Újabb nap virradt, Jeongguk ismét a kórházban töltötte délutánját.
Éppen indult volna a kávéautomatához, hogy egy kis lelket leheljen napjába, mikor Taehyung kezelőorvosa megállította.
- Elnézést, ön Jeon Jeongguk, ugye? Kim Taehyung orvosa vagyok, tudtommal be szokott járni hozzá. - mondta, s kezet nyújtott a fiatalabb felé.
- Igen, én vagyok. Valami baj van? - kérdezte a kisebb, s érezte, térdei elkezdenek remegni.
- Ami azt illeti, igen. Mr. Kim elég régóta kómában van, nem sok esélyt látunk a felépülésre. A helyzet egyre csak rosszabb lesz. Sajnálom. - válaszolta lehajtott fejjel, s jobb kezét Jeongguk vállára helyezte.
Az ébenfekete hajú nem is tudta, mit kéne mondania. Úgy érezte, lelke akkor szakad ketté, mintha egy papírlapot téptek volna el.
Inkább sietősen elköszönt, s visszafordult a kórterem felé, kezében a most lefőtt kávéjával.
Mérhetetlenül elkeseredett volt.
Az egyetlen szerelme, kit ezelőtt éveken keresztül szeretett, majd ápolt, lehet, hogy a másnapot sem éri meg.Lehajtott fejjel kullogott hazafelé, közben elgondolkodott mindenről. Arról, milyen gyönyörűen festettek együtt évekkel ezelőtt, a legelső randijukon. Hogy milyen érzéseket keltett benne az első elcsattant csók, s az első ölelés, melyet az idősebbtől kapott.
Két madarat vett észre a villanypóznán ülve, mire az egyikük elrepült, s a másik pedig ott maradt egyes egyedül.
YOU ARE READING
𝗵𝗼𝗹𝘁𝗼𝗱𝗶𝗴𝗹𝗮𝗻 || 𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸
FanfictionS mikor újra, talán utoljára kilépett a kórház ajtaján, a folyópartra sétált, s azt kérlelte, szerelme 𝗿𝗲𝗽𝘂̈𝗹𝗷𝗼̈𝗻 𝘀𝘇𝗮𝗯𝗮𝗱𝗼𝗻. 𝗯𝘆 𝘁𝗲𝗮𝘄𝗶𝘁𝗵𝘀𝗼𝗺𝗲𝗰𝗼𝗼𝗸𝗶𝗲𝘀 20220126 - 20220126