15.0

225 16 12
                                    

Jungkook onu dinlemeden arkasını dönüp koşarak oradan uzaklaşır.

***
Jungkook eve vardığında annesi ve babasının yatak odasında olduklarını fark eder neredeyse herkes yatmıştı
saat 23.12

Jungkook odasına geçip yatağa uzanır ve tavanı izler.Onun için çok garip bir gündü bir günde iki erkek ile öpüşmüştü ikisininde yakın dostu olması dışında bir sorun yoktu.
Jungkook o anda fark etti ki bugün onu öpen kişilere daha farklı tepkiler vermişti.Hoseok'a kızarken Jin'in onu öpmesi hoşuna gitmişti hatta bu öpüşme'nin daha da uzun olmasını dilemişti.İki kişiye farklı tepkiler verdiğine göre onun için doğru kişi'nin kim olduğuna o an karar vermişti.

Jungkook telefonunu eline alıp Jin'e bir mesaj yazar.

Jungkook
Yanıma gel

Jin
Bu saat de mi?

Jungkook
Evet benim evime gel

Jin
Ailen sıkıntı olmaz mı?

Jungkook
Onlar uyuyorlar , lütfen yanıma gel Jin
Eve gir ses çıkarmadan benim odama çık
Sana çok ihtiyacım var

Jin
Tabiki de gelirim bekle 10 dakikaya oradayım bekle tamam mı?

Jungkook
Bekliyorum

***
Jin hızla üstünü değiştirip evden çıkıp bir taksiye atlamıştı , düşünceler onu boğuyordu. Jungkook'a birşey mi olmuştu?zarar mı görmüştü? Yoksa biri onu üzmüşmüydü? veya gerçekten de Jin'i mi özlemişti? Ya da Jin'in teklifine cevap mı verecekti?
Jin'in aklında bin bir türlü soru vardı.

Taksi durduğuna Jin ücreti ödeyip taksiden iner Jungkook'un o büyük ihtişamlı villası'nın tamda önündeydi hızla eve yaklaştı evin bahçesinde ki eve giriş kapısı açıktı oradan eve girdi heryer çok sessizdi ama ışıklar açıktı.
Evin salonundaydı hızla oradan çıkıp merdivenlerden çıktı ve Jungkook'un odası'nın bulunduğu kata geldi.

Jungkook'un odası'nın kapısını tıklatdı.

-Jin Jungkook'a karşı her daim nazikti-

İçeriden gir sesini duyunca içeri girdi odada yatakda Jungkook pijamaları ile uzanıyordu.Jungkook oturur pozisyona geldi ve Jungkook birden ayağa fırladı ve koşarak Jin'e yaklaştı ve birden ona sarılıp kollarını onun ensesine doladı aralarında 7 cm boy farkı vardı.

Jin onun sarılışı karşısında şaşkınlıkla oda Jungkook'a sarıldı.

Jin : "Birşey mi oldu? İyi gözükmüyorsun?"

Jungkook : "Çok garip hissediyorum Jin"

Jin : "Ne oldu?"

Jungkook : "Birine çok ihtiyaç duyuyordum ama içimden bir ses sadece seni istiyordu senin adını sayıklıyordu"

Jin bu duydukları karşısında kendini bir rüya da gibi hisseti kendine mani olamadı.

Jin : "Beni çimdikle"

Jungkook : "Neden?"

Jin : "Rüya da değilim dimi?"

Jungkook kıkırdar.

Jungkook : "Gerçek hayattasın"

Jin : "Bu gerçek olamaz"

Jungkook: "Ney gerçek olamaz"

Jin : "Sen , sen gerçek olamazsın şuan bu an gerçek olamaz"

Jungkook: "Gerçek oldu bile Jin , Seni istiyorum"

Just A Fun;HopekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin