Namjoon "Ve ayrıca bu onları dövme fikir neden ve Nasıl çıktı onu da anlatacaksınız!"
Namjoon Jin'in elinden tutarak yerden kaldırır.
***
Hoseok ve Jin olanları anlatır.
Namjoon : "Siz ne gerizekalı heriflersiniz!"
Namjoon : "Beni fark eder peşime düşer diye yaptın demek!"
Namjoon : "Bir insan ona şiddet uygulayan birine nasıl aşık olur!"
Hoseok : "Ama-"
Namjoon : "Dizi mi çekiyoruz burda, gerçek hayattayız aşk dizisinde değil , sen onu dövdün diye o sana aşık olmaz aşk bu değil Hoseok kendine gel!"
Namjoon : "Ne kadar çocuksu haraketler yapıyorsunuz sizin adınıza Taehyungdan özür dileyimde okuldan bari atılmayın"
Karidordan yanlarına Müdür yardımcısı gelir.
"Hoseok ve Jin çabuk odama!"
Jin : "Aha sıçtık"
.
Müdür yardımcısı'nın odasına girdiklerinde içeride ayakta Taehyung ve koltuklarda oturan Jungkook ve Yoongi vardı.
İçeri girerler ve diğer boş koltuklara otururlar.
"Olayı Yoongiden dinledim ve şimdi size şunu soruyorum neden okulda muhattapınız bile olmayan çocukları döndünüz!"
Hoseok ve Jin sesiz kalırlar.
İçeriye birden Namjoon girer.
Namjoon : "Girebilirmiyim profesör"
"Gir"
Namjoon : "Hoseok ve Jin şimdi sizden özür dileyecek onlar Yoongi ve Jungkook'a sinir oluyormuşlar ve abartmışlar şimdi özür dileyin"
Hoseok ve Jin aynı anda : "Özür dileriz profesör"
Namjoon : "Ondan değil Jungkook ve Yoongiden"
Hoseok , Jungkook'un oturduğu koltuğa yaklaşır ve eğilir , Jungkook'un elini ellerinin arasına alır ve okşar.
Hoseok : "Özür dileriz Jungkook çok çocuksu bir haraketdi umarım sende bunu unutursun ve güzel bir dostluk kurarız"
Jungkook sesiz kalır ve garipser.
Hoseok : "Yoongi sendende özür dileriz"
Yoongi sesiz bir şekilde : "Önemli değil"
"Güzel barıştığınıza göre-"
Taehyung : "Profesör bunlar cezasız mı kalacak!"
"Barıştınız ama"
Taehyung : "Hayır ben barışmadım!, babamla kavga etmek istemezsiniz değil mi?!"
"İstemem tabi... Hoseok ve Jin disiplin cezası aldınız bir dahaki displin cezası aldığınızda okuldan ayrılıyorsunuz"
Jin sesizce : "Ah yalaka"
Taehyung : "Şimdi güzel "
"Şimdi sınıfınıza gidebilirsiniz"
Yoongi , Jungkook'u tutar ve kaldırır Jungkook neredeyse yürüyemiyordu.
Hepsi odadan çıkarlar.
Hoseok , Yoongi ve Jungkook'a yaklaşır.
Hoseok : "Ben yardım edebilirim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just A Fun;Hopekook
FanfictionTAMAMLANDI 𝙅𝙪𝙣𝙜𝙃𝙤𝙨𝙚𝙤𝙠 *𝘧𝘰𝘵𝘰ğ𝘳𝘢𝘧* "Hey selam bebeğim yaramazlık yapmak ister misin?" *** Taehyung , Jungkook'a döner ve şöyle söyler "Hadi onu oyuna getirelim" Jungkook endişeli bir şekilde "Başıma bela gelmez değil mi?" Taehyung...