Підійшовши до клубу ми з Ан побачили охоронця . Ми з пофліртували і здобувши перемогу війшли до клубу . Ан зразу потягнула мене до бару все ж таки початок навчального року . Сівши за барну стойку ми почали чекати бармена . Я почала розглядати зал . Знайомих нікого не було . Крім . О ні...
- Привіт малиш . - що чорт забирай який малиш бля . Ну Макс тримайся .
- Малиш в тебе в штанах . - так тобі .
- Хоч перевірити . - ну Макс бля та я тебе ...
- Дівчатка тихо досить сваритись ...- Артур вчасно ти втрутився .
Артур розпрощався з нами і забрав цього індюка.
- Ну і що це було ?
- Що?
- То як ти дивилась на Артура . А? Ан що таке ?
Ан нічого не сказала а потягнула мене в сторону танцполу . І що це було ?
Ми танцювали з остатніх сил потім я захотіла пити підійшовши ,до бармена і заказала ,щось розслабляюче я досі не могла відійти від розмови з Максом .Мені дали біло-фіолетовий напій я випила його і пішла далі танцювати . Алкоголь вдарив в голову так, як я була уже без каблуків . Жаль звісно мої улюблені . Я почала відчувати слабість у всьому тілі .
- Ей Ліка ....Ліка ... Ти ігнориш мене ... Ліка що з тобою ?..
Я почула голос біля себе ... Дуже знайомий голос ...І тут настала тиша я втратила свідомість . Я не відчула ні болю коли падала ,а лише приємний запах парфумів .