"ငါစွန်လွှတ်ခဲ့တာနဲ့တန်အောင်မောင်ကချစ်ပေးမယ်မလား"
chanyeol ရေချိုးပြီးအောက်ဆင်လာရာ လှေကားတစ်ဝက်လောက်တွက် baekပြောလာသောစကား
chanyeolအမြန်ပြေးဆင်ကာbaekကိုဖက်လိုက်ပြီး
"ဘာလို့လည်း baek မောင့်ကိုပြော ဘာဖြစ်တာလည်း ဘာလို့ငိုထားတာလည်း""ဖြေလေ ငါစွန့်လွှတ်ခဲ့ရတာနဲ့တန်အောင် မောင်ကချစ်ပေးမယ်မလားလို့"
"ေမာင်ဘဝတစ်လျှောက်လုံးbaekကိုဘဲ ချစ်သွားမှာမို့ မောင့်အချစ်ကိုတော့ သံသယမဝင်လိုက်ပါနဲ့အချစ်ရယ်"
"မားက မားက အခုထိ baekတို့ကိုလက်မခံနိုင်သေးဘူး"
"အခုချိန်မောင့်အဖေသာရှိနေသေးရင် သူရောသဘောတူမယ်ထင်လားbaek မောင်တို့အသက်တွေဘဲ30ကျော်နေပြီး မောင်တို့မှာ မောင်တို့ကိုယ်ပိုင်ရွေးချယ်ခွင့်ရှိနေပြီး မိဘတွေက မောင်တို့ကို အပြစ်ပြောခွင့်ဘဲရှိတယ် တားပိုင်ခွင့်မရှိဘူးbaek အဓိက က ကိုယ့်ရွေးချယ်ထားတဲ့အရာကို နောင်တမရဖို့ဘဲ မဟုတ်မှ baekကနောင်တရနေတာလား"
"မဟုတ်ဘူး ငါကဘာလို့နောင်တရ ရမှာလည်း ငါက ငါက...."
"baekခံစားနေရတာမောင်သိပါတယ် ဒါပေမယ့် baekတစ်ခုတော့သိထားပေး မောင့်ဘဝမှာbaekသာနံပါတ်၁အရေးအပါဆုံးလူသားဘဲ baekဘေးနားမှာမောင်ကအမြဲတမ်းရှိနေပေးမှာမို့ နောက်တစ်ခါ မောင့်ရင်ကိုကွဲစေမယ့် baekမျက်ဝန်းထက်က ပုလဲဥလေးတွေကို မထုတ်လွှတ်ပါနဲ့"
"အပိုတွေ"
baekhyun chanyeolကိုတွန်းဖယ်ကာ မျက်စောင်းထိုးပြီး ထမင်းစားခန်းထဲ ဝင်သွားလိုက်သည်
အနောက်ကနေ အမြင်ကပ်စရာ ရယ်သံကကပ်ပါလာလေသည်မောင်ဆိုသည်မှာအဲ့လိုလူမျိုးပင်
သူ့ကို စိတ်ပြေအောင်အမျိုးမျိုးပြောတတ်သည် ဟွန့် မုန်းခြင်စရာကြီး______________
ညစာစားပြီး running manကြည့်မယ်ဆိုကာ အခုထိ TVရေှ့က မထသေးသော် baekကြောင့် chan အကျပ်ရိုက်နေသည်"baekမအိပ်သေးဘူးလားဟင် မနက်ကပင်ပန်းထားတယ်မလား"
"ဟမ်း အိပ်တော့မှာ ပြီးတော့မယ် မောင်သိလာ ဒီအပိုင်းက ဂယ်ရီ ကိုနှုတ်ဆက်တဲ့အပိုင်း"
YOU ARE READING
Perfect Life (S2 of Limit Infinity) Complete
Fanfictionဒါလေးက Limit Infinity ရဲ့ အဆက် S2လေးပါနော် ဒါလေးကို merried lifeလေးပါ