{4 POGLAVLJE}

372 3 4
                                    

Napokon je došlo i vrijeme spavanja. Iako sam znala da ni ja ni ona nećemo spavati noćas. Došle smo natrag u sobu nakon što smo se pozdravile od mojih doma i ni trenutak nakon zaključavanja vrata moje ruke pronalaze njen struk i saginjem se da bih dohvatila njene sočne usne. Ona mi uzvraća svaki poljubac svojim ali je i svjesna da su moji poljupci bolje dominantni. 

Hvatam je za bedra i podižem, dok ona omata svoje noge oko mog struka. Nakon par minuta ljubljenja pažljivo ali s taman količine grubosti ju bacam na krevet i penjem se na nju. Ponovno ljubim njene sočne usne dok moji prsti klize lagano do ruba njene majice podižući je i bacajući negdje u kut sobe. Klara se odjednom uspjela izmigoljit iz mog dodira i preokrenuti nas,nagnula se taman do mog vrata,taman toliko blizu da osjetim njen vrući dah na mojoj koži. "To što ti vodiš ne znači da ja ne mogu malo tebi pružiti zadovoljstvo."

Počela je ostavljati ugrize po mom vratu i ramenima. Njene ruke su skliznule do mog struka i počele kliziti prema gore istražujući moju kožu boje karamele. Prirodno sam bila tamnije puti i zbog toga su moja i njena blijedo kremasta koža bile u savršenom kontrastu. Njene usne uskoro su se vratile k mom vratu a zatim i spojile s mojim usnama.

"Želim te..." Poljubila sam je. "Znam. Ali pazi što želiš,kad krenem neću stati.." nasmiješila se. "Svjesna san toga, Majo,a sad pošto si jaka na riječima prenesi to u dijela." Samo to je trebalo da nešto u meni napokon pukne,nasmiješila sam se i preokrenula nas tako da sam ja bila iznad nje,moje noge među njezinim.

Skinula sam svoju trenirku ostavivši nas samo u donjem rublju. Ona je bila samo u crnom grudnjaku i crnim tangama,dok sam ja imala svoj crno tirkizni sportski grudnjak i crne čipkaste gaće. Spustila sam se do njenog bedra I počela ostavljati lagane poljupce,osjetila sam kako se stresla od mog vrućeg daha na svojoj  goloj koži. Kad sam došla skroz blizu njenih gaćica pogledala sam gore prema njoj za svaki slučaj da želi da stanem no vidjela sam samo iščekivanje na njenom licu. Prstom sma lagano pomakla tanku tkaninu i preda mnom se nalazio najbolji dio svim mojih maštanja o njoj,puhnula sam vrućim dahom i osjetila kako se stresla,moj jezik je željno slijedio moje misli i krenuo istraživati detaljnije sve njene okuse i dijelove.

Zvukovi koje je ispuštala su bili glazba za moje uši. Bilo mi je samo žao da ih je morala suzdržavati zato što su moji spavali u sobama pored.
Svoju ruku je stavila u moju kosu da bi moja usta probala približiti još više sebi. No ja sam uhvatila njen zglob i maknula ruku "malena nemoj zaboraviti da ja vodim" samo je kimnula gledajući me zamagljenim očima, vratila sam svoja usta do njenog otvora no ovaj puta sam lagano jezikom pritisnule na njen klitoris "mmmm,točno tu,oh da" dio mog mozga koji voli sadomazohizam nije se mogao suzdržati pa sam lagano zagrizla u njezin klitoris čisto toliko da kroz njeno tijelo prođe taj val boli koji u isto vrijeme nosi i ugodu,bila sam u pravu zato što su se njene noge omotale oko moje glave a ona je zagrizla u svoju ruku da ne vrisne. Slijedeće što znam trese se od orgazma a moje ruke se hvataju njenih kukova da ju što više umirim i  svojim jezikom pohvatam sve njene sokove. Kad sam osjetila da je mirna sam nježno maknula njene noge i podigla se do njenih usana,poljubila sam ju strastveno "ukusna si moram priznati" polizala je svoje usne "bome jesam,a tvoji prsti i jezik su čarobni" "znam" nasmijale smo smo se i zatim legle ispod pokrivača. Ona me zagrlila oko struka i prošaptala da je sretna i da joj je drago što me ima. Moje srce je radilo kolute prema osjećaju koji sam dobila od tako nježnih a opet velikih riječi. Zagrlila sam ju i rekla joj da sam i ja zahvalna na njoj. Podigla je pogled k meni i poljubila me lagano,kratko,ali dovoljno da prenese sve naše osjećaje jedna za drugu. I s time smo zaspale,u toplom  zagrljaju punom osjećaja i sigurnosti.

《SIROVA PRIVLAČNOST》Where stories live. Discover now