4 (U+Z)

150 18 0
                                    

"ကိုယ့်သားရဲ့ ပျော်ရွှင်မှုထက် ကိုယ့်အတ္တကို ပိုချစ်တဲ့မိခင်ကရော အရေးပါ မယ်ထင်နေတာလား အန်တီ"

"မောင်......."

"အင် ပြန်ရောက်ပြီး အချစ် ဒီမှာအချစ်မှာထားတာတွေ အနောက်မှာသွားထားပေးပါဦး မောင်မောလာလို့"

မောင်သည် သူ့ကိုတမင် ပ ထုတ်မှန်းသိတာကြောင့် မားကိုတစ်ချက်ကြည့်ကာ မောင့်လက်ထဲက မနက်စာထုပ်တွေယူပြီးအနောက်ဖက်ဝင်သွားလိုက်သည်

chanyeol baekhyunကျောပြင်ပျောက်သွားသည်နှင့် sofaပေါ်ထိုင်ကာ

"baekhyuneeကအသက်၃၀ကေျာ်နေပြီး အန်တီ သူ့စိတ်ကြိုက်သူ့အိမ်ထောင်ဖက်ကိုရွေးချယ်ခွင့်ရှိတယ်"

"သူများမှာရှိခြင်ရှိမယ် b.y.u.n. baekhyunမှာတော့မရှိဘူး ဘာလို့ဆို သူကငါ့သားဖြစ်နေလို့ဘဲ"

Byun နေရာမှာ အသံဖိကာဆိုလာသူကြောင့်chanyeolရွှဲ့ပြုံးပြုံးကာ

"လက်ထပ်စာချုပ် က ကလေးကစားစရာ စာရွက်သက်သက်မဟုတ်ဘူးအန်တီ စာချုပ်မှာ သူလက်မှတ်ထိုးလိုက်ပြီးကတည်းက သူက ကျွန်တော့်အိမ်သားဖြစ်သွားပြီး ကျွန်တော်တို့နှစ်ယောက်က နှစ်ယောက်ပေါင်းမှ တစ်စုံဖြစ်သွားပြီး အန်တီက ဆိုင်ဘဲဆိုင်တော့မယ် မပိုင်တော့ဘူး"

"အဲ့တာတွေငါမလိုခြင်ဘူး ငါ့သားကငါ့စကားဘဲနားထောင်ရမယ် ငါသဘောတူတဲ့သူနဲ့ဘဲ မိသားစုဘဝတည်ထောင်ရမယ် ငါကလည်း မရရအောင်လုပ်မှာ မင်းစောင့်ကြည့်နေ တစ်နေ့ ငါ့သားက ငါသဘောတူတဲ့မိန်းကလေးနဲ့ဘဲ လက်ထပ်ရမှာ မင်းကအရံဘဲ"

"အန်တီက အရမ်း အတ္တကြီးတာဘဲ
ကောင်းပြီးလေ အန်တီဘက်က စိန်ခေါ်မှတော​့ ကျွန်တော့်ဘက်ကလည်းလက်ခံပေးရမှာပေါ့ အန်တီ အစွမ်းရှိသလောက်သာလုပ်လိုက် သူနဲ့ကျွန်တော်တို့ရဲ့ လက်ထပ်စာချုပ်တစ်စုံထဲနဲ့ အန်တီ့ကိုအနိုင်ယူပြမယ်"

"မင်က ငါ့သားအပြင်အရင်က မင်္ဂလာဆောင်ဖူးသေးတယ်မလား ဒီအချက်ကလည်းညမင်းကိုအရှုံးလူသာဖြစ်သွားစေနိုင်တယ်နော်"

"ကွာရှင်းစာချုပ်ကလည်း အလကားမဟုတ်ဘူး မား"

"အချစ်" "baekhyun"

Perfect Life (S2 of Limit Infinity) CompleteWhere stories live. Discover now