Helluğğh✨✨✨İyi okumalar...
_________________________________________
"Haklısın , ama yapacak birşey kalmadı... Benim bile elimden birşey gelmedi."
Ama nasıl olur. Kaya Zeydan!? Abimin telefonunun onda ne işi var? Yoksa ona birşey mi yaptı?
Daha fazla dayanamayıp ard arda sorularımı sıraladım.
"Abim nerede? Naptın abime? Telefonunun ne işi var sende. Sen misin Kaya ağa!?"
"Evet benim Kaya! Abin iyi babam ve senin baban konuşuyorlar. Israrla aramaya devam edince açtım. Abinin telefonu bende!" Diye vurgulayarak ismini söyledi . Sanırım ağa demem hoşuna gitmedi.
Sesindeki o kırgınlık ve sakinlik gitmişti. Yerine öfke gelmişti , ama sesi her türlü çok güzel... Ne düşünüyorum ben , kendine gel Heja!!
"Tamam işi bitince söyle beni arasın konuşacaklarım var ! "
"Emredersiniz hanımağam! Başka emriniz!?" Diye konuştu bu gülümsememe sebep olmuştu. Birazcık daha sinirlendirmekten zarar gelmez müstakbel sözlümü!!!
"Şimdilik yok . Olursa numaranı ver, arar söylerim Ağam!"
"Neyse yeter bu kadar dalga! Gerçekten bir ihtiyacın bir eksiğin varmı? Kıyafet aldın mı akşam için?"
Ne çabuk kabullenmiş , sahiplenmiş. Ama ben onu böyle kolay sahiplenip , kabullenebileceğimi sanmıyorum...
"Yok ama ben hallederim , almadım var benim kıyafetim. Yine de sağol düşündüğün için. Neyse malum benim hazırlıklara yardım etmem lazım ne kadar istemesem de yapacak birşey kalmadı. O zaman akşam görüşürüz Kaya ağa!"
Tam kapatacağım sırada tekrar sesi geldi.
" Görüşürüz , Heja hanımağa!"
Dıt , dıt , dıt ve telefon kapandı. Neydi bu şimdi?
Şaşırtmıştı beni , 2 yıldır herkese soğuk ,buz gibi davranan Kaya ağa benim ile yumuşak bir ses tonuyla mı konuşmuştu.
Yüzümde istemsiz bir sırıtış oluştu...
&&&
Kaya'dan ;
Neydi şimdi bu? Kendine gel Kaya!
Hızlı adımlarla depoya doğru gittim. Fatih'in , dostumun! Kız kardeşimi kaçırdığını duyunca ellerimle yakalayıp buraya getirmiştim. Kardeşimi de eve...
Buraya getirdiğimi öğrenen babam ve Haris ağa buraya geldimişti ve şuan oturmuş Fatih ile konuşuyorlardı.
Herkese kök söktürürken , babama ve Haris ağa'ya saygıdan dolayı birşey söyleyemiyordum. Aslında gerekirse onları bile dinlemedim ama benimde içimde biryerde Heja ile evlenmek düşüncesi hoşuma gitmişti.
Benim yaklaştığımı gören babam bana dönerek konuşmaya başladı.
" Oğlum sizi yakmak doğru değil biliyorum... Ama başka çare yoktur. Berdel olcak! Biz evlat acısı yaşamak istemiyoruz!"
"Tamam baba , zaten bende istemem ölmelerini ama Heja ne der bu işe. Asıl o önemli. Birde Fatih başta bana gelip kardeşimi sevdiğini söyledi... Bende şimdiki gibi sinirlendim ve kavga ettik. Oluru yok dedim , yapma dedim dinlemedi. Şimdi hem onun kardeşi hem ben yandım... Heja bana abi diyordu baba. Ben o yüzden istemedim ,oluru yok dedim!" Diyerek hem sitem ettim hemde kısaca olanları anlattım.
Babam ve Haris ağa yarın alışveriş için gidileceğini ve Heja'nın da ikna olacağını söylediler. Ardından bir sürede diğer ağalar ile konuştular ve 3 gün sonra dügün yapılmasına karar verdiler.
O sırada Fatih ile birbirimize bakmamaya çalışarak konuşulanları dinledik. Tam müsaade isteyip kalkacağım sırada Haris ağa söze başladı.
"Kaya ağa ve Fatih, gelin hele şöyle yanyana da şu küslük bitsin. Kaç yıllık dostsunuz. Yakında aşiretlerin başına geçeceksiniz. Bu böyle yürümez haydi!"
Yavaş adımlarla Fatih'in yanına gittim ve sıkıca sarıldık birbirimize. Tabi o sırada sırtlarımıza vurarak hıncımızı aldık. Ara sıra kavga ederdik hatta birbirimizi bir güzel döverdik, ama hiç bu kadar sinirlenip, kırılmamıştım...
Babam'lardan tarafa dönerek ellerini öptük ve müsaade isteyerek oradan ayrıldık.
Ömer'i , Özgür'ü ,Fırat'ı ve Efe'yi her zaman buluştuğumuz mekanıma çağırdık. Bizde arabalarımızla oraya doğru yol aldık.
_______________________________________
✨507 kelime ile sonlandırıyorum bölümü.
Öpüldünüz 🖤