Δύο

90 8 30
                                    

İyi okumalar 💜

Baekhyun çok sıkılmıştı matematik dersi iyiydi dersi dinlemesine gerek yoktu ama illaki sanki derste o varmış gibi matematikçi sürekli ona soru soruyordu "baekhyun bir dairenin yarı çapı kaç, pi sayısını açıkla x üzeri 2 artı y üzeri 3 kaçtır" artık midesi bulanıyordu ve galiba farkında olmadan bir dakika önce feromon salgılamıştı çünkü chanyeol yiyecekmiş gibi bakıyordu, neyseki bunu hemen durdurmuştu galiba kızışma dönemi yaklaşıyordu.

Bir an önce ilaçlarını sipariş etmeliydi. "canım çok sıkıldı sende sıkıldın mı?" Baekhyun irkildi ve Chanyeol'e döndü. "özür dilerim seni korkutmak istememiştim." Baekhyun tebessüm etti. "sorun değil sadece düşüncelere dalmışım." Chanyeol'un gözleri endişe ile doldu. "bir sorun mu var?" Omega, matematikçiye baktı bakmadığından emin olunca yanındaki alfaya döndü. "hayır bir sorun yok sadece dalmışım." "eminsin değil mi?" omega gülümseme bıraktı. "evet eminim merak etme galiba kızış-" Baekhyun yaptığı hatayı fark ederek hemen konuşmayı kesip gözlerini ne kadar açabilirse o kadar açarak Chanyeol'e baktı, yanakları yanıyordu. Alfa ona baktı gözlerinde şevhetin kırıntıları vardı. Etraflarında hiç kimse yokmuş gibi hissediyorlardı, bu his onlar için çok garipti. Çevrelerini bir güç sarmıştı. "güzelim." Chanyeol fısıltı ile konuştu. "o minik dudaklarını öpmek istiyorum." şevhet ile alfanın kalın olan sesi daha da kalınlaşmıştı. Omega eğer oturmasa muhtemelen dizlerinin bağı çözülüp düşerdi.

Kimse onları fark etmiyordu, sınıfın hepsi konuşuyordu zaten az önce de matematik öğretmenini müdür çağırmıştı, ama ikisi bunun farkında bile değildi.

Alfa omegaya yaklaştı ikiside birbirinin dudaklarına bakıyordu. "şimdi seni öpsem ne yapabilirsin ki?" Baekhyun şimdi tamamiyle yanıyordu çünkü Chanyeol'un eli bacak arasındaydı ve bacağını sıkıyordu. Santimler, ikisinin dudakları arasında santimler vardı. Tam öpüşecekleri sırada zil çaldı ve ikiside irkilerek geri çekildiler. Baekhyun çok utanıyordu, Chanyeol'e baktığında kulaklarının ucunun kızardığını gördü bu gözüne çok şirin gelmişti, birbirlerine bakıp gözlerini kaçırıyorlardı.

"CHANYEOLLLL!!" alfa gözlerini bağırarak gelen Chen'e çevirdi. Az önce şevhetle yanan buz mavisi gözleri şimdi sinirle Chen'e bakıyordu. "ehe galiba kaçsam iyi olur, selametle yenge ölmezsem iyi." baekhyun şaşkınca sınıftan ışık hızıyla kaçan betaya bakıyordu. "sen onu takma çok delidir ama iyi biridir ona güvenebilirsin." omega garip bir şekilde alfaya baktı. "ee peki o zaman öğle yemeğine gidelim." Chanyeol onaylar bir ses çıkardı. "peki gidelim o zaman."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"ooo yenge hoşgeldin." Chen neşeli bir şekilde bütün kelimeleri uzatarak söyledi. Chanyeol ise Chen'e kötü bir şekilde baktı. "yenge mi?" Chen bağırarak "aweee evet." dedi. "kıza benzer bir yanım var mı." Baekhyun tek kaşını kaldırdı. Chen sanki sıçmış gibi gülmeye başladı. "hahaha amma şakacı çıktın canım sende şakaydı gül diye ironi."

"Chen bence sus kardeşim." Chanyeol dişlerinin arasından hırlayarak konuştu. Baekhyun ise bu hırlamanın yatakta nasıl bir tınısı olur diye düşünüyordu. "herneyse, tanıştırayım arkadaşlar Byun Baekhyun." Baekhyun kendi ismini duyunca düştüğü hayalden çıktı ve masadakilere bir göz gezdirdi. "merhaba tanıştığıma memnun oldum." masadakiler hep bir ağızdan bizde tanıştığımıza memnun olduk dediler. Baekhyun buna şaşırsada elini dudaklarının üzerine koyarak bir kıkırtı bıraktı.

Chanyeol bunu gördüğü zaman kendinden geçti çok şirin gözüküyordu gözlerinden kalpler fışkırıyordu. Baekhyun dışındaki herkes bunu fark etti.

"merhaba şekerim ben Tao bu yanımdaki yakışıklı da Kris kendisi sevgilim olur zaten sabah tanıştığımızı düşünüyorum." Baekhyun minik bir baş sallaması bıraktı. "merhaba Baekhyun ben Minseok diğer bir değişle Xiumin." "tanıştığıma memnun oldum Minseok." Baekhyun minik gülümseme bıraktı. "ben D.O. Kyungsoo bu yanımdaki esmer çikolatada Kim jong-." Jongin Kyungsoo'ya hızlı bir şekilde döndü ve lafını kesti. "kai denmesini tercih ederim ama tabi jongin de olur yine de kai daha kısa ve söylenmesi kolay." Baekhyun buna minik bir baş sallaması bıraktı. "merhaba ben Oh Sehun bu yanımdaki geyikte Luhan- Ahhhh yahh Luhan neden vurdun?" Luhan Sehun'a kızgın bir şekilde baktı. "geyik senin götündür, merhaba tatlım tanıştığıma memnun oldum." Chen bağırarak ortaya atıldı. "ehehhee aweeeee beni zaten tanıyorsun tanıştık bile." Baekhyun buna kıkırtı bıraktı ve kafa salladı. "merhaba tatlım ben Yixing ama bana Lay da diyebilirsin bu yanımdaki yakışıklı tavşanda Junmyeon yani Suho bizim liderimiz gibi bir şey, kendisi benim sevgilim olur ve hatta biz mühürlendik." Lay bunu dedikten sonra Suho'nun yanağını öptü Suho ise onu belinden çekip sarıldı. Baekhyun buna bir gülümseme bıraktı." hepinizle tanıştığıma memnun oldum sizinle iyi anlaşacağız gibi hissediyorum. " herkes Baekhyun'un bu dediğine katıldı.

Ⓒⓗⓐⓝⓑⓐⓔⓚ  §  Omegaverse Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin