Doğal Taş Öneri

61 2 1
                                    



SERTLİK SEVİYESİ 4ÜN ALTINDA OLAN TAŞLAR ÇİZİLMEYE OLDUKÇA MÜSAİT YUMUŞAK VEYA KIRILGAN TAŞLARDIR, SUYA GİRMEMESİ GEREKİR

Yeni başlayanlar için önerdiğim bazı taşlar ve faydaları;

AMETİST; Uykusuzluğa karşı iyi gelir kabuslara karşı korur. Yatıştırıcı ve sakinleştirici bir etkisi vardır meditasyon yaparken kullanmanızı öneririm. Dikkat dağınıklığına iyi gelir odaklanmayı arttırır. İnsan vücudunda biriken negatif enerjiyi toplar ve pozitif hissetmesine yardımcı olur. Lucid rüyaları destekler. Sertlik derecesi 7 dir.


AMAZONİT; Uyum, gerçeklik ve barışın taşıdır. Bulunduğu ortama pozitif enerji yayar. Macerayı, sevgiyi ve özgürlüğü açığa çıkartır. Özgüveni arttırır. Niyetleri güçlendirir ve hayallere giden yolda devam etmeye yardımcı olur. Sertlik derecesi 6 ve 6 buçuk arasındadır.


GÜNEŞ TAŞI; Yaşama gücünü temsil eder, aynı zamanda özgürlük taşıdır. Enerji ve sağlık verir, yaşam sevincini arttırır. Sezgileri güçlendirme ve iyi huyları çıkarmada etkilidir. Baş kök ve kallp çakrası olmak üzere tüm çakralarda etkilidir. Çakraları temizler. Tüm burçlar tarafından rahatlıkla kullanılır. Ay taşı ile kullanılırsa enerjileri dengeler ve etkileri arttırır. Su ve toprakla temizlemek için uygundur.


AY TAŞI; Toprak ana taşı olarak bilinir. Vücudun günlük ritmini düzenler. Kişinin duygularını kabullenmesine yardımcı olur. Egoya karşı iyi gelir, insanlarla aranızda şefkat ve sempati duygularını karşılıklı olarak arttırabilen bir taştır. Taşıyan kişiye sempati kazandırır, sezgileri ve iletişimi güçlendirir. Nazara inananlar için nazara ve uykusuzluğa iyi gelir. Su ile temizlemeye uygundur ve suyun içindeyken suyun lezzetini değiştirir. Aynı zamanda içildiğinde dişil enerjiyi yükseltir.


LAL TAŞI; Doğal enerjiyi dengeleyerek, koruma sağlar. Sağlık taşı olarak da bilinir. Zihninizin ve bedeninizin cinsel enerjisini harekete geçirerek dengeler, sevgi ve bağlılığı güçlendirir. Aile sorunlarına da iyi gelir.


TUKUAZ TAŞI; Şans ve mutluluk getirir. kişinin güzel bir sosyal hayatı olmasını sağlar.


KAPLAN GÖZÜ TAŞI; Sezgisel iç görüşü arttırır. Cesur bir kişilik sağlar. 


LAPİS LAZULİ; (bu taşı temizlemek için asla suya sokmayın) Bilgelik ve bilgi verir, zekayı ve iç görüyü arttırır. Ses sanatçılarının kullanması tavsiye edilir. Bağımlılık yapıcı maddelere karşı irade gücünü arttırır. Kaygıları azaltır, odaklanmanıza yardım eder, düşünceleri netleştirir, zihin açıklığı sağlar. Öfke kontrolü için çok yararlıdır. Depresyona karşı korur, uykusuzluk ve baş dönmelerinde de etkilidir.


HEMATİT; Sinir ve stres e iyi gelir, sinir sistemini düzenler ve hormonal bozuklukları düzenler.


ONİKS; Koruyucu bir taştır, kişinin geçmişte yaşadığı psikolojik ve travmatik olaylardan koruyarak ruh sağlığının korunmasını sağlar. Zihinde oluşan negatif düşüncelerin atılmasına yardımcı olur.



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 12, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Witchcraft|Manifest|Büyü|SpiritüelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin