přihláška do poslání pruhované hvězdy stínový klan

29 3 6
                                    

bouze123

Jméno:  Stínový dráp(Stínodráp)
Pohlavi: kocour
Věk: 4,5 let
Klan: Stínový
Příbuzní: Půvabná záře-léčitelka říčního klanu
Povaha: Stínový dráp je velmi milý kocour, který svůj klan zbožňuje. Je odvážný a má smysl pro humor. Je pohotový, a kamarádský. Respektuje všechny kočky v klanu a riskoval by pro ostatní život. Je velmi mazaný a inteligentní. Když velitelku zastupuje jedná s klanem spravedlivě. Ve vážných situacích zachová chladnou hlavu. Umí být pohotoví, a každou lež i lest odhalí. J e sarkastický.

Něco o: Nikomu to nikdy neřekl, ale miluje velitelku. Bohužel ví že ona ho nejspíš ne. Z jídlo miluje myšky. Chce mít nějakou družku, a s ní koťata. Je neohrožený, a jen tak něčeho se nelekne. Ale stále se mu stýská po Rybce. O ní více v minulosti. Stínový dráp umí velmi dobře lézt na stromy, a je to velmi zdatný bojovník. 

Minulost: Narodil se jako samotář. Jeho táta, Který nesl jméno Tmavě šedý ho od malička učil aby byl dobrý válečník, zatímco jeho sestru Stříbřenku učila jeho máma Jednotlapka umění léčení. Jednou když měl Stínodráp jít sám na lov uslyšel z jejich tábora zavřísknutí. Když doběhl do tábora bylo pozdě. Těla rodičů tam ležela vedle sebe. Mrtvá. Kolem nich se vznášel pach vlků. Tělo své sestry Stínodráp tenkrát Stínek nenašel.Rychle utekl. Poté žil jako samotář, ale kvůli své ukecané a společenské povaze to moc dlouho nevydržel. Rozhodl se že se přidá do nějakého klanu. Po dvou dnech hledání narazil na Pruhovanou hvězdu. Už v té doběn se mu líbila. Vyslechla si jeho trápení, a poté mu navrhla jestli se nechce přidat do jejího klnu. Nadšeně souhlasil. Když ho přijaly dala mu Pruhovaná hvězda jméno Stínový dráp, zkráceně Stínodráp. Později se stal nejchytřejším a nejsilnějším válečníkem, takže ho Pruhovaná hvězda jmenovala svým zástupcem. Jednou když šel na shromáždění uviděl tam kočičku která mu připomínala jeho sestru Stříbřenku. Poté zjistil že je to skutečně ona a že teď nese jméno Půvabná záře. Začal se s ní tajně scházet. Říkaly si jak se mají atd. Jednou když šel Stínodráp z jejich schůze narazil na koťátko zhruba v učednickém věku. Donesl ho do klanu, a začal se o malou kočičku starat. Byl jejím učitelem na život i na smrt. Bohužel když nadešel čas bezlistí malá kočička jménem Rybka zahynula. Stínodráp se za to stále viní. Rybka se mu zjevuje ve snech a radí mu co dělat. A i jako jediná kočka z klanu věděla že miluje Pruhovanou hvězdu.

Učedník: chce někdo

vzhled: uhlově černý kocour s modrýma očima

vzhled: uhlově černý kocour s modrýma očima

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Jméno: Ruběnka

pohlaví: kočka

věk: 3.roky

klan: Stínový

Postavení: léčitelka

příbuzní: Sněžík

povaha: Je to  tichá kočička která svou práci dělá pečlivě, a řádně. Je milá a ochotná. Má spoustu empatie a každému vždy ráda pomůže. Je ladná a bystrá. Nesnáší hádky. Moc toho nenamluví. Každého respektuje a i s maličkým koťátkem mluví jako s válečníkem. Když někdo něco potřebuje, hned mu to přinese. Nedokáže se na někoho zlobit dlouho. Je nedůvěřivá.

Něco o: K cizím kočkám je nedůvěřivá. Všechny kočky z klanu má ráda, ale moc si s nimi nepovídá. Teda s matkami si povídá. Mají ji rádi díky tomu že jim ráda hlídá kotátka. Ty jí zbožňují! Vypráví jim různé povídky, hraje si s nimi atd. Ruběnka nesnáší vodu a miluje sbírání bylinek. Je to velmi pěkná kočička.

Minulost: Narodila se v klanu kočce jménem Bédžovka. Když se měla stát Ruběnka válečnicí, její matka zemřela, a spolu s ní i její koťata. Kromě jednoho. Sněžíka. Ten by nejspíš taky málem zemřel nebýt Ruběnky. V tu dobu si kočky uvědomily že tuhle kočku jim seslal samotný hvězdný klan. A tak se stala léčitelkou. Má ještě k tomu dva životy. Neví proč, ale má je. Má velmi dobrý vztah se Sněžíkem.

Vzhled: kRásná kaštanově hnědá kočička s tmavě modrýma očima


Jméno: Snížek, jako dospělý Sníh

Pohlaví: kocour

věk: 11. měsíců

Klan: Stínový

Postavení: učedník

příbuzní: Ruběnka 

Povaha: Je to velmi zvídavý kocourek který vždy touží dozvědět se něco nového. Jinak je tvrdohlavý, paličatý, bystrý, mazaný, zvídavý, nešikovný. Vždy každému pomůže, a má rád společnost. Je ukecaný.

Něco o: Má výborný  vztah se svojí starší sestrou. Je hodný a milý. Je to výborný bojovník a zdatný lovec. Není se čemu divit. Jeho učitelka je samotná Pruhovaná hvězda. Vzhlíží k ní a rád si s ní povídá. Vždy napjatě poslouchá, a pak po ní opakuje. Bere jí jako svoji matku, a doufá že ona jeho jako jejího syna

Minulost: Když byl malý, zemřela mu matka. Sice se o něj hodně starala jeho sestra , ale to nebylo to stejné. Navíc ta na něj neměla moc čas, protože byla učednice léčitelky. Jednou Snížek seděl pozdě v noci před školkou a vzhlížel ke hvězdám. Věděl že tam někde je jeho matka. V tom si všiml stínu který se k němu plížil. Dělal že nic nevidí. Když byl stín docela blízko, tak vytasil drápky, a skočil na kočku čímž ji přišpendlil k zemi. Náhle si všiml že je to velitelka a honem z ní slezl. Pruhovaná hvězda se na něj jen usmála. Za čtyři měsíce když se měl stát učedníkem ho prohlásila svým.  Za ty čtyři měsíce totiž za velitelkou chodil hodně často. Povídal si s ní o tom co za svůj nudný den zažil a ona mu to vždy převykládala do dobrodružstvích. Ale nejradši poslouchal ji. Bere jí jako svou matku a doufá že ona ho jako svého syna

učitelka: Pruhovaná hvězda

vzhled:

Doufám že jde 😊

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Doufám že jde 😊

Hvězdné PřihláškyKde žijí příběhy. Začni objevovat