sen benim dedigimi yap!!

53 3 3
                                    

Sabah yine sabah ve yine sabah ben sabah nasil kalkarsam gunum oyle gecer ben bunu anlasim oturma odasinda Ahu ve annem bagir cagir benim hakkimda konusuyorlardi konu su ki benim meslegim ne olacakmis ay Allahim hep niye ben ya offf... Odaya girer girer girmez bana sorular yagdirlar Ahu nun sorusu Ya sen buyuyunce hangi meslegi sececeksin zaten buyumussun daha ne kadar buyuyeceksin de sen benim sora cevap ver hi ya su haldeyken bile beni guldurduler beni ya Allahim.. Annem piskin piskin Tabiki ogretmen olacak degil mi Burcucugum dimi kuzum .. annemmm anne ya ne olur sebeklik yapma hic de beceremez sebekligi ah anne ah.. Ahu yapmacik yapmacik gulerek Tabiki avukat olacak sen benim dedigimi yap neymis ogretmenlik sabahtan aksama kadar ogrencilerin gurultusunu mu cekeceksin hii.. bir yandan hakli ama annem pat diye lafi yapistirmaz mi Kizim sen birinin avukatisin farz etki eger o davayi kaybettin dogru duzgun savunamadin o kisiyi o sana musallat olursa seni kenara cekip tehdit falan eder actirtma agazimi simdi bir yandan Ahu telefon şarzini takacak yer buluyor bana Burcu bunu nereye takicam gostersene annem herzaman ki gibi sakayi ihmal etmez Ahu gel bana tak. Demez mi gule gule olduk ya Ahu da aglamakli konusarak Ask olsun ya of kustum diyerek sırt cevirdi bize Allahimm....

GÜZEL KOKUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin