Chan Hyung
Changbin.
Changbinnie
Efendim Hyung?
Chan Hyung
Saat 5.30'da.
Her zamanki yerde.
Changbinnie
Hyung..
Unuttun sanırım?
Biz yatak arkadaşı olmayı bırakalı
3 ay oldu.
Chan Hyung
Unutmadım.
Umurumda değil o sıcak deliğine
ihtiyacım var.
Changbinnie
Ama Hyung..
Chan Hyung
Aması yok.
Geliyorsun.
Changbinnie
Pekala..
Changbin seslice nefesini dışarı verip saate baktı. Chan ile buluşmasına 3 saati daha vardı. Ayağa kalkıp banyoya girdi. Aynaya bakıp Chan'ı reddedemediği için kendine sövdü.
3 ay öncesine kadar Chan ile yatak arkadaşıydılar ancak Changbin Chan'a karşı bir şeyler hissettiğini anladığında her şeyi bitirmek istedi. Chan hiçbir şey demeden kabul etmişti ama şimdi onu tekrar her zamanki otele çağırıyor, onunla tekrar yatmak istediğini söylüyordu.
Kafasını iki yana sallayıp düşüncelerinden sıyrıldı ve suyu açtı. Ilık suyun altında kendini Chan'ın büyük penisinin sığacağı kadar hazırladıktan sonra yorgunluktan nefes nefese kalmıştı.
Duştan çıkıp havlusunu vücuduna sardı. Odasına geçip dolaptan giyeceği kıyafetleri çıkardı. Giyinip diz üstü çoraplarından birini aldı ve bacaklarına geçirdi. Chan oldu olası diz üstü çorap giymesini çok severdi.
Hazırlandıktan sonra saate baktı ve 1 saatinin kaldığını gördü. Yanına yedek kıyafetlerini koyduğu sırt çantasını, lazım olursa diye aldığı XL kondomları da alıp ayakkabılarını giydi ve evden çıktı.
Gideceği otel zaten evine yakın olduğu için oraya doğru yürümeye başladı. Telefonuna gelen bildirimle kaldırımın kenarına geçip gelen mesaja baktı.
Chan Hyung
Bir fotoğraf gönderdi
Acele etsen iyi olur Bin. 5 dakika içerisinde
burada olmazsan seni öyle sert bir şekilde beceririm ki
inlemelerini Avustralyada olan ailem bile duyar.
Changbin adımlarını hızlandırıp koşmaya başladı. Eğer Chan sert becereceğini söylüyorsa.. bu gerçekten can yakıcı oluyordu Changbin için.
Otelin önünde durduğunda nefes nefese kalmıştı. Resepsiyona gidip Chan'ın ismini verdi ve oda numarasını aldı. Asansöre ilerleyip beklemeye başladı. Asansörün gelmesini beklerken kapıdaki yansımasına baktı. Saçları ıslaklıktan ve terden alnına yapışmıştı. Tişörtü ona bol olduğu için hafifçe omuzlarından kaymış, köprücük kemiklerini belli etmişti. Üzerini düzeltip gelen asansöre bindi ve çıkması gereken kata bastı.
Asansörün kata ulaştığını belirten sesle kapının açılmasını bekledi ve koridora adımladı. Koridordan sağa dönüp Chan'ın bulunduğu odaya ilerlemeye başladı. Odanın önünde durup derin bir nefes aldı ve kapıyı çaldı.
Kapıyı açan Chan ile nefesi kesildi. Önünde sadece havluyla duruyordu. Gülümseyip elini Changbin'e uzattı ve onu kolundan tutup içeri çekti.
...
Simdi söyle ki.. smut olucak ve ben smut yazamayacak kadar cok utaniyorum qhjeqvjkbwenlkqemw ama yazıcam bi sonraki bolüme ins. bu bölüm olmaz sadece ;-;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
thigh high socks, binchan
Fanfictionbu yüzden beni ansızın aramanı seviyorum çünkü beklenilen anlardan nefret ediyorum