⚠️Nie rozdział ps. ważne⚠️

1.5K 36 20
                                    

PRZECZYTAJ CAŁE BO TO WAŻNE!!

Witajcie.
Przybywam do wam z kilkoma drobnymi  informacjami

• Ogólnie to jak można było zauważyć (lub nie) od jakiegoś czasu zaczęłam używać ,,(?)". Dla osób które nie zabardzo zrozumiały o co z tym chodzi to zazwyczaj daje to jak nie jestem pewna tłumaczenia, coś brzmi nielogicznie lub nad zwyczajnej przetłumaczyłam prosto z tłumacza (jeżeli nie było tego dotychczas to znaczy że niedługo się pojawi bo jestem trochę do przodu z rozdziałami i się nie orientuje)

• Taką drugą informacją jest to że od 22.01.2022 zaczął się 2 sezon ,,say yes", więc jeśli uda mi się w najbliższym czasie przetłumaczyć do tego momentu, będziecie mogli spodziewać się takiego ,,mini maratonu"

• Trzecią chyba jedną z ważniejszych spraw jest tak właściwie prośba. Chciała bym byście pisali komentarze (٥↼_↼)
Serio jakoś tak fajnie by było poczytać i jestem mega ciekawa co uważacie na temat dotychczasowego przebiegu spraw!

• Wydaje mi się że ostatnią rzeczą jest to że chciałam ,,przejąć"tłumaczenie
,,Equipoise" ale nie jestem co do tego pewna. Przede wszystkim dla tego że ten komiks (o ile można to tak nazwać) miał dość sporą widownię i trochę się obawiam że nie dała bym rady. Osoba która to tłumaczyła nie daje żadnego znaku życia od (o ile dobrze pamiętam) grudnia 2020 roku więc nie myślę żeby nagle pojawiły się nowe rozdziały.

(Jak ktoś wie czy jest to tłumaczone na wattpadzie lub discordzie to prosze o informacje)

Przy okazji chce się spytać czy ktokolwiek z tutaj zgromadzonych byłby zainteresowany bym kontynuowała tego tłumaczenie, lub chce bym zaczeła tłumaczyć jakiś inny komiks ( tak nudzi mi się w życiu)

Więc prosiła bym was o radę dotyczącą tego^^

(Dla niewiedzących co to ↓)

Wydaje mi się że to tyle!Wyrazie pytań piszcie,

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Wydaje mi się że to tyle!
Wyrazie pytań piszcie,

Tak pozatym to co u was, jak mija nowy rok?

Say yes!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz