Ráno jsem se probudil dřív než Beth vstal jsem , šel jsem se podívat do zrcadla kde jsem uviděl svojí největší noční můru ,  nemohl jsem na sebe koukat jsem zrůda .Zašel jsem do koupelny kde jsem našel žiletku a ručník abych si mohl zacpat pusu ,lehl jsem si do vany a říl jsem ,poté jsem si vyndal ručník z pusu a přiložil jsem si ho na krvacející místo .

Zanedlouho přiběhla Beth ubrečená , když jsem ji uviděl tak jsi přitiskl ručník a syknul bolestí .

podala mi lékárničku úplně vystrašená co se mi stalo "zlato neboj pojď sem dej mi pusinku jdi si hajnout ano já za chvíli přijdu ",řekl jsem .

o 10 minut později :

Rychle jsem posel ke skříni a hodil na sebe tričko s dlouhým rukávem aby Beht nic neviděla nechci aby se kvůli mě trápila , a šel jsem si k ní lehnout , byla zabalená v dece a brečela
"Zlato? Neplakej prosím ", chtělo se mi brečet. To jak se o mě musí bát a já nemám ponětí jak si ulevit nebo alespoň přivést na jiné myšlenky
"Miláčku? " , Než mi stihla odpovědět tak jsem ji už líbal na krku krásné se uvolnila za což jsem byl strašně rád , po nějaké době začala strašně potichu vzdychat , bylo úžasný to poslouchat tak se mi uvolňuje pod každým mým dotykem
" Lásko ", zaskučela .
Už dávno jsem věděl že se jí to hodně líbí jenom jsem nechtěl dělat něco co by sama nechtěla
"Zlato " , vydala že sebe a dále vzdychala a potom přidávala na hlasitosti .
Pohled na ni byl dokonalý ,nevím jestli se bála nebo nechtěla abych to viděl ale když rukou zabloudila pod svojí deku tak jsem pod její deku rukou zajel taky .
Hladil jsem ji od kolene až k lemu jejich kalhotek , vzdychala pořád víc a víc .
"Zlato netrap mě prosím" řekla a schovala mi hlavu do hrudi .
"Zlato jsi si jistá ?",řekl jsem abych si byl opravdu jistý .
Kývla na souhlas
Přestal jsem ji líbat na krku a pomalu ji sundal tričko hned jak jsem zvedl tričko nad její prsa automaticky si je zakryla a začala skoro plakat že je ošklivá .
Nemohl jsem na to kouká klekl jsem si nad ní a začal ji znovu líbat na krku a po chvilce se její ruce přemístili do mých vlasů .
"Zlato jsi krásná můžu pokračovat nebo přestat ", řekl jsem jí .
"Pokračuj ", za vzdychala .
Začal jsem ji líbat na krku a pomalu jen dolů když jsem byl u prsou čekal jsem jestli mě Beth zastaví nebo ne . Nechala mě abych pokračovat dával jsem ji polibky všude kde jsem mohl a párkrát jsem se přiblížil rukou přiblížil k jejím kalhotkám vždycky zavzdychala . Když jsem ji začal cumlat jedno prso po druhém a pořád dokola tak , jsem měl co dělat abych se ovládal . Pomalu jsem ji dával pusinky až ke kalhotkám kde jsem se zastavil.
"Můžu? , Optal jsem se .
"Ano ", odpověděla
"Nebudeš toho litovat? ", Řekl jsem
"Ne , s tebou nikdy " jakmile to dořekla.
Tak jsem ji pomalu začal stahovat kalhotky dolu jakmile nějak odletěli tak Beth srazila nohy k sobě .
"Miláčku neboj nebudu dělat nic co nechceš ", řekl jsem .
Kývla
Pomalu dávala nohy od sebe a já jenom koukal jak je kouzelně krásná a hladil ji po stehně .
Potom jsem ji naposledy políbil a začal jsem si lehat mezi její nohy byla nervózní ale za né tak moc na tohle . Začal jsem ji líbat po stehně až tam kde mě zastavila její ruka ,vzal jsem si dal si ji do vlasů a pomalu jsem ji dával pusu na její vrchol , vzdychala hrozně nahlas bylo to pro mě znamení že se jí to líbí. Začal jsem pomalu zrychlovat a Beth si chytla polštář a dala si ho před pusu hned jak jsem to zjistil tak jsem ji ho vzal ."Lásko tady nemusíš být potichu . A pokračoval jsem dokud se mi nezačala klepat v náručí . "Děkuju " vypadlo z ní úplně unaveně. Vzal jsem deku a přikryl ji a počkal až usne a šel jsem dělat snídani . Byla neděle tak tak jsem nám i připravil i věci do školy . Snídani jsem vzal a donesl Beth do ložnice za ten dnešní výkon byla úžasná . Položil ji na noční stolek a zašel jsem do koupelny.
Musím se sebou něco dělat přece neztratím tak dokonalou holku kvůli svým problémům . Vyčistil jsem si svoje rány jak na ruce tak celkově všude kde bylo potřeba . Dal jsem si sprchu a šel si zaběhat usoudil jsem že si musím najít nějaký koníček abych nemyslel na svoje problémy , byla to úleva vyčistil jsem si hlavu a přestal myslet na věci které pro mě nebyli podstatné v tuhle chvíli jsem měl jen dva cíle a to projít do dalšího ročníku a aby se měla Beth co nejlépe . Když jsem přišel domů dal jsem si sprchu a šel si ještě lehnout za Beth , ona tak hezky spala lehl jsem si jen v trenkách vím je to risk ale musí vědět pravdu , přitiskla se ke mě něco zamumlala sundala do tričko a usnula .Byla krásna nemyslel jsem na ni jiného než na to aby vedle mě ležela pořád . Bethy není typ holky která by byla hubená ale není ani tlustá má postavu přesýpacích hodin dokonalost sama  , pani jak ona je sexy když spinká a ještě v mé posteli a ještě úplně nahá . Ten pohled na ni byl dokonalý .

Kouzelný světKde žijí příběhy. Začni objevovat