisam,prva si cura koju volim i ovo je nešto posebno za mene,za nas." Nasmiješila sam se na taj odgovor a i zato jer vidim da je ona nasmijana. Puštam njenu ruku koja je u sljedećem trenu već otkopčala moj grudnjak koj pada polako s mojih tamnoputih ramena. Ja otkopčam njen grudnjak i skidam ga nježno,polako niz njenu glatku kožu boje meda. Moje usne gladno hvataju njene grudi,i kad osjetim kako je zadrhtala mislim da ću totalno poluditi. Jer mogu se zakleti da nisam čula ljepši zvuk. Podižem ju hitro s kreveta i nasljanjam se uza zid a nju posjedam u svoje krilo i ponovo se hvatam njenih sočnih grudi. Oblizujem njenu bradavicu koja ima okus po slatkom medu. Ona mi zadire nokte u leđa a ja od toliko uzbuđenja počinjem proizvoditi slatke uzdahe ekstsze. Vidim njezin osmijeh koji mi govori da je prezadovoljna što izvlači zvukove iz mene. Ali ne dopuštam da me dominira jer to je moj teritorij. Istog trena nas preokrećem tako da sam opet bila iznad nje a ona u čudu ispod mene. "Mala,ne igraj se samnom,ja vodim,ja sam glavna.Ja dominiram tebe a ne obratno,razumiješ malena." Gledam je direktno u oči pogledom koji joj govori da se ne šalim. U isto vrijeme moja ruka je klizila po njenoj nozi,od koljena na više. Osjetila sam kako drhti od užitka. "Što je,maca popapala jezik. Hajde Klara,pusti te divne zvukove."

Spustila sam se među njene noge i raširila ih. Počela sam ostavljati poljipce po njenim bedrima,njen uzdah u tim trenu je zvučao kao čisti raj. Obožavam kako ju prolaze trnci od mojeg dodira.  Podigla sam pogled k njoj a ona je vec direktno gledala u mene,podigla sam se vislje do njenih usana da ostavim lagan poljubac  ali taman kad sam se htjela vratit dolje u njen mali raj...začuo se zvuk auta koji ulazi u dvorište. Moja obitelj se vratila doma. Sa tužnim uzdahom sam ju još jednom poljubila i malo se odmakla od nje "izgleda da moramo odgoditi,ali malena bit ćeš moja prije nego istekne ovih 5 dana". Pogledala me u oči,nasmiješila se i šapnula mi na uho "i bolje ti je". Poljubila me na ibraz i zatim smo se krenule na brzinu natrag obući prije nego nas moji zateknu praktički gole. Bit će ona već moja,u to sam sigurna.

☆napišite mi u komentarima kako vam se sviđa priča i ako ima nešto posebno što bi htjeli da se dogodi☆

《SIROVA PRIVLAČNOST》Where stories live. Discover now