❁2❁

31 2 1
                                    

Multimedia Patch

Çalma Listesi
One Direction - Fool's Gold
Milky Chance - Stolen Dance
Mr. Probz - Waves

İlk bölüm Vote'ları için teşekkürler beni güçlendirdiniz ! Buarada bu harika şarkıları dinlemeniz lazım hepsi mütiş !

❁❁❁❁

Harika hayatıma harika birşey daha eklenmişti . İş ! Bu bana göre değildi benim ilgi alanlarım uyumak , uyumak ve uyumaktı . Bunu hayat boyu kimsenin anlamayacağını düşünüp gece bunalıma girmek istiyordum . Ama şimdi harika işime geri dönmem gerekiyordu . Peki bu iş ne ? Tabi ki de kendime göre bir iş bulmam gerekiyordu . Yani tüm gün oturmak ve sadece ellerini hareket etiren bir iş. Bu yüzden kasiyer oldum . Ne ironi ama daha geçen hafta tırnaklarıma yeni manikür yaptırdığım için bütün işlerimi ayaklarımla yapan ben şimdi ellerimi pis yiyecekleri ve eşyaları küçük salak bi makineye okutmakla harcıyorum . Bu haksızlık . Bazı insanların yetenekleri sadece oturmaktır . Onlara haksızlık yapılması hoş bir durum değil . Ama etini tırnağına takıp çalışan insanlarıda alkışlarım . Benim ne bir hedefim nede hırsım vardı . Bazen yeni 'kasiyer arkadaşım' Bella ile en hızlı barkod okutma yarışı yapıyoruz ama müşteriler buna karşı çıkıyor ve yiyecekleri fırlatarak okuttuğum için beni müdüre şikayet ediyolardı . Yani uslu durmak en iyisi .

Kafam ve bedenim benden izinsiz savrulup başkalarına çarparken bu oksijensiz ortama neden girdiğimi düşünmem lazımdı . Bir adet otobüs ve onu kullanan düşüncesiz bir adam vardı . Düşüncesiz mankafa virajlara girerken benim gibi küçük insanları havada uçuruyordu . Bu sinir bozucu çünkü arkadaki erkekler uçmayayım diye beni tutuyorlardı . Harika ! Tek bu ortamda ellenmediğim kaldı . Artık bir feryad koparmanın vakti gelmişti .

"Nasıl otobüs burası boğulcam şimdi indirin beni !" Çığlık atarak söyledim . bu otlbüsteki imajımı boşverdim . Tek kuruş etmeyen insanların arasında olmamam gerek . Bazı işe yaramaz adamlar güldü . Eşkiyalar .

"Size söyledim düğmeye basın yoksa yarım saat içinde kendinizi sorgu odasında bulursunuz !" Tükererek bağırdım . Tehtidim işe yaramış ki homurdanan bir adam iniş düğmesine bastı . En yakın durağa çoktan gelmemize şükür ediyordum . Kapılar açılınca iki yandan ellerimle etrafımdakileri ittirip "Cehenneme kadar yolunuz var !" Dedim ve otobüste planladığım gibi en edepsiz el hareketim herkesin görebileceği şekilde savurdum. Ağızı açılan yada bana kısık gözlerle bakan insanları aldırmadım ve arkamı dönerek kapıdan çıkmaya çalıştım . Ama sadece çaluştım çünkü bana hayranlıkla bakan iki çift göz beni durdurdu . İşte bu daha da mütişti !

❁❁❁❁

Evet ! Biraz merakta kalın dedim . Bölüm planladığım gibi uzun olmadı . Kısa oldu . Ama bir dahaki bölüme ! Görüşürüz !

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 09, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YaprakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin