(bu bölümü güzel uzun yapmaya çalışacağım,yani bi kac öpücük olabilir🤭)
•
•
•
•
Okulun ileri saatlerinde 3-4 kez Emrenin bana dalmış(gözlerini ayiramamak) halini buldum.
Bana bakmasi hoşuma gidiyordu.3 gün sonra!
Okulda Emre,kaan ve aliyle takılıyorum. Hep eğlenceli şeyler yapariz-emrenin gözlerine dalmak-
Yine bi klasik okul günüydü (öğle arası)
Ali; Canım sıkılıyoo!
Kaan;Nabim,puahahah.
Ali;'Puahaha' diyemi gülünüyor?
Kaan;Evet?
Ali;Kaan.
Kaan;Neg?
Ali;İzle mucizeyi.
Kaan;Tamam puahaha.
Ali salak bir kahkahadan sonra kaana nasil kahkaha anlatacağını anlatti. Bende onları dinliyodum,emre'ye döndüğümde bana bakıyordu.
Hukan;Bir sorunmu var?
Emre;Ha-he yok,sadece çok tatlısın.
Kaan;OOOOOOOOOOOOOOOOO!! OHA LAN EMRE YURUMUYO FUZE ATİYOOOOO!!!
Ali;OOOOOOOOOO HAYİRLİ OLSUN BEN SİMDİDEN 7 COCUK İSTİYORUM HABERİİZ OLSUNN!!!!
Anlamsiz yüz ifadelerimle kaan ve aliye bakıyordum. Bana kaş göz yapmaya başladılar.
Emre;Anani! Abartmayın ağzımdan kaçtı!
Emre eliyle yüzünü kapattı ve utanmış gibi yapti.
Ali;Biz bu numalari yemeyiz aslan parcasiiiii!!!
Kaan hayla bana kaş göz yapiyordu,bende ona yapmaya başladım.
Kaan(ic sesi);Benle yarışmaya çalışıyor! Ama kazanmana izin veremem.. buldum!!
Kaan birden ayagi kalktı ve emre'yi üzerime itti. Emre benim üstüme düşmüştü.
Emre;Ugh! Gotum!!
Yere baktığında acidan geberen beni gördü.
Emre;Hass- ozur dilerim.
Emre birden kaana döndü. Aliyle kaan bize yeniden evli ciftmisiz gibi davrandılar.
Ali;ince sesle; ayhh simdi bunlarin cocumu olacakkk ay ayyh.
Kaan;ince sesle;Evet teyzem evetttt!!
Ben kikirdamaya basladim. Emre bana bakti,sanki eğlendiğimi görünce siniri gitmişti.
Emre;Uff,herneyse.
Hurkan;Kaan annen güvende degil.
Kaan;Evet keske opuse bileceğiniz bir konumda atsaydimm.
Utanmıştım.
Ali;Utaanmagg beee.
Boyle boyle zaman gecti ve çıkışa geldik.
Emre; Çocuklar siz gidin ben hurkanla birazdan gelcem.
Emreye anlamsizca baktim.
Kaan ve ali kosa kosa çıktılar.
Hurkan;Neoldu?
Emre yanagimdan optu ve;
Emre;Yarin gorusuruz prenses.
Diyip çıktı. Arkadan alinin ve kaanin "oaooaoaoaoaoaoao" diye sesleri geliyordu. Kıpkırmızı olmustum.
Emre neden bu kadar hoş olmak zorundaki?- ne düşünüyorum lan ben!Eve sadece yere bakarak gittim. Varinca üstümu değiştirip yataga yattim. Okuldaki sey aklimdan çıkmıyordu. Keske yeniden öpse-
Lan neler geçiyor aklımdan!(Biliyorum o kaar uzun ve iyi olmadı bir sonraki bölümde daha iyi yazmayı deneyeceğim<3 heh birde Türkçe klavyemi kullaniyim Yoksa İngilizce mi?)
꒰⑅ᵕ༚ᵕ꒱˖♡