0.3

28 4 0
                                    

Bölüm baya gecikti kusura bakmayın...
Aslında ben her hafta bölüm atmak istiyorum ama çok üşendiğim için bölüm yazmıyorum ve atamıyorum.
Ama elimden geldiğince yazmaya başlıyorum bu haftadan itibaren. Umarım düzene sokabilirim.

İyi okumalarrr ✨✨

&&&

Mekana geldiğimizde sürekli oturduğumuz masaya herkes oturmuş bizi bekliyorlardı. Bizde hızlıca oraya yöneldik ve selamlaşıp oturduk.

Oturduğumuz anda garsonlardan birine iki çay getirmesi için işaret yaptım.

Hemen soru yağmuruna başlamışlardı. Zaten çoğu olayları biliyorlardı. Çünkü tüm Mardin'in dilinde dostumun kardeşimi kaçırdığı vardı.

"Lan Kaya sen bu gerizekalı Fatih'i niye vumadın?!"dedi direk Efe.

Fatih hemen lafa atladı.
"Ulan beni niye vursun, hepiniz biliyodunuz zaten Hatice'yi sevdiğimi "

Sonra Özgür konuşmaya başladı.
"Bak Fatih sen seviyorsun tamam ama senin hani çok sevdiğin , herşeyim dediğin biricik kız kardeşin varya. Onu hiç mi düşünmedin. Lan o kız bize abi diyordu , şimdi o abi dediği adamlardan biri ile evlenecek bu durumun farkında mısın?!"

Özgür genelde çok konuşmaz fazla duygularını belli etmez. Tıpkı benim gibi... Ama şuan çok sinirli ve kırgın çıkmıştı sesi. Haklıydı da Özgür'ün söylediğini Heja'da söylemişti.

Kullandığı kelimeler bi an zihnime doluştu 'abi dediğim adam'...

Fatih tam ağzını açmıştı ki konuşmasına izin vermeyerek ben konuşmaya başladım.

"Özgür haklı sen babamlarla konuşurken Heja defalarca aradı. Bende en sonunda açtım. Bı anda bağırmaya başladı , bı yandanda ağlıyordu kız. Bana ne dedi biliyor musunuz! Hatice'nin abi dediği adama nasıl kadınlık yapayım! Ne uğruna ağladı , abisi bildiği bı adamla evlenmek istemediği için! Hatırlıyor musunuz bundan 2 yıl önce size Heja'yı sevdiğimi söyledim... Fatih'le birbirimize girdik zor ayırmıştınız bizi." Yüzümde buruk bı gülümseme oluştu.

Masadaki çayımdan bir yudum aldım ve Fatih'e bakarak devam ettim.

"Sen ne dedin bana Fatih! 'Olmaz senden küçük ben bunu ona yapamam' demedin mi?!" Usulca başını salladı." Ben çok çabalamadım mı? Mutlu olmak istemedim mı kardeşinle! Lan ben çok sevmiştim Heja'yı ama senin yüzünden yaklaşmadım, bıraktım bu işin peşini. Her gördüğümde kalbime bı cam parçası battı. Ama yinede uzak durdum. Eğer senin rızan olsaydı ben gidip konuşacaktım Heja'yla." derin bir soluk verdim ve bir sigara yakıp paketi masaya bıraktım.

"Diyecektim ki 'ben seni seviyorum. Bana bir şans ver olmazsa olmaz, olursa evleniriz' ama ben bunu hiçbir zaman ona söyleyemedim. Çünkü sen buna izin vermedin! Şimdi ise sen benim yapamadığını yaptın ve kardeşimi kaçırdın." Sigaradan uzun bı nefes daha çektim.

Tekrar konuşmaya yeltenince elimi omzuna koydum ve sıktım. Bu hareketimle sesizce beni dinlemeye devam etti. Bugün içimi dökmezsem çıldıracağım iki yıldır içime atıyordum herşeyi , taaki bugüne kadar.

"Benim önceden nasıl birisi olduğumu hatırlıyor musunuz! Sürekli gülen şu şerefsiz Efe gibi herkesi güldüren, beni?" Böyle dememle herkesin yüzünde bı tebessüm oluştu.

"Ben sırf sen kardeşinle birlikte olmamı istemiyorsun diye buradan uzaklaşmadım mı! Sevdiğim kadını bırakıp İzmir'e gittim. Gittim ki görmeyeyim gönlüme daha fazla işlemesin.
Aylar sonra geldiğimde çok şaşırmıştınız ve sevinmiştiniz.
Dün gibi aklımda herşey.
İlk o zaman ben güç nedir, nasıl elde edilir? Onu öğrendim.
Çok güçlendim çabaladım. Zaten gelir gelmez babam işlerin yükünü omuzlarıma bıraktı.
Biliyor musun? Fatih, Heja bana İzmir'den geldiğimde abi demeye başladı..."

Sakince içimi döktüm dostlarıma. Kırgınlığımı anlattım...

Ben suskunlaşınca Fatih konuşmaya başladı.

" Haklısınız. Her söylediğiniz de haklısınız ama yapamadım dayanamadım. Sen çok sabırlıymışsın be kardeşim. Ama ben şu yüreğime söz geçiremedim. Benim yüzümden 2 yıl kaybettiniz. Özür dilerim Kaya..." Dedi elini dizime koyarak.

Sonra devam etti.
" Şimdi hepimiz gideceğiz güzelce hazırlanacağız. Bugün benim kız kardeşimi isteyecek bu adam. Siz gidin herşeyi ayarlayın. Bende gidip , deli bacımdan azarımı ve dayağımı yiyip geleceğim." Diyince bi anda hepimiz gülmeye başladık. Az dayak yememiştim Heja'dan çocukken.

"Ulan ne döverdi bizi çocukken haa." Dedi Ömer.

"Ama bizde hak ederdik. İllaki uğraşırdık kızla." Dedi Efe.

"Hadi kalkalım artık daha kuzenimi isteyecekler" dedi Fırat bana bakarak ve ayaklandı.

Bende kalkınca hep beraber çıkış yaptık mekandan.

Arabalarının gelince hepimiz vedalaştık ve arabalara dağıldık. O sırada Efe yine beni sinir etmek için " ben Kayaşkımla gidicem" diyerek arabama kuruldu. Sinirle dişlerimi sıkıp , ensesine bı tane patlattım ve arabayı çalıştırıp çarşıya doğru yola koyulduk. Hepimiz çarşıya inerken Fatih eve geçip Heja'yla konuşmak için ayrıldı.

&&&

Evett bölüm sonuu

Tarih ; 26 Ocak Çarşamba 2022

Saat ; Gece 03:05 🖤

Çığlık ( Töre)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin