0.2

146 5 0
                                    

''Harry sence neyi var Hermione'nin?'' genç kızın bu hali oğlanın kafasını kurcalıyordu. Hermione genelde onlarla şakalaşır , sohbet ederdi. Birkaç gündür bir şeylerin yolunda gitmediğini anlıyordu Ron. Merak ediyordu genç cadıyı üzen şeyin ne olduğunu. Eğer kendisi olduğunu bilseydi kahrolurdu.

''Bilmiyorum dostum'' diye cevap verdi gözlüklü büyücü. Tahmin edebiliyordu aslında. Hermione onun en yakın arkadaşıydı. Anlatmasa da farkındaydı kızıl arkadaşına olan duygularının. İkisini de çok iyi tanıyordu. Hermione'nin aksine duygularının karşılıklı olduğunu düşünüyordu. Belki içini döker ümidiyle sevgilisiyle konuşmuş, genç cadıyı dışarı çıkarmasını söylemişti. 'En azından Ginny ne olduğunu öğrenir' diye geçirdi içinden. İki arkadaşının da beraber mutlu olmalarını çok istiyordu Harry. Birbirleri için yaratıldıklarını düşünüyordu. Daha doğrusu hissediyordu. Küçüklüklerinden beri karı-koca gibi didişirler ama birbirlerinden uzak kalmaya dayanamazlardı. Her şeyin farkındaydı genç büyücü.

İki genç yakışıklı büyücü kovukta pek de geniş olmayan oturma salonunda düşüncelere dalmışken. Dışarıdan sesler gelmeye başladı. Sonunda dönmüşlerdi Hermione ve Ginny. Harry çok da yavaş olmayan adımlarla sevgilisinin yanına ulaştı. Kaş-göz hareketleriyle 'nolmuş' dercesine bakıyordu Ginny'e. Ginny ona sıcak bir gülümseme göndererek yanaklarını sıktı sevgilisinin. Arkadaşını merak ettiğininin farkındaydı ama ortam anlatmaya müsait değildi yanlarında Hermione ve abisi vardı. '' Sonunda gelebildiniz. Kaç saat oldu'' diyerek söze girdi kızıl olan. Ginny yanıt vermektense gözlerini devirdi. '' Geldik işte Ron , uzatma '' diye yanıt vardı güzel cadı. Üstelemedi Ron çünkü biliyordu kızın üstüne gitmemesi gerekiyordu. Bir kız kardeşi vardı az çok anlıyordu kızların dilinden.

Bir süredir Kovukta kalıyordu Hermione. Harry ve ikisini davet etmişti Bayan Weasley. Onlar da yaşıtları gibi arkadaşlarıyla geçirebilecekleri zamanları düşünerek kabul etmişlerdi teklifini ama bilmiyordu Hermione. Aynı evde kalmaya başladıklarından beridir daha da bağlanmıştı Ron'a. Her sabah onunla aynı yerde uyanmak , yemek yemek ( ki bu Ron'un en sevdiği aktiviteydi ), ailesiyle vakit geçirmek paha biçilemez zamanlardı. Ginny ile aynı odayı paylaşıyorlardı. Bayan Weasley onun için bir yatak hazırlamıştı odaya. Hermione zahmet etmemesini söylese de Bay Weasley bunun bir zahmet olmadığını ikisini de ağırladıkları için çok mutlu olduklarını dile getirmişti.

Bir Başka // RomioneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin