aysebakkalda: Kaldır artık şu engeli be
aysebakkalda: Vallaha bak kim olduğumu söyleyecem
aysebakkalda: Merak ettiğin her şeyi cevaplayacam
aysebakkalda: Çocuk çocuk mesajlar atmayacam
aysebakkalda: Sana Fatma ya da Veteriner Güzeli demiyecem
aysebakkalda: Nolur bak artık
Asla bakmıyordu, aradan 3 gün geçmişti ama hâlâ engeli kaldırmamıştı.
Bu kız beni kendine çekiyordu, ben yine kendimi birine platonik yaptım galiba...
Zeynep arıyor...
"ALO? KIZIM NERDESİN YAA"
"Ne bağırıyorsun Zeynep?"
"Aaa Zeynep bana yardım edebilir misin?"
"Hayırdır."
"Veterinerlik fakültesinde olan bir kişinin gönlünü almam lazım bu yüzden de duyuru odasına girmem lazım."
"Fakültede bir arkadaşım var adı Ömer hocalarla da baya yakın genelde fakültedeki duyuru işlerinide o yapıyor."
"Harika, hadi beni Ömercik'le tanıştır."
"Ağzını sıkı tut ve çocuğun yanında da öyle deme."
"Aman be demeyiz."
"Ecemmm."
" Tamam be tamam."
"Sakınn."
" Tamam dedik yaa"
Birkaç saat sonra Zeynep'in tekrar aramasıyla birlikte Veterinerlik Fakültesine gidip Ömer'le tanıştım. Çok sevdiği hocalarıyla arasının bozulmaması için yakalanma ihtimalimize karşı kendisi az önce bizimle tanışmayı bıraktı.
Fakülteye sayesinde girmiş olsakda duyuru odasına girmek bize hatta bana kalmıştı çünkü Zeynep artık benimle uğraşamayacağını ve tehlikeye girmek istemediğini söyleyerek Ömer'le gitti.
"Ses deneme, ses deneme 1...2..3"
" Vay be hep yapmak istediğim şeylerden biriydi."
"Neyse çok sevgili profesörlerimiz gelmeden ve ben yakalanmadan önce Öykü'nün, Uyuz Ayaz'a yaptığı serenatı aysebakkalda olarak mirayemsal'a yapmak isterim."
"Özür dilerim senin başınıda yakacam biraz ama 3 gündür engelimi kaldırmadın."
"Serenattan çok bi beklentimiz olmasın arkadaşlar burda daha çok bana sorulan soruları cevaplayacağım. Afilli olsun diye serenat dedim."
"Öncelikle hakkında kısmına ne yazdığını gözden geçirmeni isterim çünkü hakkında bildiklerim sadece orada yazılanlardan ibaret."
" 20 yaşında üniversite birinci sınıf Tıp fakültesi öğrencisiyim. Adımı söylemek isterdim ama söyleyemem biraz fazla iyi tanınan biriyimdir de hahahaha"
"Bu kötü kahkaha için özür diler kendimi tanıtmaya devam ederim."
" Bazı özel sebepler dolayısıyla genel cerrahi ve beyinle yakından ilgileniyorum ileride beyin cerrahı olmayı düşünüyorum."
" Şey gibi oldu bu orta okulda kendi tanıt etkinliği gibi."
"Her neyse tıp dışında fotoğrafçılıkla yakından ilgileniyorum, iki tane kardeşim bulunmakta birisi ablasına gereğinden fazla özenerek üniversiteye hazırlanıyor diğeri ise daha yeni liseye geçti. Ablasının yakışıklısı nasıl yakışıklı bir görsen var yaa net düşersin."
"Yönelim konusu homofobikleri rahatsız edecek ama evet lezbiyenim üzgün değilim erkekler ilgimi çekmiyorsunuz."
"Ve bir tıp öğrencisi olarak hayır bunun bir hastalık olduğunu ve hormon tedavisiyle geçeceğini düşünmüyorum kendinize gelin lütfen."
"Kendimden daha fazla bahsetmek isterdim ama bazı şeyler saklı kalmalı ayrıca birazdan bu odanın kapısı kırılacak ve benim kaçmam lazım Miray engelimi kaldırırsan sevinirim, güle güle..."
***
Hepimiz Ayşe'nin sorunlu olduğunu biliyoruz arkadaşlar medya yazarken aklıma geldi meşhur sahne unutulmasın dedim jxjxjjxjx
YOU ARE READING
Acısız Leblebi
Teen Fictionaysebakkalda: Ne demek lez değilim Fatma aysebakkalda: Nasıl lez değilsin aysebakkalda: Lez arkadaşa ihtiyacım var diyorum sana mirayemsal: Arkadaşım ben ne yapabilirim mirayemsal: Senin için yönelim değiştiremem yaa **** Not: Ben de Ayşe de yönelim...