'مـاڵە نوێیەڪەم'

223 52 37
                                    

دڵم ئەمرێت هێندەی ڪە پەرۆشت بێت🧸.

(ئەو نوسراوانە هی خۆمە هاوشێوەی چیرۆکەڪە تڪایە مەیبەن)

100comment & 40 vote
بۆ پارتی داهاتوو

ڪۆمێنتی خۆتان لە ڕیزەڪان جێبێڵن🥺💗.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

'کێشەت چییە لەگەڵ باوڪم؟' ئێڵ وتی سێری چاوەڪانی ئەکردم !!

هەناسەیەڪی قوڵم هەڵکێشاو دامـەوە

'شیاوە.. مافی ئەوەت هەیە بزانـی...برایەڪم هەیە ناوی نامجوونـە ..وە ڪاتێك پێویستمان بە ئامێـری بێتەل بوو ..بە مەرجێڪ لە مانگی دەستڪردا دەرنەڪەوێت.. وە باشترین شوێن بۆ بە دەستخستنی ئەو بێتە لە بازاری ڕەش بوو... وە تۆش ئەزانییت باوڪت بازرگانێڪە لەو بازاڕە... نامجوون بێتەلێڪی کڕیبۆوە بە نرخێکی زۆر .. دواتریش بێتەلەکە دەرکەوتبوو لەسەر مانگی دەستکرد و نامجوون ئێستە ئەشکەنجە ئەدرێت .. لە ژێر دەستی پۆلیسەوە'

(بێتەل=ئامێرێکە دەنگ دەگوازێتەوە
مانگی دەستکرد(قمر سناعی)=ئەو سەتالایتەنەی عاسمانە🙂😂..ئێجا پۆلیس بۆ دیاری کردنی شوێنی کەسێک لە ڕێگەی تەلەفۆنەوە سوودی لێ وەرئەگرێ.. جا نامجوون بێتەلێکی کڕی بوو بە گرەنتی دیاری نەکردنی شوێن..بەڵام باوکی ئێڵ درۆی کردبوو.. وە نامجوون ئێستە گیراوە)
هەرچی تێنەگەشتن پێم بڵێن

ئێڵـ .. تەنها سەری جوڵاند بە مانای تێگەشتن و سێری دەرەوەی کرد ..
چی بڵێت .. شەرمەزارە بەو کارەی باوکی سەرئەنجام ئەو هیچی بۆ ناکرێ...

ڪات فەرامۆش ڪە..

گەیشتنـ...

'دابەزە..'وتم بە ئێڵـ...کە دابەزی من و جیمین لە پێشەیەوە ئەڕۆشتین ..لە ڪۆتاییە ئەوە ماڵەڪەی منە پڕیەتی لە پاسەوان و چەڪدار و سکویرتی و خزمەتڪار.. ناتوانێ هەڵبێ..

'ئەمەوێ شتێڪ بڵێم'ئێڵـ وتی.. و وەستا

'چیە دیسان؟'جیمین وتی بە بێزاری.. هەرچۆنێڪ بێت وا سێری ئێڵم ڪرد کە چی ئەوێ بیڵێت..

'ئەمەوێ یارمەتیتان بەم!! 'ئێـڵ.وتی بە بوێرییەوە..جیمین یایە قاقای پێکەنین و وتی
'مەگەر شەوان بێیتە ژێرمان و ماندووێتیمان لەناو بەری'
توڕە بووم مۆڕەم لە جیمین کرد پێکەنینەڪەی ڕاگرت ..

'چۆن یارمەتیمان ئەدەی؟'وتم .

'باشـە.. خواردن ئەزانم دروست بکەم..ئەزانم شەڕیش بڪەم ..وە دەتوانم ئێستە دەمی ئەو قەزەمەش بشکێنم'ئێـڵـ وتی بە شانازییەوە..

'شێت.. ئێمە کەسمان زۆر بۆ ئەو کارەنە'جیمین وتی

'بەڵام پیاوە زلەڪانت ناتوانن بچنە باڕێکەوە وەڪ و لەشفرۆشێڪ و پاشان کەسە خراپەڪان لە ناو بەرن!!' جۆنگکووک وتی کاتێڪ بەرەو لامان ئەهات ...دوکەڵی توڕەیم لێ بەرز ئەبۆوە(هینە🙂😂)

•𝚂𝚝𝚘𝚌𝚔𝚑𝚘𝚕𝚖 𝙼𝚎𝚗𝚝𝚊𝚕 𝙸𝚕𝚕𝚗𝚎𝚜𝚜 || 𝙺𝚞𝚛𝚍𝚒𝚜𝚑 || 𝚔.𝚝.𝚑Where stories live. Discover now