Глава 6

140 3 2
                                    

Ця ніч була дуже важка , я часто будилась тому й не виспалась.Ледве ставши з ліжка чуть не перевернула журнальний столик в спальні , я дівчинка-Катастрова з великої букви , дойшла в ванну превела себе порядок і прийшняла душ . Пішла поснідати відкрила холодильник , закрила холодильник , блін я забула купити продукту , балда тепер прийдеться непонятно скільки чекати , щоб поїсти . Пішла збиратись вділа чорні джинси , топ в коляр джинсів ,чорні найки і куртку . Порівнянно з вчора сьогодні досить холодно . Хтось подзвонив в двері і я в підпришку направилась до дверей з посмішкою відкриваю двері і .. Макс блін весь мій хороший настрій зник .
-Ну привіт моя Дурнушка
-А я то думала прийшов мій принц , а тут оболом ехх я в розпачі
Схоже мої слова його розізлили , він обминаючи мене зайшлов в квартиру взяв дві валізи і не кажучи нічого вийшов . Ну ладно я теж взяла ключі від квартири закрила двері на ключ і спустилась в низ , він якраз закривав багажник нічого не кажучи сіла до нього в машину на переднє сидіння . Ми їхали мовчки лише тихо грала повільна музика схоже це Тоні Брекстон давно її не чула- це була одна із улюблених моєї мами .
-Макс в будинку є продукти?
-Звідки вони там мають взятись ?
-Не злись я просто спитала , тоді може закупися?
-Добре я зупиню біля першого ж магазину який побачу
-Добре і , щодо розмови батьків , що ти про це думаєш?
-Чесно не горю бажанням , жити з тобою , але я б не проти переспати з такою як ти.
-Ну так, як тобі це не світись то
-А ти?небоїшся лишитись з мало знайомим хлопцем в одному домі ,а?
Я не відповіла йому так, як ми підїхати до супермаркету, і я не чекаючи його швидко вийшла із машини взяла візок для продуктів і поїхала по магазині через паро секунд візок везу вже не я , а Макс я недовольно на нього подивилась , а він тільки нахально посмішнувся ось мавпа озобочина і як таких світ тримає. Через хвилин 20 ми розплачувались в магазині , точніше він розплачувався . Я тут думаю може дійсно дати згоду на це одруження , щоб його життя перетворилось в ад.Поки я вела діалог сама з собою ми вже доїхали в будинок я конкретно була в шоці.Двохповерховний будинок з терасою, ну задній двір я ще не бачила , але думаю я буду в захваті .
-Візьми продукти і не забуть валізи "сонечно"
-Я що тобі швейцар "кицю"?
Фіі , як бритко я скривилась треба закінчувати залишивши його на тересі зайшла в дім схоже на першому поверсі була вітальня , кухня , кабінет та одна спальня для гостей весь перший поверх був обставленний дорогими меблями. Я з нетерпінням пішла оглядувати другий поверх зайшла одну з кімнат це виявилась шикарна спальня досить великих розмірів ліжко теж відповідало статусу на нього вмістились ,б не одна пара людей з спальні виходило дві пари дверей одна в ванну ,а друга привела мене в шок ,коли я туди зайшла . Це була проста біла кімната без мебелі не рахуючи дверей з який ввійшла я були двері в ванну , а також в коридок.Такі лабіринти часто роблять батьки ,щоб швидше було дойти до своїй дітей.
Стоп , а навіщо це робити тут!?
Я набрала номер найріднішої мені людини , щоб дізнатись , що тут коїться.
-Мам?

Твої зелені очіWhere stories live. Discover now