Jméno: Iluitad
Věk: 3. Roky
Smečka: vládce říše
Postavení: Vládcův hlavní bojovník
Pohlaví: vlčice
Povaha: Je milá a obětavá. Za přátele by položila život. Je ochranitelská, a k novým vlkům se vždy chová mile a přátelsky. Má celekm dost empatie. Někdy se chová až moc důvěřivě. A pro dobro ostatních někdy i zalže. Ráda říká vtipy a snaží se všude udržovat dobrou náladu. Někdy má trochu delší vedení. Je to výborná bojovnice. Někdy je bohužel i protivná ostatním vlkům když se pořád stará o to aby se cítily dobře.
Minulost: Narodila se a vyrůstala norml. Ve smečce.
Rodina:
Matka- Hindy, zemřela
Otec-Lontes, zemřel
Sestra-Kari, zemřela
Schopnost: umí vycítit co bude vlk dělat pět vteřin dopředu než na to vlk vůbec pomyslí. Proto nebyla nikdy poražena, a je to výborná bojovnice.
Vzhled:
Má bílé tlapy a břicho bílé. Vršek těla má zrzavý. Má pěkné pronikavě modré oči.Jméno: Akras
Věk: 4. Roky
Smečka: Hodná
Postavení: Lovec
Pohlaví: On
Povaha: Je férový. Nikdy by nenechal kamarády ve štychu. Avšak je velmi tvrdohlavý a má svou hlavu. Když si něco umane nic ho od toho neodradí. A ani nikdo. Občas je i hodně drzý. Baví ho plavat a přal by si družku. Je milý, a nikdy by nikoho nezradil. Avšak je velmi zranitelný, a když někdo z jeho blízkých zemře, přijde mu to jako jeho chyba. Navenek sice v tu chvíly vypadá že má energie na rozdávání, ale uvnitř umírá. Je to vtipálek, a má celkem dost ega.
Minulost: Vyrůstal ve smečce, jako malému mu zemřela celá rodina při boji
Rodina:
Matka-Elret, zemřela
Otec- Feir, zemřel
Sestra-Riela, zemřela
Bratr- Kandas, zemřel
Bratr-Elepas, Zemřel
Schopnost: Umí zacelit rány na těle, ale ne smrtelné. jeho magie spočívá hlavné v jeho schopnosti zacelit rány na duši. Takovej psycholog😅. Akorát trošičku lepší🤣
Vzhled:
Šedý vlk s žlutýma planoucíma očima.Jméno: Aziak
Věk: 4. Roky
Smečka: Zlá
Pohlaví: Vlk
Povaha: Je to arogantní vlk, který se nebojí nikoho nižšího než je on urazit. Má až nezdravě vysoké ego. Je velmi lstivý. Ke svým kamarádům se ale chová hezky a možná že je to v hloubi duše dobrý vlk. Vždy každého dokáže něčím novým překvapit.
Minulost: Narodil se dvoum tulákům Narcile, a Gartovi. Byl jejich jediné vlče, a tak si ho hýčkaly, a snažily se aby byl vždy spokojený. Ho ale brzy začal zajímat okolní svět. pomalu se s ním začávaly vydávat na lov. Jednoho krásného dne kdy Měl už Aziak 8. Měsíců, zatútočil na ně medvěd. Rodiče se svou magií telepatie, a léčení ran nic nezmohly. Aziak právě lovil někde daleko od nich. Jakmile uslyšel výkřiky, honem k nim přiběhl, avšak bylo pozdě. Narcila a Gart ležely na zemi mrtvý. Aziak jediným plynulým pohybem tlapy medvěda zabil. V ten den zjistil že umí ovládat oheň. Později narazil na zlou smečku, která ho přijala, a převychovala na zlého pomstychtivého vlka.
Rodina:
Matka-Narcila, zemřela
Otec-Gart, zemřel
Schopnost: umí ovládat oheň.
Vzhled:
Pěkný černý vlk se smragdově zářícíma očima.Jméno: Arae
Věk: 3,5. Let
Smečka: Tulák
Pohlaví: Vlčice
Povaha: je to velmi nedůvěřivá vlčice, která musí ostatní vlky vždycky lépe poznat než se s nimi nakonec začne bavit. Když je ale pozná je vtipná, veselá, předvádí se , a s vlky flirtuje(Celkem často). Je celkem bojácná, a bojí se že zemře. Je sarkastická. Chtěla by mít druha. Miluje svobodu a je to výborná lovkyně.
Minulost: narodila se dvoum psům tulákům kteří jí poté od nich vyhodily. Protože jim podle nich brala jídlo.
Rodina:
Matka-Kerlit, žije jako tulačka
Otec-Vilet, žije jako tulák
Schopnost: Umí měnit podobu. V jednu chvíly vypadá jako pěkná čistě bílá vlčixe, v další jako černá se žlutýma očima. Dokáže tak všechny mást. Dokáže vypadat jakkoliv chce(Pokud je to vlčí podoba). Dokáže být i větší, i menší. Dokáže být i úplně rudá a nebo zářit. Dokáže i splynout s ostatními stromy, a i se skálou, s jezerem...prostě se vším.
Vzhled:
Vzhledem k její schopnosti nemá stálý vzhled. Nejradši má ale šedobílou barvu a azurově modré oči.Jméno: Cassiopea
Věk: 4,5 let.
Pohlaví: ona
Povaha: Byla to vždy milá vlčice plná humoru a srandiček. Byla celkem bojovná a milovala svůj život. Ke každému byla milá a ráda pomohla. Byla čestná a dobrotivá. Za všechny by položila život. Byla celkem důvěřivá
Smrt: Zemřela v boji své smečky proti jiné. Obětovala se za svého kamaráda
Zranění: velká jízva na břiše,, a na oku
Sny: Idk😅
Schopnost: Uměla ovládat vítr
Vzhled:
Nádherná Čistě bílá vlčice s čistě modrýma očima. Za uchem vždy nosí světle modrou květinu.Snad vše ok🤣
Klidně něco kdyžtak změním