Hepsi bana şaşkınca bakıyordu çünkü bağırmak için kafamı kaldırdığımda ağladığım gözükmüştü...
İzuku'nun ağzından
Kacchan ağlıyordu...
Hepsi ona şaşkınca bakıyordu.
Mina: Bakubabe gerçekten üzgünüz! Lütfen hatamızı telafi etmemize izin ver!
Onlar gerçekten üzgün gözüküyorlardı ama Kacchan şuan fazlasıyla sinirli gözüküyordu.
Katsuki: DEFOLUN GİDİN LAN!! BİRDAHA YANIMA DAHİ YAKLAŞIRSANIZ HEPİNİZİ GEBERTİRİM!!
Kacchan onları evden çıkardı ve tekrar odasına gitti. Yırtık olan fotoğrafı alıp yatağa oturdu. Fotoğrafa bakıp ağlamaya devam etti.
Katsuki: Kahretsin..... Kahretsin. Kahretsin! KAHRETSİN!!
Katsuki'nin ağzından
Hepsi o aptallatın suçu! Daha ilk baştan onlarla arkadaş olmayo kabul etmemeliydim!
Vücudumu saran soğuklukla irkildim. Isınmak için battaniyenin altına girip yattım.
Fotoğraf hâla elimdeydi. O fotoğrafa baktıkça daha çok ağlıyasım geliyordu.
Birden telefonuma gelen bildirim sesiyle telefonuma uzandım. Mesaj yaşlı karıdandı.
Yaşlı karı:
✔︎✔︎Oi Katsuki! Biz bugün İnko'da kalıcaz. Yarın akşama doğru geliriz.Siz:
✔︎✔︎Peki.Hazır Whatsapp'tayken şu aptalları da engelleyeyim.
Onları engelleyip telefonu yatağımın kenarına koydum.
Saat 10.45 olmuştu bile. Bende gözlerim ağlamaktan kızardığı için yorgun hissediyordum.
Biraz sonra uyuya kalmışım zaten.
İzuku'nun ağzından
Kacchan uyuduğunda yırtılan fotoğrafa bi göz gezdirdim.
Sanırım gücümü kullanıp fotoğrafı tamir edebilirdim.
Fotoğrafı Kacchan'ın elinden alıp tamir etmeye çalıştım VE İŞE YARADI!!
Kacchan sabah kalkınca ve fotoğrafı görünce kesin çok sevinecek!
-SABAH-
Katsuki'nin ağzından
Sabak kalkınca fotoğrafı elimde göremedim. Panikle yataktan kalkıp etrafı aramaya başladım.
Fotoğraf masanın üstündeydi. Üstelik fotoğraf sapa sağlamdı! Yırtık falan değildi!
Ama nasıl? Yani fotoğraf sanki hiç yırtılmamış gibi eski yerinde duruyordu?
Acaba fotoğrafın yırtıldığını rüyamda falan mı gördüm? Galiba öyleydi.
Fotoğrafı alıp çekmeceye koydum. Tekrar zarar görmesini istemeyiz değil mi?
Hem ayrıca fotoğrafı koyduğum çekmecede, Deku'nun bana verdiği birkaç eşya daha vardı.
Mesela 5 yaşımdaki doğum günümde bir arkadaşlık bilekliği vermişti.
O sıra bu bilekliği bileğimizden çıkarmamaya söz vermiştik. Ama şuan o bileklik bileğime olamzdı. Hem ayrıca Deku burda değildi...
HADİ AMA KATSUKİ!! DRAMA YAPMANIN SIRASI DEĞİL!!
Ne yapacaktım lan ben!? HAH KAHVALTI!!
Çekmeceyi kapatıp kilitledim ve anahtarı da biryere sakladıktan sonra mutfağa inip kahvaltı hazırlamaya başladım.
Övünmek gibi olsun yemek yapmada çok iyiyimdir.
Kendime mükemmel bir krep yapıp tabağı masaya koydum.
(Aq ben acıktım yağ ühühü(;´༎ຶٹ༎ຶ') )
Tam yiyecekken kapı çaldı.
BU SAATTE KİM GELİP KAPIYI ÇALIYO LAN!!?
Kapıyı açtığımda karşımda pembe uzaylı ve çakma pikachu vardı.
Katsuki: Ne!?
Mina: Bakubabe biz dün olanlar için üzgünüz. O yırttığımız fotoğrafın yenisini çıkarttık. Lütfen bizi affet!
Katsuki: Hangi yırttığınız fotoğraf?
Kaminari: Senin minik halin ve yanında brokoli saçlı biri vardı.
Katsuki: Bi dakka o rüya değil miydi ya?
Mina: Ne rüyası? Biz yanlışlıkla yırttık ama sana yenisini getirdik.
Katsuki: O zaman neden o fotoğraf sapa sağlam bir şekilde odamda duruyor?
Mina ve Kaminari: NE!!?
Katsuki: Evet? VE SİZ NASIL O FOTOĞRAFI ALDINIZ LAN!!?
Mina: Biz o fotoğrafı yırtmadan önce Denki o fotoğrafın resmini çekmişti. Biz yanlışlıkla fotoğrafı yırtınca gerçekten çok üzüldük. Biz de Denki'nin çektiği fotoğrafı çıkarttırdık.
Katsuki: Neyse ne.
Mina: Bakubabeeee~~
Katsuki: NE VAR!!?
Kaminari: Bizi affettin miiii?~~
Katsuki: Evet evet herneyse. Birdaha sabah sabah beni bu gibi gereksiz şeyler için rahatsız etmeyin.
Kaminari: Umm Bakubro? Saat 14.30.
Katsuki: NE!!? OHA AMK!! Neyse ne. İsterseniz gelin kahvaltı yapın.
Mina: Ayy valla hayır demem aşko. Sabah zaten kahvaltı yapmadan çıktıştım.
Kaminari: Bende varım!
İkiside içeri girdi. Beraber mutfağa doğru gittik.
Fazladan iki tabak çıkarıp masaya koydum. Beraber oturup kahvaltı yaptık. Bir yandan da sohbet ediyorduk.
Mina: Hey Bakubabe? O fotoğrafı yırtınca neden bu kadar sinirlendin? Hem o brokoli saçlı çocuk da kimdi?
Pembe uzaylının sorduğu soru yüzünden yediğim krep bağazıma kaçtı ve öksürmeye başladım. Çakma pikachu da sırtıma vuruyordu.
Kaminari: Helal helal. Neden bu kadar çok tepki verdin ki Bakubro? Sadece bir soruydu?
Mina: Evet sadece bir soru! Cevap vericek misin Bakubabe?
Kendime gelince yüzümü pembe uzaylıya döndüm.
Katsuki: Boş boş konuşmayonda yemğinizi bitirin aptallar!
Biraz ısrar etselerde sonunda konuyu kapatıp yemek yemeğe devam ettik.
İzuku'nun ağzından
Şerefsizler, Kacchan'ımı boğarak öldürüyorlardı. Bi de yetmezmiş gibi hâla üstüne gidiyorlar.
ÇOCUĞU RAHAT BIRAKSANIZA NE ÜSTÜNE GİDİYORSUNUZ BE!!?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Tekrardan selam aşkolar👋💗
Bu bölümden sonra acıktım aq. Kahvaltıyla duruyom saat şuan 18.40 normal.
Amk sanki oruç tutuyom dmdmdjdn.
Neyse yemek yedikten sonra yeni bölümü yazarım hadi byy👋💗
•672 kelime•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Dead Deku Au•
Fanfic•Deku özgünlüksüz biriydi. Katsuki'nin sözlerini dinleyip intihar etmişti ama hâla Katsuki'nin yanındaydı ve onu izliyordu. :)