Глава 4

335 20 3
                                    

  Я прокинулась в теплому ліжку , голова боліла , а тіло нило . Я відчула , що хтось погладжує моє волосся я повернулась і закричала .
- Не кричи і так голова болить.
- Якого я  тут роблю?.
- А ти хотіла прокинутись в барі на підлозі з бомжом .Можу відвезти назад. Я піду прийму душ .
- В тебе нема відчуття гумору.- я почероніла так як замітила що  сиджу лише в одній нижній білизні .
- І на тумбі таблетки з водою . Випий .

Макс скрився за дверима в ванну а я ще трішки посидівши направилась  до тумби .  Я ніяк не могла найти свій одяг. І чому я в дома в Макса? .
- Ей Ліка подай рушник .- я почула голос з ванни .
Відчинивши двері я побачила рушник на невеличких поличках .Я повернула голову в бік душовоі кабінки вона майже уся зайшла парою , а посередині спиною до мене стояв Макс . Капельки води стікали по його рельєфному тілі аж до ...Я замітила погляд Макса на собі і його ухмилку . Я закрила очі , кинула рушника на землю і вибігла за двері .обоже чо за?я вибігла з його кімнати по дорозі взявши його футболку бо свій одяг і так і не найшла , його футболка була мені ,як плаття направилась на кухню . Всеж таки він допоміг мені тому моєю вдячністю буде сніданок.Відкривши холодильник я взяла пару яєць ,бикон і овочі, мене здивувало,що в його холодильнику стільки їжі ну ладно я приготувала яїшню з биконом і овочевий салад і встигла налити апельсиновий сік , як раз прийшов Макс . Його волосся було , ще трошки мокре після душу ... я почервоніла згадавши про інцидент в ванній кімнаті. Я вибігла з кухні і пішла в душ потрібно було охолодитись піся вчорашнього .
Для безпеки я закрила двері виявилось замку не було тому я просто прикрила іх .Я почула дзвінок в вхідні двері . І тут цей придурок Макс вривається в двері ванної кімнати і відкриває душову кабінку .
- Ти бля якого...
- тссс . До мене прийшов  Артур він не має знати шо ти тут .
- Ей Макс ти тут ???
- Я тут не сам !
- Ти в ванні ? Добре я зайду пізніше . Щасти .
    Вхідні двері хлопнули і ми двоє видихнули з полегшенням.
- А ти нічого . ;)
- Закрийся .
 
Я відкрила холодну воду і вибігла взявши  рушник і втекла в спальню.Якраз найшла свої речі ,ш видко вділась і вийшла в коридор . Я почала швидко вдягати туфлі . Я уже майже дотягнулась до дверної ручки . Як мене розвернули і прижали до дверей .
- Ну і куди ти направилась .
- Додому треба перевдягтись і йти на пари .
- Я з тобою .
  Я нічого не відповіла і повернувшись вийшла з будинку . За кілька хвилин за мною біг Макс з беконом в роті .
- Ти шо жуєш ?
- Бекон твій . Доречі смачно .
До мого будинку ми дійшли за 10 хвилин . І знаєте я тільки тепер замітила що ми живимо через досить близько .
Ми говорили на різні теми , він хороший співрозмовник і легкий у спілкуванні .
Ми дойшли до мого будинку я вже хотіла йти , але він дуже боляче взяв за руку і розвернув до себе . Його настрій занадто швидко міняється .
-Я йду з тобою , щоб ти часом там не закрилась
-Та я й не хотіла ну ладно
Ми дойшли до моєї квартири  і швидко її відкрила лишила Макса в коридорі і швидко пішла вдягатись
Я вділа чорну безформенну  футболку  з емблемою бетмена , чорні завужині в низу  штани і чербоні берци .
сумку і вийшла . Він чекав мене там де я його і залишила.
-Гарно виглядаєш
-Дякую
Ми вийшли і пішли до інституту

Твої зелені очіWhere stories live. Discover now