Evet sonunda lise bitiyor.. simdi ise universite macerasi var bakalim hangi bolumu kazanacagim ayy buyudum ve kendi ayaklarimin ustunde duracagim yasasin Ahu ise makyaj yapmis birde ustune şifon gomlek giymis altina ise deri tarzinda siyah bir tayt ahh ben ise sacimi gul topuzu yaptirdim ku Ahu ile bir saat tam otuza yakin manyak manyak selfie cekilince biraz gul topuzu karanfile dondu karnim agriyor bir yandan ayagimda dolgu topuklu ayakkabi ustumde mavi uzun tul elbise cok da yakisikliyim;-)
Neyse annemin cagris sesini duyduk ve asagiya kosa kosa indik artik gitme cakti!!!
*********************************
Okulun konferans solonunda gerceklesti ben annem ve Ahu beraber bir masada oturduk tabi ayagimin acisindan duramadim ya ayagimi sıkıyordu ayakkabimi cikarip giyiyordum caktirmadan en sonunda okul muduru kursuye cikti ve kisa denilmeyecek konusma yapti ama ben dinlemis gibi yaptim ayagimin acisi herseyi unutturdu bana suan evde olacagim hayalini kuruyorum !!!
**********************************
Sonunda ogrencilere kirmizi kurdaleli belgeleri verildi ve bu kutlama burada sona erdi
BU BÖLÜM KISALTMALI OLDU AMA YAVAŞ YAVAŞ KİTABIN SONUNU GETİRMEK İÇİN MERAK ETMEYİN BİRAZ DAHA BÖLÜM YAZICAM SİZLERE İYİ OKUMALAR....