Moja mama i brat su ušli u kuću i naravno prva stvar koju su napravili jest provjeravali da li sam doma. Mama je ušla u sobu i hvala bogu ja i Klara smo se već obukle no svejedno smo bile u neugodnoj situciji,zato što je Klara imala na sebi samo moju hudicu koja joj je dosizala malo iznad koljena i moju kapu, dok sam ja bila u crno tirkiznom sportskom grudnjaku i crnoj trenirci. Moja mama je začuđeno gledala u nas,no Klara se brzo snašla i pozdravila ju.
"Bok teta Mihaela,kako ste?" "Bok Klara,hvala na pitanju dobro sam kako si ti?" "Ja sam super,hvala što ste dopustili da prespavam par dana kod vas." "Nema problema,došla sam vam samo reći da bude ručak gotov za jedan sat pa dođem po vas onda,ajde družite se sad u miru." Moja mama je izašla iz sobe a Klara me samo pogledala sa smješkom. "Stvarno ne razumijem kako uspiješ svakog tako šarmirati,moja mama od kad zna da sam biseksualka više neda nikom kog ne zna duže da bude sa mnom nasamo." Nasmijala se i sjela mi u krilo. "Što da ti kažem,niska sam,slatka i simpatična." "Tu se slažem."
Stavila sam joj ruke na struk i zatim sam ju nježno povukla bliže sebi. "A što kažeš da nastavimo gdje smo stale?" Gledajući je u oči pa u njene usne nekoliko puta,polako sam osjećala kako moje usne postaju sve suše od potrebe za njenim punim i sočnim usnama. Oblizala sam svoje usne,dok je ona svoju donju usnu lagano zagrizla i znala sam da više ne mogu izdržati,sljedeće što znam ljubim ju strasno,njene usne spajaju se s mojima u savršenom ritmu. Njene ruke nalaze put oko mog vrata dok ona lagano prolazi s noktima po koži na mom vratu. Moje ruke klize po njenom struku sve do dok nemam čvrst stisak na njenoj stražnjici. Zabacila je glavu unatrag u ugodi i lagano zastenjala. To mi je dalo prostora da polako počnem ljubit njen vrat. Ostavljala sam lagane poljupce svuda od vrta do njene čeljusti. Pronašla sam njenu slabu točku i lagano zagrizla,kad sam završila i oblizala osjetljivu kožu te se odmakla da vidim svoje djelo bila sam i više no impresionirana vidjevši veliki crveni ljubavni ugriz. Pogledala sam u njene oči i vidjela da su tamnije od pohote. Nastavile smo se ljubiti još neko vrijeme,no ipak smo prešle na grljenje, moja mama je rekla da će ubrzo ručak pa smo rađe odlučile zasad prestati. Klara je imala glavu na mom ramenu, nogu preko mene dok sam ja imala jednu ruku na njenoj ruci i prolazila gore dolje u laganom ritmu a drugu na njenom bedru. Imale smo standardne razgovore o ničem posebnom osim škole i toga što smo radile kroz tjedan.
No onda odjednom meni zvoni telefon, zove me Tena,prva cura koja mi se ikad sviđala i moja prijateljica iz djetinjstva. Čim je Klara vidjela ko me zove maknula se s mene,moglo bi se reči da joj Tena nije baš omiljena osoba iako se nikad nisu ni upoznale. Razlog tome što ju Klara ne voli jest to da mi Tena nije uzvraćala osjećaje pa sam bila slomljena,ali nakon duljeg vremena sam prešla preko toga i zaljubila se u Klaru no ona svejedno ne voli Tenu. Napokon sam se trznula iz misli i javila na telefon. "Halo" "Hej si doma trenutno?" "Jesam,zašto pitaš?" "Mislila sam poslije doć pa bi se družile malo ako imaš vremena." "Aha pa vidiš,nisam sama trenutno." Vidjela sam da Klara nezadivoljni sluša razgovor mene i Tene,čim je čula da se ona htjela družit kod mene doma pukao joj je živac i napravila je nešto što nije bila najpametnija ideja. Dok sam ja govorila Teni da nisam sama trenutno Klara je sjela u moje krilo i počela ljubit moj vrat i u isto vrijeme je stvarala lagane zvukove uzdisanja. "Čujem da nisi sama,nisam mislila sa ću ikad doživit da tebi smetam i to u vrijeme seksa." Tena se počela hihotat na telefon. "Po tome što čujem očito nešto dobro radiš." "Da valjda,daj mi trenutak." Stavila sam mobitel dalje od sebe i ugvatila Klaru čvrsto za guzu toliko da je uzdahnula od šoka. "Malena igraš se sa vatrom,to što si još ljubomorna na Tenu je prvo ludo jer nisam s njom tu u krevetu nego s tobom,a drugo zato što neće ona kasnije bit kažnjena od mene nego ti. A sad ćeš leći i biti dobra cura. Zar ne?" Gledala me u šoku,ali sam vidjela i da joj se dopalo kad sam dominantna." Oke,čekat ću i bit ću dobra." Poljubila sam ju i zatim je lagano udarila po guzi i ona se maknuka s mojeg krila. Voljela sam ju dominirati a i znati da joj upravo ta moja strana paše. Ja i Tena smo se dogovorile za kavu sutra sve zajedno jer imam "posla" za obaviti danas. Moj posao je bila Klara i da iz nje izvučem svaki grešni ali opet tako slatki zvuk. Sve u svemu bit će ovo zabavna noć.
☆nadam se da vam se priča zasad sviđa no ako imate kakve prijedloge slobodno napišite u komentarima☆
YOU ARE READING
《SIROVA PRIVLAČNOST》
Teen FictionUšle smo u moju sobu i odma prvog časa hvatam je oko struka i strasno poljubim. Osjećam da je iznenađena ali i da joj ne smeta jer odmah nakon prvotnog šoka i ona meni uzvraća poljubac. Sljedeće što znam njene noge su oko mog struka,njene ruke oko m...