0.5

111 6 0
                                    


Kovuktan biraz uzaklaştıktan sonra bir ağacın gövdesine yaslandılar. Gökyüzünde bir tane bile bulut yoktu. Yıldızlar biz. burdayız dercesine parlıyorlardı. Hermione 'nin ayrı bir ilgisi vardı gökyüzüne karşı . Özellikle de takım yıldızlarına . Orion koymak istiyordu ilerde çocuğunun ismini takım yıldızından esinlenerek . 'Orion Weasley' diye geçirdi içinden. Kulağa hoş geliyordu. Genç kız düşüncelere dalmışken yanında ağacın gövdesine yaslanmış gökyüzünü izlemektense kendine sanki bir yıldızmış gibi izleyen genç adamdan habersizdi. ''Büyüleyici öyle değil mi ?'' diyerek ona döndü Hermione . Ron gözlerini ayırmadan ''Evet kesinlikle öyle'' diye yanıt verdi. Umutlanıyordu genç kız oğlanın bu tavırlarından ' boş hayaller kuruyorum' diye geçirdi içinden. Ron'u çok seviyordu. Beraber bir gelecek isteyecek kadar çok. Ama açılamıyordu. Arkadaşlıklarının bozulmasından korkuyordu. Diğer yanında sarılarak yatan arkadaşlarına baktı. Özeniyordu onlara. Çok mutlulardı. Bir gün en az onlar kadar mutlu olmayı istiyordu. Genç adam da aynı şeyleri geçiriyordu içinden. Hermione'yi dilediği kadar öpebilmeyi , sarılıp uyumayı , onun kokusuyla mest olmayı.. 'Daha erken' diye geçirdi içinden ve kıza hayran hayran bakmaya devam etti.

Saat ilerleyince hava daha da serin olmaya başladı. Kızlar üşüyünce kalkmaya karar verdiler. Hermione 'nin üzerinde yalnızca bir buluz vardı . Tabi üşürsün diye söylendi Ron sitemle. Kendi üzerindeki gömleğini çıkartıp kıza verdi. Gömlek buram buram yasemin kokuyordu.'Ron'un kokusu' Genç kızın en sevdiği koku. Karanlıkta önlerini çok net göremiyorlardı. Yanlarına aydınlatmak amaçlı asalarını da almamışlardı derken bir ses işittiler. Hermione bir taşa takılmış düşmüştü. Bileğini tutuyordu. Yüz ifadesinden canının yandığı belliydi. Telaşla kızın yanına gittiler. Hermione ağlamaklı bir sesle ''Çok acıyor'' diyince Ron daha da telaşlandı. '' Yürüyebilecek gibi misin Mione'' diye sordu Harry. Biliyordu çöpçatanlığın sırası değildi ama yinede de sevgilisiyle birbirlerine baktılar.İkisi de aynı şeyi düşünüyordu. ''Sanmıyorum'' ''Ron , Hermione 'yi kucağına alman lazım '' gözlüklü arkadaşına döndü kızıl genç. Neler geçiyordu aklından bilmiyordu ama şuan tek umrunda olan Hermione'ydi. Sevdiği kız . Yavaş hareketlerle bir kolunu kızın bacaklarının altından geçirdi . Diğer kolunu da kızın beline koyup havalandırdı. Tüy gibi hafifti. Bu esnada kızdan acı dolu nidalar yükseliyordu. İlerlerken ''Az kaldı güzelim dayan '' gibi cümlelerle kızı sakinleştirmeye çalışıyordu. Harry ve Ginny onların önlerinden gidiyordu . Ginny çaktırmadan elini Harry'e uzattı , Harry de çaktı . Oldu bu iş diye kulağına fısıldadı genç cadının . 

Bir Başka // RomioneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin