"Κάτι σου έχω πει για το στόμα σου, Σόφι!" Λίγα λεπτά αργότερα το καλσόν μου ήταν σκισμένο στα παγωμένα πλακάκια του υπογείου μας, και εγώ καθόμουν ακινητοποιημένη και τσίτσιδη, πάνω σε μία κούνια του σεξ..
Όλο το υπόγειο του σπιτιού μας, ήταν διαμορφωμένο για 'καυτές στιγμές'. Στο βάθος μπορεί να υπήρχε ένα υπέρδιπλο κρεβάτι.. Όμως ακριβώς πάνω από αυτό, υπήρχε μία ξύλινη βάση, με διάφορα εξαρτήματα.. όπως χειροπέδες, μαστίγια.. μάσκες..διάφορα σκοινιά....βοηθητικά εργαλεία από sex shop..
Την πρώτη φορά που με είχε φέρει στο σπίτι του πριν από τέσσερα χρόνια..είχα τρομάξει..ποτέ δεν φανταζόμουν ότι ένας ακαδημαϊκός καθηγητής θα είχε τόσο διευρυμένους ορίζοντες..στον σεξουαλικό τομέα. Η μέση μου και μόνο αυτή στηριζόταν πάνω στην κούνια..τα χέρια μου κρατούσαν δυνατά τα σκοινιά, για να μην χάσω την ισορροπία μου και τσακιστώ. Το ύψος της κούνιας το ρύθμισε από τα σκοινιά..και εκείνος πήρε θέση..με τον λαιμό μου να βρίσκεται ανάμεσα στα γυμνά πόδια του...
"Από την πρώτη στιγμή που σε είδα σήμερα..να κάθεσαι στο τρίτο έδρανο, απέναντι από εμένα. Ήθελα να πηδήξω το στοματάκι σου.." Την πρώτη φορά που με έφερε στο σπίτι του έφυγα τρέχοντας από εδώ, με τα πόδια..
Ποτέ δεν φανταζόμουν ότι θα μου αρέσουν πιο εξεζητημένα πράγματα στο σεξ. Ο εαυτός μου με είχε τρομάξει εκείνη την μέρα..όχι ο Πιέρ. Έκανα πράγματα.. που δεν θα φανταζόμουν ότι θα μου αρέσουν..με το πρώην αγόρι μου, τον Θανάση, πάντα ήμουν μαζεμένη στο σεξ.. Με τον Πιερ η λέξη ντροπή είχε διαγραφεί από το κεφάλι μου..την στιγμή που με άγγιξε για πρώτη φορά..Το πάθος που υπήρχε ανάμεσα μας..είχε σαρώσει τους κόσμους και των δύο μας..
"Ο πο@τσ@ς μου..ανήκει κατά αποκλειστικότητα σε εσένα.." Ο σοβαρός καθηγητής εξαφανιζόταν..όταν μέναμε οι δύο μας..την θέση του έπαιρνε ένας άντρας παθιασμένος..χωρίς όρια και κανόνες..
Τράβηξε με δύναμη τα μαλλιά μου, ενώ το βλέμμα του ήταν καρφωμένο στα μάτια μου. Ήμουν το ένοχο μυστικό του.. ούτε καν οι ίδιοι του οι γονείς, δεν γνώριζαν για την ύπαρξη την δική μου και της κόρης μας. Ήταν η πρώτη φορά που έκανε μία σταθερή 'σχέση' με μία γυναίκα..Στον πρώτο μήνα ύστερα από την γνωριμία μας...μου ζήτησε να τον παντρευτώ..τίποτα δεν ήταν συνηθισμένο με εκείνον τον άντρα.. μου είχε απαγορεύσει να μιλήσω στους δικούς μου για τον ίδιο. Ήμουν παντρεμένη τέσσερα χρόνια, και οι γονείς μου δεν ήξεραν τίποτα, ήταν ήσυχοι, καθώς πίστευαν ότι σπούδαζα και ζούσα την φοιτητική μου ζωή στο Παρίσι.. δίχως γνωρίζουν ότι είχαν μία εγγονή έξι μηνών.
YOU ARE READING
Το Ένοχο Μυστικό του Καθηγητή Πιέρ (3 βιβλίο) Σε Αναμονή
Adventure"Ποτέ δεν φανταζόμουν ότι θα με ερέθιζε τόσο...να πηδ@ω μία φοιτήτρια μου.." ©Το τρίτο βιβλίο της τριλογίας μου, από την οικογένεια Κομνηνού!©