Noi oamenii suntem niște energii negative si vulnerabile. Lumea asta e facuta din energii negative, deoarece noi atragem si tot NOI construim energiile negative. Tot ceea ce atragem, primim. Tot ceea ce gandim, primim. Daca o persoana vrea incurajata, evident ca in firea omului o sa spuna in gandul sau plin de sine si cu aroganta desăvârșită "nu va reuși niciodata!". Intr-adevar, nu reușește "prietenul" de lângă tine pentru ca e slab. Dar de ce e slab? Pentru ca acel om a devenit slab din cauza "experientelor" joase, de la critica, a ajuns la auto-critica, anxietate din cauza societatii. Deoarece este greu sa ajutam, sa ne schimbam perceptia vizuala si sa fim buni, este chiar foarte greu. Un om puternic o sa reușească pentru ca este puternic.. Si de ce este puternic? Pentru ca nu a ascultat de alte persoane si energiile negative nu le-a bagat in seama.
Toate persoanele sunt bio energetice fara sa si dea seama ca influențează prin ganduri, vorbe.
De ce lumea e un loc de toata jena? Deoarece suntem obișnuiți cu jena.
Daca dorești sa ai succes, nu te lasa influențat de ganduri negative, ci actioneaza pentru tine. Ca nimeni sa nu-ti stie plusurile si minusurile, optiunile sau succesul. Nu zi la nimeni SUCCESUL tau propriu.
Protejează mintea si pace sa ai.Suntem ceea ce societatea nu vrea să fim,
Două picături incolore ce se epuizează în timp.