ÇOCUĞU RAHAT BIRAKSANIZA NE ÜSTÜNE GİDİYORSUNUZ BE!!?
Yazarın ağzından
Öylece günler geçiyordu. Spor festivali günü gelmişti.
(Festivaldeki olayları yazmaya üşendi. Animedeki olaylar işte ama Deku yok)
1. sırada Katsuki Bakugou, 2. sırada Shoto Todoroki ve 3. sırada Iida Tenya vardı ama Iida'nın okuldan çıkması gerektiği için 3. sırayı Tokoyami aldı.
Iida'nın okuldan çıkma sebebi, abisi Iida Tensei, kahraman katili tarafından ağır bir şekilde yaralanmıştı ve şuan yoğun bakımdaydı.
Iida'nın ağzından
Spor festivali bitip tam ödülleri dağıtacakları sıra annem beni aradı.
Tenya: Alo anne? Bir sorun mu var?
Bayan Iida: Abin, Tensei...
Tenya: Abime birşey mi oldu?
Bayan Iida: Kahraman katili tarafından ağır yaralandı... Şuan yoğun bakımda...
Tenya: NE!!? ANNE ŞUAN HANGİ HASTANEDESİNİZ!!?
Bayan Iida: ***** Hastanesi.
Tenya: Tamam hemen oraya geliyorum!
Telefonu kapatıp Aizawa sensei'yi arayıp durumu anlattım. Gitmeme izin verince koşarak annemin dediği hastaneye doğru koştum.
(Animedeki bu olayları fazla hatta hiç hatırlamıyorum. O yüzden zaman atlaması yeee)
-ZAMAN ATLIYOZ YEEE-
Yazarın ağzından
1-A sınıfı, pro hero'larla beraber staj yapıyorlardı.
Herkez devriye gezerken, Iida'nın aklında hâla abisini yürüyemeyecek hale getiren kahraman katilindeydi.
Iida kendi kendine o kahraman katilini yakalayacağına yemin etmişti.
Iida'nın ağzından
Pro hero'nun (adını unuttum (;´༎ຶٹ༎ຶ') ) stajını kabul etmemin nedeni kahraman katilinin bu civarlarda daha sık olmasıydı.
Biraz devriye gezerken aniden bir patlama sesi duyuldu.
Iida: Ne oluyor!?
Pro hero: Bilmiyorum! Gidip bakalım!
Tam patlamanın olduğu yere doğru gidecekken ara sokağın önünden geçiyorduk ve o ara sokakta garip bir şeyler olduğunu hissettim.
Pro hero'dan ayrılıp o ara sokağa girdim.
Biraz ilerledikten sonra kahraman katilini görmemle duraksadım. Bir pro hero yu esir almıştı.
Bu olanları görünce daha da sinirlenmiştim.
Hiç düşünmeden direkt kahraman katilinin yanına doğru gittim. Kahraman katili beni fark edip bana baktı.
Stain: Hey! Burada ne arıyorsun velet!? Git başımdan!
Iida: Sen... Abimi yürüyemeyecek hale getirdin!
Stain: Huh?
Iida: ŞU İSMİ HATIRLA!! INGENİUM!! SENİ YAKALAYACAK OLAN KAHRAMAN!!
(Konuşma sahnelerini hiç hatırlamıyorum gomen😅)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Dead Deku Au•
Hayran Kurgu•Deku özgünlüksüz biriydi. Katsuki'nin sözlerini dinleyip intihar etmişti ama hâla Katsuki'nin yanındaydı ve onu izliyordu. :)