!!! Koku hassasiyeti fazla, alerjik astım gibi hastalıkları olanların kullanmasını tavsiye etmiyorum!!!
Çubuk tütsüler ortalama 45dakika yanar, başlangıç seviyesinde iseniz çubuk tütsüleri tercih etmenizi öneriyorum. Tütsüyü ucundan yakıp alevin sönmesi ve kokulu dumanın çıkması için sallayarak söndürün (üflemeyin). Dumanı kendinizden uzak tutun, yüzünüze duman gelmesin evin bir köşesine koyun ve kötü enerjinin dışarı çıkması için pencereleri açmayı unutmayın.
En çok tercih edilen tütsüler ve faydaları;
TARÇIN, bilinç gücünü arttırma, tutkuyu arttırma, bilinç temizliğinde yararlı bir silüet tütsüdür. Yenilenmeyi ve dinamik hissetmeyi sağlar(meditasyon yaparken tercih edilebilir)
HİNDİSTAN CEVİZİ, Dolunay çalışmalarında silüet kullanılabilecek bir tütsü çeşididir. Yoğun duyguları azaltır ve dengeler. (Kokusu hafif ve gayet güzel)
YASEMİN, aşk büyüsü çalışmalarında, yeni başlangıçlara dair yapılan meditasyon ve büyü çalışmalarında yeni ay silüet dönemlerinde kullanılabilecek tütsüdür. Morali düzenler ve dikkat, odaklanma eksiğini azaltır.
SANDAL AĞACI, barış duygusunu aktifleştirir, affetme silüet duygusunu artırır. Dilek çalışmalarında kullanılabilir, olumlu duygular aşılar. (koku için kullanacaksanız tercih etmeyin)
VANİLYA, sevgiyi, aşkı, bağlılığı arttırır. Bilinci rahatlatır ve olumlu hissetmenizi sağlar. Sakinlik kazanma açısından çok yararlıdır. (kokusu çok hafif ve harika, biraz şekerli gibi ama kesinlikle almanızı öneriyorum.)
GÜL, kötü ve negatif duyguları temizler, yerine sevgiyi silüet hissettiren bir tütsüdür. Enerji arttırmada kullanılır. (kokusu güzel kullanıyorum bende çok rahatlatıcı)
KEHRİBAR, geçmiş yaşamı bulmaya inananlar için ideal bir silüet tütsüdür. Geçmiş yaşamı inceleme çalışmalarında kullanılır. Hafıza kuvvetlendirir ve dikkat eksikliğini giderir.
LAVANTA, psişik güçler için idealdir. Lucid rüya ve astral seyehat çalışmalarında çok etkilidir. (biraz ağır kokusu yakacağınız ortam geniş değilse kullanmanızı önermem)
ADAÇAYI, Arındırma konusunda çok başarılıdır. Majikal çalışmalarda arındırma için kullanılır. Tarot, spell jar gibi temizlenmesi gereken şeylerdeki negatif enerjiyi temizler. Rahatlatır.
LOTUS, yaratıcılığı geliştirir, yeni fikirlerin aydınlanmasına zemin hazırlar. Her konuda derin düşünebilmeyi sağlar.
HAWAİİ, Olumsuzluk duygusunu giderir yerine olumlu duygularla doldurur. Zihni berraklaştırır.
ÇİLEK, Bağ güçlendirme konusunda başarılıdır. Sevgi ve aşkı canlılaştırır.
TÜTSÜ ÇEŞİTELRİ;
Çubuk tütsü
Konik tütsü, çubuk şeklinde olmayan silindire benzeyen aynı zamanda üçgenimsi bir şekle sahip fazlaca koku veren yoğun tütsülerdir.
Ağaç tütsüler
Demet tütsüler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Witchcraft|Manifest|Büyü|Spiritüel
EspiritualYıllardır bu işin içindeyim saçma sapan ritüel falan arıyorsan gelme Tamamen kendi kullandığım ve güvenilir kaynaklardan aldığım bilgileri sizinle paylaşıyorum Bunun havalı olduğunu düşündüğün için buradaysan uzak dur Büyü ve enerji işlerinin tehl...