Bronie Baśniobor

344 25 105
                                    

W tym rozdziale chce obronić  Baśniobór. Chcę się odnieść do wypowiedzi mangothecatmango

Od razu mówię że nic do Ciebie nie mam, wręcz przeciwnie. Uwielbiam twoje książki ale jak zobaczyłam twoją wypowiedź - postanowiłam się do niej odnieść.

Proszę nie przyjmij tego jako hejtu czy coś w tym rodzaju, po prostu czuje że muszę się odezwać.

Więc zacznijmy

Pomyślmy jak zachowalibyśmy się na jej miejscu. Przyjeżdżamy do dziadków odludków, którzy mają całkiem niezły kawał lasu. Dziadek prosi Ciebie i Twojego młodszego 13-letniego brata, żebyście nie wchodzili do lasu i stodoły. Daje Ci tajemnicze klucze, wiele rzeczy do zabawy, masz basen w ogrodzie, Lene z którą możesz pogadać itp.
Co robisz? Jako pierwsze łamiesz zasady? Możliwe, ale nie każdy.

Przecież Kendra i Seth nie czytali książki, i nie wiedzieli że las to Basniobór, a oni będą musieli go ratować itp.

Mimo że możecie napisać w komentarzach, że weszlibyscie do lasu to i tak wiemy że większość z was by tak w rzeczywistości nie zrobiła.

Kendra po prostu chciała uszanować prośbę dziadka i nie wchodzić do lasu. Po za tym Brandon Mull stworzył dwie postacie:

Kendrę i Setha.

Przypominam że był to pierwszy tom całej seri, więc podejrzewam że autor chciał nam pokazać jak bardzo rodzeństwo się różni.

Po za tym gdyby Kendra poszła do lasu razem z Sethem, nie odkryłaby dziennika sekretów i nie odkryła wiadomości: Wypij mleko.

Kendra w końcu złamała zasadę dziadka i poszła z Sethem do lasu nad staw Najad, prawda? Ona wcale nie jest taka zła Moi drodzy.

Z tym się nie zgodzę

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Z tym się nie zgodzę. Porównajcie ja sobie z pierwszej części Basnioboru i z Smoczej Straży 4 lub 5. Może nie zmienia się tak strasznie jak Seth, ale jednak!
Miała złamane serce, bo zaufała Gavinowi a on okazał się starszym smokiem. Uratował ją Raxtus KTÓRY BYŁ W SMOCZEJ POSTACI A NIE W LUDZKIM AWATARZE.
Przytuła się do niego bo była noc i całkiem możliwe że sama by zamarzła!

Ciekawostki z Baśnioru i Smoczej StrażyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz