Falcı Bacı

42 2 0
                                    

Annemle kahvalti yaparken Kizim bana cay koyarmisin A.. tabiki koyarim dedim ve tam cay koyacakken bardak ortadan ikiye ayrildi ellerim titredi Annecigim biraz dikkatli olsana hala soktaydim dilimi yuttum resmen ama tam cay koyacaktim ki ortadan iki ayridi bardak annem Kizim git ellini yuzunu yika kendine gelirsin dedi ve gittim kapiyi actim iceri girdim muslugu actim derken musluk ellimde kalmaz mi pes yani olduk olmadik yere simdi kalp krizi gecirsem yeridir arkadas kelimeyi sahadet getirdim ve yavasca annemim yana gittim tabi ellimde muslukla annem tukurerek Istersen elindeki muslugu kafama gecir gulerek Ay anne ne var bunda elimde musluk tutuyordum yani tovbe tovbe yandan yandan bakarak Ay ne bileyim efeler gibi yuruyorsunda ondan . Ay hadi hazirlan falci baciya gidecegiz oyle şıkır şıkır giyinme tamam mi? Ay.. ne varmis ya onca masrafa ne gerek var
********************
Bir mustakil eve girdik evin icinde rutubet kokusundan durulmuyordu sanarsin milattan onceki bina . Bir baktim ki hayalet tipli bir kadin onumuze cikti Hosgeldiniz.. buyrun burada girin falci baci sizi bekliyor sanarsin randevu verdik kadina bir yere girdik ve icerisi hep dumanlar icindeydi ayagimi biri tuttu Dur kucuk hanim ben buradayim gel elimi tut dedi ve tutum cadir gibi yer vardi odanin icinde oraya girdim ki annem benden once girmis oraya oturmus bir de nispet yapiyor E ... benim evime nazar degdirdiler tabi guzel olunca insan doyamiyor evime ne yapacaksiniz falci baci fozunu fiskirtmis bana bakiyordu Kizim seb gel ablanin yanina otur salak ya annemi ablam zannetmis Pardon o benim ablam degil annem gulerek Ay hic uyumlu enerjiniz yok da o yuzden yapayca gulerek annem Ay ilahi o benim oz ve oz kizim ay siz ne bicim falcisiniz falci baci kisik sesle Baslayalim .. annem de igrenircesine bakti falciya ah anne hep senin yuzunden yoksa benim ne isim var . Falci anneme bakarak Evet isminiz Y ile baslayip Z ile bitiyor bende hemen atilarak Ay bunda bilinmeyecek ne var Yeliz iste Allahim ya... bana dik dik bakarak Sen sus bakyim evet seninle daha once karsilasmadik senin falina bakayim . Evet.. adin B ile baslayip U ile bitiyor degil mi ? Serseri tipli bakislarla Evet bildiniz sadece bileceginiz sey bu olsa gerek bagirarak Konsantrasyonumu bozma yomsa gelcegin kotu olur suanda gelecegini goruyorum kapat ceneni istersen hala konusuyor ya kalkarak Ben gidiyorum hadi eyvallah diyerek ciktim .
************************
Disariya ciktim ki polisler kapida benim uzerime dogru gelerek Bizimle karakola geliyorsunuz saskinlik icinde Aa.. niyeymis derken kameralar beni cekiyordu Ya cekmesenize maymun mu oynuyor of.. polisler kolumu oyle sıkı tutuyordu ki kan damarlarim tikanicakti az kala Ya niye goturuyorsunuz beni cinayet falan mi isledim Hayir sadece dolandirildiniz beni arabaya attilar ve karakolun yolunu tuttuk . Zaten anlamaliydik sadece isimlerimizi dogru bilmesi garip gelmisti bana . Annemi ablam zannetti salak gibi inandik bizde hep annemin yuzunden hep ya hep.....

GÜZEL KOKUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin