İzuku: Tamam!
İzuku'nun ağzından
-SABAH-
Sabah okul için hazırlanıp aşağı indim. Annem sofrayı hazırlamış, beni bekliyordu.
İnko: İzuku, bende seni bekliyordum. Hadi gelde yemeğini ye.
İzuku: Ooo neler döktürmüşsün böyle.
Oturup yemek yemeğe başladık. Benim yemeğim bitince çantamı alıp çıkıyordum ki annem bana seslendi.
İnko: İzuku! Dünkü gibi geç kalma! Bak akşama misafir var!
İzuku: Tamam! Geç kalmam!
Evden çıkıp okula doğru yola çıktım.
-OLULDA-
Sınıfa gidip sırama oturdum. Her zamanki gibi bir gün geçirmiştim.
Sensei'nin anlattıği dersi dinleyip not almam, herkesin benle alay etmesi, Kacchan'ın bana ölmemi söylemesi...
Bu şekilde okul bitmişti.
Eve doğru giderken birden slime'a benzeyen bir villain beni yakaladı.
-ANİMEDEKİ OLAYLAR İŞTE ANLATMAYA ÜŞENİYORUM O YÜZDEN ÇATIYA GELDİKLERİ SAHNEDEN ALIYORUM-
İzuku: All Might! Özgünlüğüm olamasa bile senin gibi bir kahraman olabilir miyim!?
All Might: Üzgünüm genç adam ama herhangi bir özgünlüğün olmadan kahraman olamazsın. Onun yerine polis olmaya ne dersin? O kadar da kötü bir meslek değil bence.
Deyip çatıdan ayrıldı.
Hayran olduğum kişi bile kahraman olamayacağımı söylemişti.
Belkide Kacchan haklıydı. Bu dünyada fazlalıktan başka birşey değilim.
Kendimi toparlayıp bende çatıdan indim.
Eve doğru ilerledim. Eğer bu sefer eve geç gidersem annem beni doğrardı.
Kısa sürede Eve varmıştım. Kapıyı çalıp annemin kapıyı açmasını bekledim. Kapıyı açınca selam verip içeri geçtim.
İzuku: Eee misafirler ne zaman gelir?
İnko: Bi yarım saate gelirler. Sen geç üstünü değiştir. Sonra da bana yardıma gel.
İzuku: Tamam!
Odama gidip üstümü değiştirdim. Daha sonra aşağı, annemin yanına ona yardım etmek için yanına indim.
Hazırlıklar bitince oturup misafirleri bekledik.
10 dakika sonra kapı çaldı.
Annem kapıyı açıp misafirleri içeri aldı. NE!?
Kacchan ve ailesi misafirimizdi!?
İnko: Hadi yemeğe geçelim. Acıkmışsınızdır.
Herkez yemek masasına geçip oturdu. Bense iştahım olmadığı için masaya oturmadım.
İzuku: Anne, ben aç değilim. Odama çıkıyorum.
İnko: Aç olmadığına emin misin İzuku? Sabahtan beri bir şey yemedin.
İzuku: Sorun yok anne. Aç değilim, size afiyet olsun.
Diyip odama geçtim.
Yatakta uzanırken nedense o sözler aklıma gelmişti.
•••••••••••••••••••••••
Katsuki: Oi Deku! Eger kahraman olmayı gerçekten istiyorsan defterinin peşinden gidebilirsin. Belki ikinci hayatında bir özgürlüğün olur ha? Hahahahahaha!•••••••••••••••••••••••
All Might: Üzgünüm genç adam ama herhangi bir özgünlüğün olmadan kahraman olamazsın. Onun yerine polis olmaya ne dersin? O kadar da kötü bir meslek değil bence.
•••••••••••••••••••••••Sanırım Kacchan haklıydı. Ölmeliydim...
Bu aralar ölmem gerektiğini defalarca kez söyleyip duruyordu zaten.
Dalgınlığımdan masada olan cam şişeyi görmeyip yanlışlıkla yere düşürdüm ve bardak kırıldı.
Annem salondan bana bağırmaya başladı.
İnko: İzuku! İyi misin!? O ses neydi!?
İzuku: Bir şeyim yok anne! Sadece yanlışlıkla bardağı düşürdüm!
İnko: Bir yerine falan gelmedi dimi!?
İzuku: Bir şeyim yok anne! İyiyim ben!
İnko: Pekala! Daha dikkatli ol ama!
İzuku: Tamam!
( KDJDDJJS ABİ İKİSİ DE ÜŞENİP BİRBİRLERİNİN YANINA GELMEYİP ODADAN ODAYA BAĞIRIYORLAR KSJXDHSJDH )
Cam kırıklarını toplarken yanlışlıkla elimi kestim ama canım acımamıştı?
Odamın kapısını kilitleyip bir süre elimdeki kırık cam parçasına baktım.
Acaba yapmalı mıydım...?
Sonuçta bir kahraman bile olamayacaktım.
Koluma bir kesik daha attım. Yine canım yanmamıştı. Bende dahasını ekledim koluma.
Canım acımıyordu, aksine zevk alıyordum.
Ben kolumu keserken birden kapının kolunu biri çekti ama kapı açılmadı. Çünkü kilitlemiştim.
Daha sonra kapının arkasından bir ses duyuldu.
Katsuki: Oi lanet Deku! Açsana lan kapıyı!
Bahane bul, bahane bul, bahane bul! BULDUM!
İzuku: Kacchan üstümü değiştiriyorum.
'Lanet Deku' diye söylenip gitti. Bense uzun kollu birşey giyip birkaç cam parçası aldım ve çekmeceye koydum. Eminim ileride de lazım olacaktır.
Çekmeceyi kilitleyip anahtarı sakladım. Benden başkasının bulmasına imkan yoktu.
Kalan cam parçalarını toplayıp çöpe attım ve kapıyı açtım. Kacchan odama girip yatağıma oturdu.
Katsuki: Neden kalın giyindin ki? Hava sıcak.
İzuku: Üşüyorum.
Katsuki: Yaz ayında mı?
İzuku: Evet?
Katsuki: Tch herneyse. Odandan bazı sesler geliyordu?
İzuku: Ha o mu? Önemli birşey değil Kacchan. Sadece bardağı fark etmedim ve yanlışlıkla düşürdüm.
Katsuki: Herneyse. Oynayacak birşey var mı sende?
İzuku: Bilgisayardan istediğini açabilirsin. Ben hemen geliyorum.
Katsuki: Peki aptal inek.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Selaaaaam👋💗
Abi kendi yazdığım hikayeye gıcık oldum yağ jdjdbexhdjdjxbs.
Katsuki gelmiş çocuğumu sorguya çekiyo aaaaaaağ.
Neyse uykum geldi zaten bu saatte bölüm yazmaya başladım sıkıldığım için.
Bu arada tiktok sayfam: nightline00
Destek olursanız çok sevinirim teşekkürler🙏💗
Neyse hadi byy👋💗
•668 kelime•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Dead Deku Au•
Fanfiction•Deku özgünlüksüz biriydi. Katsuki'nin sözlerini dinleyip intihar etmişti ama hâla Katsuki'nin yanındaydı ve onu izliyordu. :)