Hi iedereen!
Dit is mijn allereerste verhaal, dus ik hoop dat jullie het me niet kwalijk nemen, mocht ik fouten maken. Ik ben dus geen ervaren schrijver. Ook weet ik weet ook niet precies hoe lang dit verhaal gaat worden, maar ik hoop vooral dat jullie 'm leuk vinden!
Dit verhaal speelt zich af na seizoen 15 aflevering 11.
!WARNING!: Dit boek bevat seksuele content, bedoeld voor volwassenen. Ik ben niet verantwoordelijk voor mensen die trauma's kunnen oplopen die onder de 18 zijn!
Hoofdcommissaris Marlies Kamphuis liep haar kantoor uit, en riep: "Beste mensen, mag ik even uw aandacht?" Iedereen keek haar nieuwsgierig aan en gehoorzaamde meteen. Wolfs keek Eva blij aan en zei: "Het moment van de waarheid." Aan Eva was wel te zien dat ze nerveus was. Kamphuis deelde mee dat ze het team met pijn in haar hart zou verlaten. Er wachtte een mooie baan op haar. "Ik wil jullie mijn opvolger voorstellen. Dat wil zeggen, voorstellen is een groot woord, want mijn opvolger is inmiddels bij jullie allemaal wel bekend. Ze heeft volgens de sollicitatiecommissie de juiste antecedenten om bureau Maastricht te lijden.." Wolfs en Eva keken elkaar aan. Ze wisten zeker dat Eva de nieuwe teamchef zou worden. "De nieuwe hoofdinspecteur van bureau Maastricht is... mevrouw Donna Martina!"
Eva
Opeens voelde ik me mentaal instorten. Wat zei Kamphuis? Is Donna de nieuwe hoofdinspecteur?! Ik kon mijn oren niet geloven. Deze baan wou ik zo onwijs graag. Wolfs zag ik verward naar Donna en mij kijken. Onze werkdag zat er op. Ik liep zo snel mogelijk het politiebureau uit en stapte mijn auto in. Eindelijk had ik een plek om mijn gevoelens te uiten. "Waarom altijd Donna?!" riep ik. De voorgaande tijd werden Wolfs en Donna steeds closer. Nu vindt hij Donna zeker nog leuker, omdat ze teamchef is. Wolfs gaat natuurlijk nooit doorhebben dat ik gevoelens voor hem heb. Na een tijdje besloot ik om maar naar huis te gaan, want hier zou ik toch niks mee bereiken..
Wolfs
Ik zag dat Eva het na het moment van de "verkiezing" het heel erg zwaar had. Eigenlijk wilde ik Eva achterna gaan om haar te troosten, maar ik durfde op één of andere manier niet. Iets van binnen blokkeerde mij. De laatste tijd ging het wat minder tussen ons. Ik wist niet wat ik moest doen. Moest ik naar Eva toe om haar te troosten, of naar Donna gaan en haar feliciteren zoals de rest deed? Ik kreeg niet eens de kans om te beslissen want opeens kwam Donna naar me toe. "Hey, Wolfs" zei ze. "Hey..." antwoordde ik terug. "Wat is er met je?" "Oh... het is niks, gefeliciteerd!" zei ik verward en snel. "Oh oké, heb je zin om een drankje te doen?" vroeg ze. Eigenlijk wou ik graag naar Eva toe om haar te troosten, maar toch zei ik ja tegen Donna. Niet wetend hoe het gebeurde. Het floepte er ineens uit. Nu was er geen weg om terug te gaan en moest ik wel met Donna mee om haar niet teleur te stellen.
Eva
Toen ik thuis was had ik mijn laptop gepakt. Ook pakte ik chocolademelk mee en begon Homeland in mijn slaapkamer te kijken. Mijn gedachten kon ik er niet bij houden. Wat zou Wolfs op dit moment aan het doen zijn? Hij was al een tijdje weg. Zou hij met Donna mee zijn? Alleen die gedachte maakte mij van binnen al woest. Ik voelde iets voor hem, maar durfde het niet te zeggen. Ik denk dat het niet wederzijds is, omdat hij de laatste tijd zowat alleen maar met Donna om ging en mij soms af zat te snauwen. Sindsdien ben ik de hele tijd jaloers en word ik snel boos. Het was mijn schuld. Ik had gewoon eerder mijn gevoelens moeten uiten.
Wolfs
Donna nam me mee in haar auto naar een luxe restaurant. ''Zo, vanwaar die luxe?'' vroeg ik. ''Oh, gewoon'' antwoorde ze met een glimlach. We liepen naar binnen en gingen aan een tafeltje zitten. Het viel me op dat het uitzonderlijk rustig was, wat het ietwat ongemakkelijk maakte. ''Waarom wou je eigenlijk wat met mij drinken?'' vroeg ik aan haar. ''Het leek mij wel leuk om het te vieren dat ik teamchef geworden ben.'' zei ze. Ze kon wel aan me zien dat ik het wat lastig had, toen ze dat zei. ''Wat is er?'' vroeg ze. ''Nou, ik had het gewoon niet zien aankomen dat jij de nieuwe teamchef werd, je had er niks over verteld.'' zei ik. ''Ik dacht dat het wel een leuke verrassing zou zijn'' antwoordde ze. Donna bestelde een fles champagne. Ik dacht in mezelf of dit nou wel verstandig was. Ik wou het moment niet verpesten, en besloot om ook champagne te drinken. ''Proost!'' zei ze met een glimlach. Na een poosje hadden ze beiden al best veel gegeten en gedronken. Donna keek me aan en zei dat ze wat voor me voelde. Op dat moment wist ik niks te zeggen. Ik wist dat we het de laatste tijd erg leuk hadden, maar mijn gevoelens voor Eva waren niet te beschrijven. Ik wist wel dat het tussen Eva en mij nooit wat zou worden. Doordat we teveel hadden gedronken, had Donna een taxi besteld, en ging ik met haar mee naar huis. Het was al zowat middernacht. Ze liep naar boven, dus ik volgde haar. Donna zoende me opeens uit het niets. Ik ging ermee akkoord. Ik voelde opeens haar tong in mijn mond komen. Ze deed de knopen van mijn blouse open. Ik hoorde de voordeur open gaan. Een paar seconden later hoorde ik iets of iemand de trap op komen..
Zo, dit is dan het eerste hoofdstuk van mijn eerste verhaal! Ik hoop dat jullie er van genoten hebben. Laat maar in de reacties weten wat jullie er van vonden en waar ik me in kan verbeteren. Ik probeer z.s.m. hoofdstuk 2 te plaatsen!
JE LEEST
GEBROKEN - FLIKKEN MAASTRICHT
FanficEva en Wolfs maken beide momenten mee waar ze liever niet in aanraking mee willen komen. In dit boek zitten 18+ gerelateerde momenten. Ik ben niet verantwoordelijk voor mensen dien trauma's kunnen oplopen die onder de 18 zijn.