1;:.....emre^^

905 50 18
                                    

(herkeze merhaba! İlk defa kitap yaziyorum kötü olabilir üzgünüm, umarım seversiniz! bu arada gaffola-son feci bisiklet dinlerken yaziom<3)




Sinifin kapisinin ordan sinifa baktim,siniftan hayvan sesleri geliyordu. Yavaşça sınıfa girdim herkez bana bakmaya başladı, açıklama yapma kararı aldim.

Hurkan;Ben okula yeni geldim,adim hurkan.

Sinifta bir kac kisiyle konustuktan sonra esmer çocuğun yanina oturdum. Yüzünü sıraya yaslamışdı.

Hurkan;Şey selam.

Çocuk bird3n kafasını sıradan kaldırdı.

Emre;Heg,Neg.

Bu tepkisine güldüm.

Hurkan;Sınıfta yeniyimde,arkadas olabilirmiyiz?

Emre;Eheh tabi.

Hurkan;İsminne?

Emre;Emre,seninki?

Hurkan;Hurkan.

Emre;Hmm tanıştığımıza memnun oldum.

Hurkan;Bende^^

Önüme döndüm. Bir süre sonra Emre'nin kafasına birisi arkadan vurdu.

Emre;NOLUYO AMK!!

Arkadan kahkaha sesleri gelmeye başladı.

Emre;Ali ben senin götünü sikiyim ya!

Ali;Bende senin götünü askim!

Emre gülmeye başladı, önüne dönünce kendisine öfkeyle bakan hocayla karşılaşınca yüzündeki gülümseme uçup gitti.

Mehmet H.;Emre!!

Emre;Canim hocam nasılsıniz?

Mehmet H.;Müdürün Odasına!!

Emre söylenerek sınıftan çıktı,arkamda oturan "ali" denilen kişi kulağıma yaklaştı ve elime kağıt tutuşturdu.

Ali;Bunu emreye ver askito.

Kafa salladım ve dersi dinlemeye başladım. Ders bitince emre kikirdayarak sınıfa girdi.

Hurkan;Ali bunu sana vermemi istedi.

Emre;Teşekkürler.

Kafa salladim ve sırama oturdum. Nedense Emre kağıdı almak icin elime dokununca cok hosuma gitmisti. Evet mükemmel seyler dusunuyorumm^^





(Eheheh biliyom cok kisa oldu. Ben smut icin 28273468329 bölüm bekleyemem 5-6 bolumde smut olcak,okumasi cok iyi ama yazmasi..)

I'm so sorry Romeo.. -Mengola Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin