Fred ve George gergin havayı dağıtmak için şakalar yapıyorlardı. Leanor ise onlara yaşıtları gibi olgun davranmaları gerektiğini bu halleriyle çok gülünç olduklarını söylemişti. İkizlerin bile keyfi kaçmıştı.
Ron dik dik kuzeni Max'e bakıyordu. Max Hermione'yi izlemekle o kadar meşguldü ki kızıl gencin bakışlarından bihaberdi.
Hermione rahatsız olmuşa benziyordu. Tanımadığı birinin ilgisinin bu denli üzerinde olması rahatsız ediciydi.
Leanor da oğlunun ilgisini fark etmiş olacak ki genç kızı tanımak amaçlı sorular soruyordu. Bu Ron'un daha da sinirlenmesine sebep olmuştu.
''Hermione , çağının en zeki cadısı olduğunu duydum'' ses Leanor 'dan gelmişti. Hermione kafasını tabağından kaldırıp cevap verdi '' Evet efendim öyle olduğunu söylüyorlar'' ''Zeki olduğun kadar güzelsin de '' '' Öyle değil mi Max'' Max hala Hermione'ye bakmaya devam ederken kafa salladı '' Kesinlikle öyle'' diyerek onayladı annesini. Ardından Arthur kız kardeşiyle işleri hakkında sohbet etmeye başladı.
Max'in bakışları hala Hermione'nin üzerindeydi. Hermione sandalyesini yanında oturan Ron'a biraz daha yaklaştı. Kendini güvende hissedercesine. Ron da Hermione'nin rahatsız olduğunu fark etmişti. Bir kolunu kızın boynuna doladı ve saçını kulağının arkasına sıkıştırdı. Hermione ona döndü. Çok yakınlardı. Nefeslerini hissedecek kadar yakın. Bu ikisinin de heyecanlanmasına , kalp atışlarının hızlanmasına neden oldu. Bir süre sanki sadece ikisi varmış gibi bakıştılar. O an ne Max ne Leanor ne de başka hiçbir şey umurlarında değildi.
Max de Ron'dan pek hoşlanmazdı. Annesinin zoruyla gelmişti buraya . Ne kadar dil dökse de annesini ikna edememişti. Buraya geleceği için mutsuzdu ta ki Hermione Jean Granger'la tanışana kadar. Kız minyon tipliydi. Kahve insanın içini ısıtan gözlere sahipti. Çilleri vardı . Bu onu tatlı gösteriyordu. Hoşuna gitmişti ki kız.
Bakışmalarını gören Max, sevgili olduklarından şüphelenmişti ve hoşuna gitmemişti böyle bir güzelliğe sahip kızın kuzenini sevebileceği düşüncesi. Ondan çok daha iyiyim diye düşündü. O bir Weasley'di Max ise Cattermole'du. Çok daha asil olduklarını düşünüyordu. Kızı elde edecek birisi varsa o da kendisiydi kuzeni olamazdı..
''Hermione'' bakışlarını Max'e çevirdi genç kız.
''Bir gün seninle hogsmade'e gidelim diyorum'' ''Vakit geçirmiş oluruz.''
Kız kibarlığından ödün vermeyerek olabileceğini ifade etti .
Ron ise sabır diliyordu. Kuzen katili olmadan bu birkaç günün hemen geçip gitmesini diliyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Başka // Romione
FanfictionWattpad'de gezerken sayısız dramione , harmione hikayesiyle karşılaştım. Bunların yanında da neredeyse hiç sayılacak romione kitapları.. Kendi hikayemi yazmaya karar verdim. Eğer sen de bu arayış içerisindeysen kitabıma beklerim .